Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki kolego, ale własnie dostalem maila że auto poszlo :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

No Adam już wiem jaki jest gwint i na kruccu od chłodnicy i w czujniku. Na kruccu jest M10x1,25 a na czujniku 7/16" UNF także teraz tylko zagwostka czy jest możliwość w jakiś sposób przerobić te gwinty.

Jutro poszukam w katalogu takiej redukcji ... podejrzewam że namierzę taką złączkę że jeden gwint będzie OK ale z druga stroną trzeba będzie do tokarza lub naciąć gwint (najprościej jak by to był M10x1 bo taki gwintownik bez problemu się kupi i nie będzie kosztował majątku) ... rozumiem, że potrzebujesz redukcję mającą z jednej strony gwint wewnętrzny M10x1 a z drugiej gwint zewnętrzny 7/16" UNF.

Wiesz w jaki sposób jest to uszczelnione ... podawałem ci że jest oring a to może nieco skomplikować sprawę - lepszy był by pierścień metalowy samozacinający.

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

dzieki kolego, ale własnie dostalem maila że auto poszlo :facepalm:

Identyczne tyle że czarne u mnie pod blokiem parkuje - ale ten beż wewnątrz bije po oczach - nie wiem czy bym zniósł takie auto...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do sprzenia jest ten pasek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do sprzenia jest ten pasek ?

... nie wiem ... normalnie użytkowane na co dzień.

---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:08 ----------

Kamil - może ta złączka podejdzie:

pozycja 3 od góry, article no. 203570

(ten z pozycji 2 tez by podszedł ale wówczas ścianka przy po nacięciu gwintu M10x1 będzie zbyt cienka)

00000001crop.jpg

Ale też nie tak P&P bo od strony gwintu zewnętrznego 3/8 NPT należy wytoczyć otwór 9-9,1 mm i naciąć gwintownikiem gwint M10x1

Gwint M10x1 ma wymiary:

D (wewm.) = 8,917 mm

D (zewn.) = 10 mm

Ale o uszczelnienie tego to mnie nie pytaj :decayed:

Złączkę taką dostaniesz w Hydropressie na Rawskiej - zapytaj może jeszcze coś innego ci dobiorą - ale wykonaja na zamówienia...

No teraz ile się to będzie kosztować???

Nie prościej kupić drugi czujnik nawet używkę czy zamiennik markowy... zwróć uwagę co pisałem wcześniej ELSA dość dużo poświęca uwagi temu czujnikowi z uwagi na sygnał który kieruje do sterownika, inny czujnik może dawać nie do końca poprawny sygnał co skutkować może niewłaściwą pracą klimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pasek to od gości co ja moją padlinkę kupiłem. Mają dojście w DE do ładnych samochodów jedynie ściemniaja strasznie i wszystko trzeba dzielić przez dwa ;). Ale na ogół ich autka szybko się sprzedają. Jak ja kupowałem moją (byłem pierwszym oglądającym) to jednocześnie sprzedała się a3 w tdi - też pierwsza osoba która oglądała kupiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bielik teraz to ogłoszenie w miejscu handlarzy to musi pójść skodzina :wink:

a wczoraj mi się przypomniało że mam auto do sprzedania więc wystawiłem. może w końcu się sprzeda.:decayed:

ja też jestem za spotem. już nie pamiętam jak wyglądacie. na forum też cisza, prawie zero postów. nie dobrze.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się dostosuję do waszej propozycji. mi każdy dzień pasuje:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem wczoraj pierwszego klienta na auto. a dokładnie to zamiane.

Ford focus 99r 1,6 benz w 3 drzwiach + dopłata dla mnie.

siedzę teraz i myślę co z tym zrobić.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem wczoraj pierwszego klienta na auto. a dokładnie to zamiane.

Ford focus 99r 1,6 benz w 3 drzwiach + dopłata dla mnie.

siedzę teraz i myślę co z tym zrobić.:wink:

Misiek , focus super auto - no tylko że te 3 drzwi to będzie ci ciężko przy odsprzedaży kiedyś - no ale jak cena dobra to można przeboleć tym bardziej że 3 drzwi ładniejszy :naughty:

teraz parę konkretów które występują w 99% focusów co może ci pomóc przy negocjacjach dopłaty:

- otwierasz drzwi i oglądasz ich dolne ranty - od zewnątrz i wewnątrz pod gumą która biegnie na całej długości drzwi - na bank będzie tam rdza - no chyba że gość zrobił - tam jest źle konstrukcyjnie zrobiony odpływ wody pod tą gumą i ruda się tam prędzej czy później musi pojawić

- teraz lusterka zewnętrzne - tam gdzie obudowa styka się z blachą drzwi też szukasz tam rudej - plastik dotyka za mocno blachy i uszkadza lakier od drgań - dostaje się woda i ruda :kwasny: najbardziej w na rogach tego trójkącika do którego przymocowane jest lusterko

- teraz tylna klapa - masz tam plastikowy uchwyt do podnoszenia klapy - też trzeba go obejrzeć na około bo również za mocno przylega do blachy i ta sama historia co z lusterkiem

- centralny zamek - lubi nawalić moduł w drzwiach - tylko wymiana - nie da rady tego naprawić a ten moduł jest razem z zamkiem i nie jest zbyt tani :kwasny: i chyba tylko ASO no chyba że się pozmieniało...sprawdzić to można tak że otwierasz drzwi kluczykiem i otworzą się tylko te drzwi a reszta nie , jak ma pilota to z kolei nie otworzą się drzwi które mają zepsuty ten moduł ...

to by było wszystko z bolączek - reszta to standard - choć często lubi się przestawić zbieżność z tyłu i wtedy tnie opony to można popatrzeć jak tam opony z tyłu wyglądają :decayed:

---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

mam nadzieję że pomogłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki dziadek.

powiem Ci że nie chcę go sobie zostawiać. RACZEJ.

chyba że dorota go polubi. oglądałem go i zauważyłem tylko rudego na tylnych rantach nadkoli.i z przodu atrapa z maską nie bardzo się schodzi ale tragedii nie ma. podłużnice całe i proste.

to prawda że 3 drzwi będzie ciężko sprzedać ale sądzę że chyba szybciej niż skodę. chyba wszyscy się boją tego mojego silnika.:kwasny:

wymieniłem wczoraj w skodzie sondę to jak na złość dzisiaj pękł mi przewód hamulcowy z tyłu i ledwo do domu dojechałem. hamowanie silnikiem było fajne ale jak trzeba było zaciągnąć ręczny który ledwo trzyma to robiło się gorąco. adrenalinka niezła.

jak podejmę decyzję co do forda to napewno zwrócę uwagę na wskazówki od Ciebie dziadek. :decayed:

PS. dziadek a wiadomo coś w mojej sprawie?? są jakieś wiadomości??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...oglądałem go i zauważyłem tylko rudego na tylnych rantach nadkoli....

no to przypatrz się temu tyłowi dokładnie bo to nie escort i one oprócz tych pierdół co wymieniłem to raczej dobre zabezpieczenie przed rdzą miały - ford dawał 12 lat gwarancji jak ktoś robił przeglądy co rok regularnie :grin:

a co do sprzedaży to powiem ci tak że jak ja sprzedawałem to była taka sytuacja że ludzie na giełdzie biegli do mnie od bramy wejściowej jak zobaczyli moje auto a stałem przodem do bramy i w pewnym momencie dojrzeli że mam tylko 3 drzwi to tak jak szybko biegli to skręcili w innym kierunku a na babki ustach wyczytałem "o K...a 3 drzwiowy" :kwasny: więc musisz przemyśleć sprawę z tym co się szybciej sprzeda a ja na twoim miejscu bym wyskoczył do Olsztyna na giełdę ... rozeznać się w sytuacji i byś mógł zabrać kolegę przy okazji :wink:

...a sprawa to narazie nic się nie działo bo szef był na nartach i nie było go w firmie ... jutro będzie to może jakieś info będę miał dla ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...