Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Garażowa robota ogarnięta ... zobaczymy co kierownik powie jak trochę autem pośmiga.

Ciekawie jak mu rano teraz odpala i czy ma już równe obroty czy dalej telepie ?

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nawięcej zeszło z termostatem, do tego poczyściliśmy i na nowo dokręcone węże od dolotu bo oba były zapocone olejem. Z ustawieniem kąta nie mieliśmy rozpiski i zaczęliśmy od nie tego kerunku zamiast zwiększyć zmiejszyliśmy ale to już była łatwa i prosta robótka tyle ze chwila zabawy z ustawianiem zeszła.

Zaraz po ustawieniu było 58-62 kiedy temp. była co namniej 85 st.C ale później jak temp. była 80-82 st.C pokazywało 60-64 - może to też efekt dokręcenia tak czy inaczej auto o własnych siłąch pojechało i nawet biegi przerzucało :decayed:

Obroty pięknie stabilne 861 jak fabryka nakazała bynajmniej w manualu tak też miałem.

Opublikowano

Jak mu rano dobrze zapali to nie co zmniejszać o te kilka jednostek, bo to znowu będzie zabawa- za dużo - za mało- ok- nie znowu za dużo !!! :> co innego jak by było o 10 przestawione no to można by było jeszcze raz ustawić

Opublikowano

Dokładnie do tego może za pół roku znowu będzie inaczej ;)[br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 09:26_________________________________________________ps. ale śniegu dowaliło ... chyba śmignę dziś na placyk

Opublikowano

Patryk ok, link do zdjęcia poprawiony :>

Opublikowano

no Adaś gratulacje!!!!! :decayed: :decayed:

autko rano odpaliło pięknie. raz tylko delikatnie kichnąła ale nie zabujało jej ani razu!!! :naughty: :naughty:

nawet nie wiem czy w lato tak ładnie odpalała.

temperaturę ślicznie łapie.

dziś już od 8 rano ją męczyłem, troszkę na placyku, troszkę na kostce na królewieckiej i w sumie gdzie się jeszcze dało.

nie dymi tak jak wcześniej, teraz jest 1/10 tego tego co było :> :) :>

tylko troszkę mi się ta pamiątka na błotniku nie podoba :polew: :polew: :thumbdown:

Opublikowano

ty Łukasz to może jak teraz wszystko git to nie sprzedawaj :przebiegly:

Opublikowano

ty Łukasz to może jak teraz wszystko git to nie sprzedawaj :przebiegly:

muszę sprzedać bo jestem zmuszony kupić 2 auta.

trochę mi jej teraz szkoda ale mus to mus.

Bartek a latarka dalej na Ciebie czeka ( wczoraj się przydała ) :naughty:.

Opublikowano

Bartek a latarka dalej na Ciebie czeka ( wczoraj się przydała ) :naughty:.

spoko, odbiorę kiedyś, zostanie oficjalną latarką spotowo-naprawczą :wink4:

Opublikowano

No przeszarżowałeś trochę z tym wjeżdżaniem. Tak na dobrą sprawę warto by było rozebrać górę dolotu i EGR i wsio przeczyścić. Czy twoje auto ma jeszcze katalizator :decayed: - jak ma to chyba niż już nic nie warty i wywalić tego przytykacza wydechu.

A jak z mocą w aucie - jak się zbiera z niskich obrotów? w zasadzie na obu ECU dawka była zbliżona ale można by ją podciągnąć i powinny osiągi się troszeczkę polepszyć.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 11:16_________________________________________________ps. w sprawie słynnej latarki to mogę ją przekazać :wink4:

Opublikowano

No przeszarżowałeś trochę z tym wjeżdżaniem. Tak na dobrą sprawę warto by było rozebrać górę dolotu i EGR i wsio przeczyścić. Czy twoje auto ma jeszcze katalizator :decayed: - jak ma to chyba niż już nic nie warty i wywalić tego przytykacza wydechu.

A jak z mocą w aucie - jak się zbiera z niskich obrotów? w zasadzie na obu ECU dawka była zbliżona ale można by ją podciągnąć i powinny osiągi się troszeczkę polepszyć.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 11:16_________________________________________________ps. w sprawie słynnej latarki to mogę ją przekazać :wink4:

Adaś mi się wydaję że EGR można by było zaślepić.

kat jeszcze siedzi i to chyba ORI, chciałem go wyciąć ale korkuć mi krzyknął 300 zł więc sobie darowałem.

tak naprawde to nie bardzo miałem jak sprawdzić dolny zakres obrotów bo ślisko na drodze i od razu boksował. wydaje mi się że jest lepiej niż na tamtym ECU :good: tylko słabszy jest :kwasny:

a redukcję dawki to już pozostawiam Tobie bo ja nie mam o tym pojęcia.

Opublikowano

A po co zaślepiać EGR - to nic nie zmienia i koni nie dodaje!

Kat natomiast warto pomyśleć i wywalić oraz przy okazji wymienić plecionkę - a tego cwaniaczka od wydechów to już powaliło zdrowo. Może gdzieś pod E-giem ktoś by to zrobił za kilkadziesiąt złoty bo to 1-2 godz roboty - potrzeba ze 30cm rurki nierdzewki - do tego niech se gościu zabierze wkład ceramiczny ;)

Opublikowano

Oni właśnie cwaniaki nie dość ze dowalą cenę za robociznęto jeszcze zarabiają i to zdrowo na tych wkładach....

Nie daj się w ch zrobić i jeżeli będziesz coś płacił to powiedz że zabierasz stary katalizator, to od razu zmieni gadkę...

Jakbyś chciał wycinać tego kata to spróbuj tutaj:

http://www.tlumiki.elblag.biz.pl/

tylko gadaj z właścicielem bo z nim dogadasz się co do ceny a jak coś to może nawet jakaś zniżkę na konto forum by się dało wcisnąć że niby polecisz itp. Podczas roboty można sobie przy kominku posiedzieć i kawkę itp walnąć...

Opublikowano

Cieszę się że z autem ok i że termostat działa :).

Pozdrawiam

Opublikowano

Cieszę się że z autem ok i że termostat działa :).

Pozdrawiam

a co tego Verneta wsadziliście?

Opublikowano

Patryk ok, link do zdjęcia poprawiony :>

ale za***iste dziewuchy :good::) jak widze to zdjecie to bez kitu nie dziwie sie ze ciezko jest Ci je rozroznic :decayed:

Opublikowano

nie dziwie sie ze ciezko jest Ci je rozroznic :decayed

:tongue4:

a ty co awatara zmieniłeś, tamta się bardziej rzucała w oczy w/g mnie.... :naughty:

Opublikowano

Patryk ok, link do zdjęcia poprawiony :>

ale za***iste dziewuchy :good::) jak widze to zdjecie to bez kitu nie dziwie sie ze ciezko jest Ci je rozroznic :decayed:

hahaha Bartek was wszystkich nabiera ... posadził jedną córę przy lustrze i walna fortkę z odbiciem ... potem trochę retuszu i mamy efekt ;) :> :polew:

Wiem że Grzesiu Grazny wynalazł podmiankę zamiest kata plug&play - bynajmniej pod PD-ki i wówczas żadne majstry nie potrzebne ;)

tylko to było razem z plecionką i troche kosztowało :mysli:

Opublikowano

tylko to było razem z plecionką i troche kosztowało :mysli

tak tylko że na forum już widziałem ludzi narzekających na tą plecionkę :confused4:, grzesiek nie narzeka bo to chyba u niego leży w garażu jak połowa drugiej b6-ki do złożenia :polew:

Opublikowano

a ten moze byc ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...