adadur Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ja tam poczekam na wspólny przejazd w trasie gdzie 1.8T zostawać będzie daleko w tyle abo spali tyle co A8 z 4.2 pod maską
Zaleczeq Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ja tam poczekam na wspólny przejazd w trasie gdzie 1.8T zostawać będzie daleko w tyle abo spali tyle co A8 z 4.2 pod maską Wiedziałem ze tak napiszesz tylko własnie czekałem na taki post na temat spalania no ale co jak co to 20l jak 4.2 to to nie pali Swoja droga powinien byc taki silnik co pali mało, kreci sie jak benzyna kpie z dołu i kopie z gory :kox:[br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 21:29_________________________________________________btw widzicie chłopaki jak wam rozbujałem temat oda razu pare stron nadrobiliscie
adadur Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dla mnie benzyniak się zaczyna od 2.0 TFSI 200KM reszta się nie liczy
Zaleczeq Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dla mnie benzyniak się zaczyna od 2.0 TFSI 200KM reszta się nie liczy To tak jak dla mnie diesel ale od 3.0 [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 22:33_________________________________________________ co jak co ale caly czas miałem benzynke teraz zamieniłem na TDI i jest super, PB to tak ale już do sportu nie do jazdy no niestety benza zawsze bedzie wiecej palic do tego ceny paliw ceny to mamy Europejskie ale zarobki to ni c**ja jesli to jest ta 2ga Irlandia tuskolandia to ja pier**le takie panstwo
fesu Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dla mnie benzyniak się zaczyna od 2.0 TFSI 200KM reszta się nie liczy To tak jak dla mnie diesel ale od 3.0 [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 22:33_________________________________________________ oj żeby to było te 3.0 w B5 ale bym śmigał hi hi hi
adadur Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dla mnie benzyniak się zaczyna od 2.0 TFSI 200KM reszta się nie liczy To tak jak dla mnie diesel ale od 3.0 [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 22:33_________________________________________________ oj żeby to było te 3.0 w B5 ale bym śmigał hi hi hi No to co swap na 3.0 TDI w B5 ... możesz byc pierwszym ktory to zrobi ...
Zaleczeq Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 jestem ciekaw ile takie 3.0TDI łyka tak przy dynamicznej jezdzie
fesu Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dla mnie benzyniak się zaczyna od 2.0 TFSI 200KM reszta się nie liczy To tak jak dla mnie diesel ale od 3.0 [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 22:33_________________________________________________ oj żeby to było te 3.0 w B5 ale bym śmigał hi hi hi No to co swap na 3.0 TDI w B5 ... możesz byc pierwszym ktory to zrobi ... hmm... nie kuś nie kuś ciekawe jaki był by tego koszt w sumie to lepsze niż przeróbki 2.5, oj musze o tym poczytac
Zaleczeq Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 troche roboty by było dlatego wrzuc 2.7 BiT
fesu Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 troche roboty by było dlatego wrzuc 2.7 BiT na allegro około 5 tyś sam piecyk i najgorsze ze robota i kupa innych cześci , 2.7bit myślałem nad tym autem ale za dużo km robie a PB to on lubi ssać ;P
adadur Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 No i to jest bzdura kupować sam piecyk. Zapewne wynalazłeś 2.7 z A6 a one są troszkę słabsze niż motory w S4 - czyli już tu jest problem że to nie jest plug&play. Najlepiej chyba by było jak to zrobił Flyer kupić S4 angola koszt 11-14 koła z czego przekładasz co potrzebujesz resztę opychasz. Daje to: - 100% grarancji że masz wszystkie podzespoły do przeszczepu i nic nie trzeba dokupować (koszty) - resztę niepotrzebnych gratów opychasz
dziadek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 No to panowie: Zima:BMW 1:0 u nas pod blokiem nic nie odśnieżone i Tata Astrą mnie dziś wyciągał bo ani w przód ani w tył
Buszek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 To nie widziales tej reklemy audi jak baware na sniegu objezdza? za wyglad sie placi
wiktorsam Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 To co ty za oponki masz Ja śmigam na wyśmiewanych przez niektórych całorocznych dębicach navigator już drugą zimę i nigdy nie miałem problemu z wyjazdem z największych zasp, a po ulicach śmigam tak jak latem - czyli przepisowo jedynie zachowuję większy odstęp od poprzedzającego pojazdu , ale to chyba jak każdy .
Buszek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dziadek ma po prostu wieksze przelozenie mocy na oske
dziadek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 No nie wiem właśnie co to ma być ten tylny napęd tak d*py daje? oponki Dunlopy zimowe z bieżnikiem jeszcze dobrym tylko że z 2004 roku może już twarde i dlatego rady to nie daje...
wiktorsam Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 E to na pewno wina opon. Ja raz się tylko dałem nabrać na używane - piękne pirelki z bieżnikiem jak nowy tylko starawe - jakieś właśnie 5-6 lat miały. Myślałem że super deal zrobiłem - 50 zeta za sztukę, a zimą się jeździć nie dało - na błocie pośniegowym, na mokrym auto latało jak na lodzie, na lodzie to już w ogóle masakra, kiedyś jak zjeżdżałem z tej górki koło rynku w stronę mostu to się ratowałem wjeżdżając w zaspę bo auto się zsuwało na dół a czerwone światło było. Jedyny moment gdzie jakoś się trzymały to ubity śnieg. Od tamtej pory jako że ie lubię wydawać dużo używam całorocznych navigatorów w wszystkich autach którymi śmigałem i nie narzekam. Minus niestety że największa guma ma 15 cali, więc do lansu odpadają
adadur Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Bartek to normalne i nowsze /lepsze zimówki tu nic nie poradzą. Auto cieżkie zapada się w śniegu. Tylne koła nie wyciągaja ale pchają, do tego w przednim napędzie przednimi kołami możesz rozbujać auto i kręcić na boki kierownicą/kołami by się "wygryzał" z zaspy, w tylnym to sie raczej nie udaje. Moim zdaniem kup linkę holowniczą, saperkę i trochę piasku w worku - w BMW jako obowiązkowy zestaw zimowy.
dziadek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 kurde ale zastanawiam się czy nie założyć jakiś nowszych opon na tył chociaż bo kontrola trakcji naprawdę ma co u mnie w tej chwili robić nawet jak ruszam z pod świateł
fesu Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 ja swojego czasu jak miałem bmw i jezdziłem na nalewkach i pomykała aż miło fakt że wytrzymały ledwo jeden sezon a zestaw zimowy o ktorym mówił Adaś oczywiście obowiązkowo leżał w bagażniku , no a sie juz grzebałem swoim "łałtomatem" ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się