Patrykbor Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Nie mam wolne do wtorku to napewno się ogarne
adadur Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Grzesiek w tygodniu sprawdze co mozna podzialac z tym tematem. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
lifter Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam! Chciałem sie zapytać o jakiś kontakt do zakładu który regeneruje maglownice. W weekend powstał wyciek przy drążku kierowniczym od strony pasażera. Proszę o jakieś info Pozdrawiam
adadur Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zapytaj na trójmiejskich ... z E-ga mechaniory też wysyłają do 3-miasta
dziadek Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam! Chciałem sie zapytać o jakiś kontakt do zakładu który regeneruje maglownice. W weekend powstał wyciek przy drążku kierowniczym od strony pasażera. Proszę o jakieś info Pozdrawiam Maglownice, Pompy wspomagania, Siłowniki hydrauliczne, pompy wspomagania regeneracja i układ kierowniczy - SKRAW-MET Zakład Mechaniczny Mechaniki Precyzyjnej
bielik Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 a tak poza marginesem to wie któś może co się dzieje z Krzyśkiem tym od A6 C4?? kiedy jakiś spocik?? trzeba ruszyć ten temat bo jakoś nie bardzo nam to idzie.
Patrykbor Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Krzysiek siedzi chyba w NL A co do spota zawsze chętny
lifter Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam! Chciałem sie zapytać o jakiś kontakt do zakładu który regeneruje maglownice. W weekend powstał wyciek przy drążku kierowniczym od strony pasażera. Proszę o jakieś info Pozdrawiam Maglownice, Pompy wspomagania, Siłowniki hydrauliczne, pompy wspomagania regeneracja i układ kierowniczy - SKRAW-MET Zakład Mechaniczny Mechaniki Precyzyjnej Hehe...Swojaki:-) Dzięki za namiar
bielik Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 no to może w cwartek się spotkamy pod halą sportową??
dziadek Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 no to może w cwartek się spotkamy pod halą sportową?? ja w Szwajcarii
bielik Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 jadę z tobą ale ja już jestem kurcze:kwasny:
GRazny Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Do Rosji powiadasz smigasz, w sumie czemu nie ...sam nad tym myślałem ale bym musiał drugie auto kupić ... ---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- Patryk paszport masz juz ? Bo wizę to sie zrobię... Jakość paliwa 2012: badania UOKiK-u - Moto - WP.PL widziałeś to? chyba nie muszę dodawać że "nie spełniających wymagań jakościowych" oznacza posiadanie w ON do 7% biobagna, a w PB do 3,5% biobagna... a jak widać 10% paliwa na naszym terenie jeszcze tej złodziejsko-państwowej normy nie spełnia... a jak reagują silniczki jeżdżące w 10% na słonecznikowym to w przypadku naszych pomp nie muszę chyba dodawać ostatnio zalałem na Lukoilu... zwykly on... strzeliłem fotkę na drugi dzień. spróbuj uzyskać taki wynik na Statoilu, Shellu czy innej polskiej stacji... szkoda słów także reasumując dopóki mają złotówkę taniej od nas - moim zdaniem się opłaca (tym bardziej że chałwa dobra) i będę śmigał - bo normy mają normalne
dziadek Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Do Rosji powiadasz smigasz, w sumie czemu nie ...sam nad tym myślałem ale bym musiał drugie auto kupić ... ---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- Patryk paszport masz juz ? Bo wizę to sie zrobię... Jakość paliwa 2012: badania UOKiK-u - Moto - WP.PL widziałeś to? chyba nie muszę dodawać że "nie spełniających wymagań jakościowych" oznacza posiadanie w ON do 7% biobagna, a w PB do 3,5% biobagna... a jak widać 10% paliwa na naszym terenie jeszcze tej złodziejsko-państwowej normy nie spełnia... a jak reagują silniczki jeżdżące w 10% na słonecznikowym to w przypadku naszych pomp nie muszę chyba dodawać ostatnio zalałem na Lukoilu... zwykly on... strzeliłem fotkę na drugi dzień. http://s23.postimage.org/c46mjyjnr/WP_001335.jpg spróbuj uzyskać taki wynik na Statoilu, Shellu czy innej polskiej stacji... szkoda słów także reasumując dopóki mają złotówkę taniej od nas - moim zdaniem się opłaca (tym bardziej że chałwa dobra) i będę śmigał - bo normy mają normalne ale pewnie w odpowietrznik zalewasz i na max-a pod korek co? dlatego tyle ci wyszlo , choc zgadzam sie z tym ze tam nie ma tyle "biobagna" bo nie musza spelniac normy EU odnosnie tego...
adadur Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Grzesiu pomykając po trasie w cale nie emerycko 1100-1200 jest do osiągnięcia ... na całym baku jedąc lajtowo w trasie to te 1250 da sie przejechać (choc w moim przypadku umierał bym z nudów za kółkiem). Co do charakterystyki zbiornika ... chyba nie ma sposobu przejścia na liniowo-realne zużycie Opcje które sa pozwalaja na korekty na dole i górze (dot. wskazań) oraz na przesunięcie charakterystyki ... ale nie na jej zmianę. Chyba że ci FIS przekłamuje można go skorygować ...
dawidos89 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Znacie kogoś w Elblągu lub okolicach co dosyć ładnie i dobrze obszywa kierownice?
adadur Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Znacie kogoś w Elblągu lub okolicach co dosyć ładnie i dobrze obszywa kierownice? Nie kombinuj wyślij do Raggusia z forum
bielik Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ale fajny był spot!!!! znowu nie wyszlo:thumbdown:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się