Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z zapaleniem na zimnym


kamil77

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegow znajacych dolegliwosci klekotow, od wczoraj mam problem z zapaleniem silnika kiedy nie jest rozgrzany, stalo sie to nagle, pojechalem do pracy zostawilem furke wracam i musialem krecici chyba z 5 sek. zeby odpalil, sprawdzilem na ciel=plym pali normalnie odrazu ale na zimnym nie chce, czy moze to miec zwiazek ze swiecami zarowymi, nie mam pojecia kiedy byly wymieniane a autko ma przejechane 360 tys km. i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko ma przejechane 360 tys km.

w koncu realny przebieg tdi rocznok 2000.podepnij vaga i zobacz bledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km :) to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie :) nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam

przy terazniejszych temperaturach swiece nie maja prawie zadnego znaczenia ....

w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km :) to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie :) nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ...

to ze Vag nie pokazał zadnych bledów to nie zanczy ze wszystko jest OK ... :exclaim:

odczytaj wartości z bloku 000 (basic settings) na jałowym temp min 80 stopni ...

po tych danych bedziemy dalej radzic ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij wtyczkę od czujnika temp cieczy. Jak zapali be problemów to masz uszkodzony czujnik temp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być to problem j.w. (czujnika temp.), świec żarowych (przepalone), lub przekaźnika świec żarowych. Kiedyś miałem taki problem, że przekaźnik się nie rozłązył i spalił wszyskie świece. Miałem do wymiany i świece i przekaźnik. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz dla świętego spokoju sprawdź napięcie ładowania w samochodzie i pobór prądu na postoju. Bo przyczyna rozładowania akumulatora musi być, chyba, że został on nieświadomie rozładowany przez kierowcę, np. przez pozostawienie włączonego odbiornika prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza

czyli juz wiesz gdzie szukac problemu ... czekamy na dalszy przebieg wydarzen ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...