Raider111 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Witam wszystkich. Mam problem jakich dużo w silnikach z turbo hehe. Sytuacja wygląda tak: Miałem robiony chiptuning z 224 na 283km, wszystko pięknie ale tuner powiedział że uszkodzony jest zawór WG w turbinie wiec oddałem do regeneracji do TC Turbo. Wrocilem do oldomu Turbo wróciło, zalozone ale wyskakiwał błąd P0234 czyli przeładowanie turbiny. (Zakładałem turbo u mechanika) Został podmieniony zawor N75 lecz nic nie pomogło. Raptem na drugi dzień wszystko grało jak trzeba i nie było błędów, sam mechanik w szoku, że się naprawiło. Jeździłem tak ze 3 miesiące, nie było żadnych błędów, auto podawało elegancko. Przedwczoraj został założony downpipe 2,75cala bez kata, chwilowo bylo dobrze ale po chwili wywalił błąd EPC na desce i w kompie P0234. (Skutkowalo brakiem mocy) Za 2 godziny jazdy zapalił się check engine(wiem, sonda 2 jest do wyłączenia przy braku kata) Zgasilem auto i po ponownym uruchomieniu były błędy EPC I Check na desce ale moc jest, auto podaje i nie odcina mocy... Panowie, co z tym fantem zrobić? Bo tracę juz cierpliwość na to auto... możliwe, że przez tą sondę cos sie chrzani? ?
Kodzak33 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Jedź do tunera wyłącz sondę i zobaczymy co dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się