tomas92 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Witam, pacjent A4 b6 1,8t bex LPG, proszę o analizę logów. Auto czasami tak jakby przyśpieszało niepełną mocą, jakby turbina zawieszała się i nie ciągnęła tak jak powinna. No i ogólną opinię czy coś nie domaga itd. Logi robione na benzynie 95. Logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_Bj9Wg7y.html http://vaglogi.pl/log-001_003_5667HCr.html http://vaglogi.pl/log-090_091_093_cS5gZ.html Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_Cyl0S.html http://vaglogi.pl/log-003_020_8H8wIR.html http://vaglogi.pl/log-115_118_9tl8CPE.html http://vaglogi.pl/log-090_091_093_00W564K.html Edytowane 1 Listopada 2019 przez tomas92 1
przem8 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Nic nie widać po logach co by wpływało na opisywane objawy. Proponuję zając się rozrządem, bo albo rozciągnięty łańcuch lub niechlujnie złożony. Wartości powinny oscylować blisko 0, a ty masz -10. Objawy na obu paliwach? Może gaz źle wyregulowany i się dzieją takie cyrki. Lej 98 do bexa, bo stuka i ewentualnie sprawdź stan świec.
tomas92 Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Rozrząd wymieniany 15tys temu. Łańcuszek z napinaczem też koło 14tys. I dwa razy mechanim sprawdzal ustawienie. Świece pfr6q Ale nie wiem ile mają przebiegu. Wcześniej miałem irydowe nowe i też było to stukanie podobnie . Na obu paliwach tak sie dzieje. Gaz jest wystrojony dobrze
przem8 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 10 minut temu, tomas92 napisał: I dwa razy mechanim sprawdzal ustawienie. To coś mu nie wyszło, bo wygląda jakby był prawie o ząbek przestawiony. Ciekawe jakby wyglądała gr.20 na 98, bo może kat do wywalenia. Turbo może ma już dość i czasami muli, przycina się sztanga albo jeszcze co innego. Najlepiej jakby uchwycić to w logu.
tomas92 Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Zacznę od sprawdzenia rozrzadu, a potem zrobie logi na pb98
tomas92 Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Da radę sprawdzić rozrząd bez ściągania przodu? A i czy przestawiony rozrząd wpływać może na ciśnienie sprezania? Edytowane 1 Listopada 2019 przez tomas92
Łukasz13 Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Ustawienie rozrzadu na pasku da sie sprawdzic bez sciagania przodu, masz naciecia na kole pasowym na dole i osłonie, u góry na kole rozrządu i pokrywie zaworów, takie przestawienie nie wpływa na cisnienie.
tomas92 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 Witam, byłem u mechanika z tym rozrządem. Wyszło że był przestawiony o ząb w lewo. No to przestawił mi o ząb w prawo do przodu i teraz jest równo ze znakami. Tylko teraz sprawa tego typu że obroty mi zaczęły falować na jałowym, a na VAGu w grupie 93 pokazuje teraz wartość -11 a wcześniej było -10. Na VAGu nie ma żadnych błędów. Co w tej sytuacji mam zrobić?
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Jak jest dobrze na pasku to musi być przestawiony na łańcuszku. Trzeba ustawić rozrząd na znaki, zdjąć pokrywę i sprawdzic czy jest 16 ogniw między ustalonymi znakami na wałkach. Poszukaj sobie jak to powinno wyglądać Edytowane 4 Listopada 2019 przez przem8
tomas92 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 A skąd te falujace obroty? Jedna osoba mówiła mi żeby przestawic jeszcze o 1 ząb do przodu.
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Obroty może i falują przez rozjechany rozrząd. Nie wiem co masz tam namodzone ale jest coś zjebane.
tomas92 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 Rozrząd z przodu miałem wymieniany 1,5roku temu. I zaraz po wymianie tego rozrzadu jakiś miesiąc dwa wymieniłem łańcuch i napinacz z tylu. Ale części nie oryginalne. I do tej pory na tym jeździłem. No i teraz wyszło że jeździłem na przestawionym. Może przez ten źle ustawiony rozrząd z przodu potem przy zmianie lancucha źle mechanik ustawić mógł?
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Dziwne, że przy wymianie łańcucha nie zauważył, że rozrząd przestawiony na pasku, bo i pewnie nie ustawial na fabryczne znaki. Trafiłeś na paprochów, a nie mechaników i tyle.
tomas92 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) No chyba tak ehh To teraz ściągnąć trzeba pokrywę i sprawdzać, i ustawiać na znaki przód i tyl A jedna osoba mówiła mi żeby dalej przestawić O ząbek do przodu. Czy to coś da czyzaszkodzic może? Edytowane 4 Listopada 2019 przez tomas92
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Próbuj, najwyżej się tłok spotka z zaworami. Jakby wszystko było złożone dobrze na fabryczne znaki to wartości w gr. 93 powinny być w zakresie -3 do +6.
tomas92 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 A czymś poważnym grozi to spotkanie? Bo nie zamierzam ryzykować. Wolę już zrywać pokrywę i dogrywac
cysiek18 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 5 minut temu, tomas92 napisał: A czymś poważnym grozi to spotkanie? Bo nie zamierzam ryzykować. Wolę już zrywać pokrywę i dogrywac Oczywiście, w najlepszym wypadku remontem głowicy Sprawdź wszystkie znaki, czy dobrze ustawione. Nie ma w tym żadnej filozofii
tomas92 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Opublikowano 5 Listopada 2019 (edytowane) Mechanik sprawdzał łańcuch i mówił że dobrze ustawione jest zgodnie ze znakami i liczył ogniwa że jest 16. Takze nic sie nie zmienilo. W grupie 93 dalej pokazuje -11. Podsylam zdjęcia z lancucha. I nie wiem co teraz robic. Wróciłem do ustawienia początkowego rozrzadu na którym zrobiłem 15tys km już bo nie wiem co dalej.. Dodam jeszcze że napinacz i łańcuch kosztowały ok 1000zl także nie są oryginalne. Edytowane 5 Listopada 2019 przez tomas92
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 To są zdjęcia w końcu z którego ustawienia, początkowego?
tomas92 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Opublikowano 5 Listopada 2019 (edytowane) To są zdjęcia po ściągnięciu pokrywy zaworow. Kazałem mechanikowi sprawdzić zgodność rozrzadow przód i tyl ze znakami. I wyszło według niego że łańcuch jest dobrze i nie ruszał nic. Tylko ten rozrzad z przodu byl 1 zab do tylu. To przestawil do przodu i dalej w grupie 93 byla wartosc-11 i obroty falowaly. Więc kazałem mu przestawić na 1 ząb w tył tak jak jeździłem na nim wcześniej i obroty przestały falowac. A on nie wiedział co z tym zrobić, a mi auto potrzebne do jazdy więc tak zrobiłem też nie wiem co myśleć o tym. Edytowane 5 Listopada 2019 przez tomas92
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się