sieka123 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Witam posiadam a4 b5 18t aeb w samochodzie zostało zrobione swap instalacji na awt me.7.5 turbina k04 064 wtryski bosch 525 pompa walbro255 regulator ciśnienia paliwa 4bar cooler 550x230x65 cewki tfsi nowe świece ngk pfr7q przepływka s3 3" wydech przelot downpipe 3" reszta 2.75" Problem pojawił się podczas strojenia a mianowicie wyszło ok 250km i 300nm a jak wiadomo na tyn setupie jest sporo projektów ze sporo większą mocą. wrzucam logi do waszej oceny i mam nadzieje ze ustalimy czy wina jest po stronie auta czy tunera. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. http://vaglogi.pl/log-003_020_dpv71.html http://vaglogi.pl/log-002_020_q317pE.html http://vaglogi.pl/log-003_031_9Ere554.html http://vaglogi.pl/log-115_118_7FN7gB1.html Edytowane 11 Listopada 2019 przez sieka123
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 W logach są roznice w przepływie powietrza w jednym logu 210 w innym prawie 230, jest problem utrzymaniem doładowania? za kazdym razem inne? pokaz kanał 093 i 032. Zrób loga 002+033. Rozumiem ze słupek razem z kolektorem ssacym został aeb?
sieka123 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Tak słupek i kolektor jest seria doładowanie za każdym razem takie samo robiłem kilka logów dla porównania też robiłem logi na odpietej gruszce od wg i wtedy dużo więcej mocy i trzyma 1.5bara doładowania do samej odcinki Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum jutro zrobię resztę logów Edytowane 11 Listopada 2019 przez sieka123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się