Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.8t AEB] problem z chip tuning K04 064


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam a4 b5 18t aeb w samochodzie zostało zrobione

swap instalacji na awt me.7.5 

turbina k04 064

wtryski bosch 525

pompa walbro255

regulator ciśnienia paliwa 4bar

cooler 550x230x65

cewki tfsi

nowe świece ngk pfr7q

przepływka s3 3"

wydech przelot downpipe 3" reszta 2.75"

Problem pojawił się podczas strojenia a mianowicie wyszło ok 250km i 300nm a jak wiadomo na tyn setupie jest sporo projektów ze sporo większą mocą. wrzucam logi do waszej oceny i mam nadzieje ze ustalimy czy wina jest po stronie auta czy tunera. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

http://vaglogi.pl/log-003_020_dpv71.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_q317pE.html

http://vaglogi.pl/log-003_031_9Ere554.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_7FN7gB1.html

Edytowane przez sieka123
Opublikowano

W logach są roznice w przepływie powietrza w jednym logu 210 w innym prawie 230, jest problem utrzymaniem doładowania? za kazdym razem inne? pokaz kanał 093 i 032. Zrób loga 002+033. Rozumiem ze słupek razem z kolektorem ssacym został aeb?

Opublikowano (edytowane)

Tak słupek i kolektor jest seria doładowanie za każdym razem takie samo robiłem kilka logów dla porównania też robiłem logi na odpietej gruszce od wg i wtedy dużo więcej mocy i trzyma 1.5bara doładowania do samej odcinki 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
jutro zrobię resztę logów

 

Edytowane przez sieka123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...