karoldg Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 WItam Posiadam A4 B6 2.5 tdi v6 z 2001r. Ostatnio auto stało w garażu z tydzień i po odpaleniu postanowiłem żeby pochodziło sobie z 10 min żeby akumulator podładować. I nie minęło z 2 minuty a silnik zaczął przerywać. Szybko zgasiłem i chciałem odpalić ponownie, ale już nie odpalił. Układ paliwowy się zapowietrzył. Po odpowietrzeniu szukałem przyczyny zapowietrzenia. Przekaźnik pompy paliwa był lekko zielony, wyczyściłem go. Po sznurku do kłębka wyszło że nie ma sterowania przekaźnika z ECU.Z ECU pin 80 do przekaźnika 395 pin 4 przejście jest. Po podaniu plusa na prawy styk miejsca bezpiecznika nr 28 pompa w zbiorniku żwawo podaje paliwo. Czy możliwe jest że padł ECU??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się