lordneos Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Panowie mam pytanie. Jestem w trakcie ściągania a4-ki z USA. Na początku byłem przekonany, ze jest to wersja 225KM. Poczytałem trochę o tych silnikach i zobaczyłem, ze są tez wersje 180 KM? Rok produkcji jest 2015 a modelowy 2016. Jak myślicie, który tam może być motor bo już zgłupiałem. Nie mam jeszcze kodu silnika. Tylko nr VIN posiadam. W raportach nie ma KW ani KM.. Dzieki wielkie za odpowiedzi.
MasterCX Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Skoro masz VIN to wystarczy go rozkodować i będziesz wiedział. Z USA to głównie 162kw czyli 220KM silniki już poprawione. 1
lordneos Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Opublikowano 24 Listopada 2019 Gdzie najlepiej rozkodowac? Na jakiej stronie?
kixi4 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Obawiam sie ze mozesz tam miec silnik z kodem CPMA, co prawda posiada on juz zmieniony kolektor ssacy i dolozony jeden polwtrysk paliwa, ale remontowalem juz kilka takich silnikow na pobor oleju i mam jeszcze z 2 sztuki takie umowione..
lordneos Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Opublikowano 24 Listopada 2019 No to będę żył teraz w stresie do momentu aż nie podniósł maski i sprawdzę co tam dokładnie jest.. Wszyscy ogólnie piszą, że te silniki po. Lifcie są udane. Ciężko to wszytko ogarnąć..
MasterCX Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Napisz do kolegi "Dev" on rozkoduje Ci będziesz widział na czym stoisz.\ 1
Osiollekk Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Mam CPMB i zero problemu z olejem. Auto super. czym sie różni cpma od CPMB?
kixi4 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, Osiollekk napisał: Mam CPMB i zero problemu z olejem. Auto super. czym sie różni cpma od CPMB? Cpma byl produkowany w roczniku 2013, cpmb 2014-2016 i podniesiona moc do 220KM.. oby dwa silniki dostosowane w usa do stosowania paliwa flex fuel E85 Edytowane 30 Listopada 2019 przez kixi4
Osiollekk Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 16 godzin temu, kixi4 napisał: Cpma byl produkowany w roczniku 2013, cpmb 2014-2016 i podniesiona moc do 220KM.. oby dwa silniki dostosowane w usa do stosowania paliwa flex fuel E85 Ale pierscienie Na tłokach chyba poprawione?
kixi4 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Nie do konca.. szerokosc jest ok, ale pierscien olejowy jest z malutkimi otworami do odprowadzania oleju i z czasem lubia sie zatykac i wtedy zaczyna sie jakis pobor oleju.. a jaki masz przebieg?
Osiollekk Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Ja mam 72tys. U mnie od 35tys. Olej wymieniam co 9-10tys. Do następnej wymiany zjeżdża mi na MMI gdzies do połowy, może nawet nie. Wiec jak narazie jest tak jak powinno
kixi4 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Oj to jeszcze troche, w tych silnikach jakis pobor zaczyna sie przy przebiegu 130-150tys km.
lordneos Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 A co trzeba zrobić żeby nie brał oleju. Tak teoretycznie pytam. Jaki to jest ew. koszt?
wampir Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Trzeba kupić xado antykoks anticarbon do czyszenia pierscieni znajdziesz to na necie szybko lub na portalu aukcyjnym do 50zł. Robisz czyszczenie tym z podwójna dawką. Jak zrobisz całą procedurę to potem powtarzasz ją jeszcze raz. Zmieniasz olej np na taki jak ja mam tzn Millers EE 5W40 long life i wymieniasz go max co 10tys km. Ja mam CPMA o przebiegu aktualnie 117 tys km i od wymiany do wymiany nie ubyła mi ani jedna cegiełka. Trzeba też zaznaczyć, że obrotomierz mojego auta nie ogląda czerwonego pola. Znam takich co codziennie upalaja do odcinki i latają vmaxem i tam żebys nie wiem jaki olej lał i jakie pierscienie założył to i tak będzie pobór oleju bo to silnik z turbiną. Przy takim palowaniu to 1.8 też będzie brał olej.
hugo1303 Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 (edytowane) Witam, podepnę się pod temat żeby nie zaśmiecać forum. Mam prośbę o rozkodowanie VINu WAUHFAFL6DN037326. Auto też jest z USA. A tu link do auta wszelkie uwagi mile widziane. 2013 AUDI A4 PREMIUM PLUS for Auction - IAA WWW.IAAI.COM 2013 AUDI A4 PREMIUM PLUS for auction at Spokane (WA) branch location. Current Bid: $700 - - Mileage: 63,169 mi - Color: Gray - Stock: 27018535 Edytowane 28 Lutego 2020 przez hugo1303
kixi4 Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 WAUHFAFL6DN037326 data produkcji 29.01.2013, a4 quattro, silnik caeb, skrzynia nsp
hugo1303 Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 1 godzinę temu, kixi4 napisał: WAUHFAFL6DN037326 data produkcji 29.01.2013, a4 quattro, silnik caeb, skrzynia nsp Czy kod silnika można tylko po VIN-ie odnaleźć czy jest inny sposób? Wiadomo auto jest w USA więc fizycznie nie ma opcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się