Kejsi Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Siemano montował ktoś chłodnice oleju w A4 B7? Zainwestowałem w vfiza i się trochę zmartwiełem temp oleju. Nie potrafię znaleźć informacji jaka podstawkę kupić tak żeby to ożenić do mojego 1,8/2t BFB razem z ori wymiennikiem ciepła? Nie chce się go pozbywać bo wydaje mi się ze dzięki niemu olej szybciej łapie temp roboczą, już po 9-10 km ma temp powyżej 80 stopni i wcześniej można dać ognia ? po dwóch ostrych przejazdach na odcince olej łapie ponad 120 stopni a płyn okolo 110 a jadąc po autostradzie często mi się zdąża jechać szybko i szkoda zajechać silnik wtedy nie miałem vfiza. Najlepiej jakby ktoś podobał model który poleca, razem z termostatem i miejscem na czujnik temp i ciśnienia. I bonus pytanie jaka termopare kupić do vifza? *znalazłem, termo para typ K Edytowane 24 Listopada 2019 przez Kejsi 1
DivaynEays Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 24.11.2019 o 21:58, Kejsi napisał: Siemano montował ktoś chłodnice oleju w A4 B7? Zainwestowałem w vfiza i się trochę zmartwiełem temp oleju. Nie potrafię znaleźć informacji jaka podstawkę kupić tak żeby to ożenić do mojego 1,8/2t BFB razem z ori wymiennikiem ciepła? Nie chce się go pozbywać bo wydaje mi się ze dzięki niemu olej szybciej łapie temp roboczą, już po 9-10 km ma temp powyżej 80 stopni i wcześniej można dać ognia ? po dwóch ostrych przejazdach na odcince olej łapie ponad 120 stopni a płyn okolo 110 a jadąc po autostradzie często mi się zdąża jechać szybko i szkoda zajechać silnik wtedy nie miałem vfiza. Najlepiej jakby ktoś podobał model który poleca, razem z termostatem i miejscem na czujnik temp i ciśnienia. I bonus pytanie jaka termopare kupić do vifza? *znalazłem, termo para typ K po 1 jaki olej stosujesz? co do chlodnicy to koniecznie z termostatem i to nie byle gowno, cos typu mocal. Chociaz moim zdaniem problem lezy w oleju i/lub ukladzie chlodzenia. U mnie przy grubszych modach przy dynamicznej jezdzie jest to 110-115 stopni (nie mowie o upalaniu na torze)
Dev Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 24.11.2019 o 21:58, Kejsi napisał: Siemano montował ktoś chłodnice oleju w A4 B7? Zainwestowałem w vfiza i się trochę zmartwiełem temp oleju. Nie potrafię znaleźć informacji jaka podstawkę kupić tak żeby to ożenić do mojego 1,8/2t BFB razem z ori wymiennikiem ciepła? Nie chce się go pozbywać bo wydaje mi się ze dzięki niemu olej szybciej łapie temp roboczą, już po 9-10 km ma temp powyżej 80 stopni i wcześniej można dać ognia ? po dwóch ostrych przejazdach na odcince olej łapie ponad 120 stopni a płyn okolo 110 a jadąc po autostradzie często mi się zdąża jechać szybko i szkoda zajechać silnik wtedy nie miałem vfiza. Najlepiej jakby ktoś podobał model który poleca, razem z termostatem i miejscem na czujnik temp i ciśnienia. I bonus pytanie jaka termopare kupić do vifza? *znalazłem, termo para typ K 120 stopni to zadna temperatura dla oleju, jak bedzie powyżej 150 to masz powody do zmartwienia wlej cos dobrego, zadnych śmierćsyntetycznych szajstrolli Edytowane 26 Listopada 2019 przez Dev
Kejsi Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 Najważniejszej rzeczy nie napisałem, olej to elf 5w30, zanim poleje się fala chejtu przypomnę że mam tłoki i pierścienie od 2.0 t fsi Axx nie wiem ile może wynosić maks tego oleju ale założyłem że 130 stopni to temp graniczna, noga z gazu. W weekend wrzucę też termoparę i będzie kontrola egt ? Na LM 10w60 jadła olej i więcej go paliła (ebalo olejem z tyłu) czy coś nie tak z układem chłodzenia? Nie sądzę jedyna rzecz nie modzona jak narazie. Po małym rekonansie wiem już ze gwint na podstawę filtru mam 3/4, na podstawę wjeżdża mocal z termostatem i chłodnica jaka dam radę upchac w miejsce ori iceka
DivaynEays Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 15 godzin temu, Kejsi napisał: Najważniejszej rzeczy nie napisałem, olej to elf 5w30, zanim poleje się fala chejtu przypomnę że mam tłoki i pierścienie od 2.0 t fsi Axx nie wiem ile może wynosić maks tego oleju ale założyłem że 130 stopni to temp graniczna, noga z gazu. W weekend wrzucę też termoparę i będzie kontrola egt ? Na LM 10w60 jadła olej i więcej go paliła (ebalo olejem z tyłu) czy coś nie tak z układem chłodzenia? Nie sądzę jedyna rzecz nie modzona jak narazie. Po małym rekonansie wiem już ze gwint na podstawę filtru mam 3/4, na podstawę wjeżdża mocal z termostatem i chłodnica jaka dam radę upchac w miejsce ori iceka Przesiąść się na na Ravenol VST (sam jeżdżę na takim) i będzie git. Chyba, że chcesz trochę więcej położyć to RCS lub RUP ewentualnie RRS
hopek03 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) ja polecam milers 10w60 ful syntetyk do motorsportu jeżeli chodzi o chłodnice oleju mam takom Chłodnica Oleju TurboWorks Slim Line 13-rzędowa 14 8708976764 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 165 zł - Chłodnica Oleju TurboWorks Slim Line 13-rzędowa 14 (8708976764). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo... jeżeli chodzi o adapter to nie pamiętam jaki mam ale mam z termostatem ale bez wyjść na czujniki Edytowane 27 Listopada 2019 przez hopek03
Kejsi Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 @hopek o ile stopni obniżyła Ci temp oleju?
hopek03 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) nie wiem nie miałem przed montarzem wskażnika temperatury a na vagu nie sprawdzałem ale w tej hwili przy pałowaniu na autostradzie trzyma około 95 a 110 zazwyczaj 100 mam Edytowane 27 Listopada 2019 przez hopek03
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się