KamilSi Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Witam, Panowie proszę o analizę LOG-ów mojego AVF, na chwilę obecną nie miałem możliwości dokonać LOG-ów dynamicznych możliwe że dzisiaj wieczorem się uda to dodam na forum. Miałem problem z odpaleniem samochodu po nocy, nie chciał palić i przebierał kiedy w końcu udało się go odpalić. Zdjąłem pokrywę zaworów i po doginałem konektory na PD po tym zabiegu od ok. 5 dni mam spokój i samochód odpala normalnie. Po raz pierwszy wykonywałem LOG-i więc proszę o wyrozumiałość. link do albumu ze zdjęciami: https://www.fotosik.pl/u/KamilSi/album/2531078
kamil-vag Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Nie wrzucaj jakiś fotek logów, tylko plik .csv wrzuć na vaglogi.pl.
KamilSi Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) Witaj Kamil-vag, sorry ale zrobiłem tak jak pisali w poradniku, niestety nie mam teraz dostępu do samochodu ani do laptopa z oryginalnymi plikami. csv postaram się na jutro wieczór załatwić. Edytowane 26 Listopada 2019 przez KamilSi
KamilSi Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 wstawiam poprawione logi na vaglogi.pl logi statyczne http://vaglogi.pl/log-001_6270k5.html http://vaglogi.pl/log-003_3rE1YM.html http://vaglogi.pl/log-004_QJbHDL.html http://vaglogi.pl/log-013_KPrB8t.html http://vaglogi.pl/log-018_n2sFNh.html http://vaglogi.pl/log-023_9Q2z067.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_S9RrF7A.html http://vaglogi.pl/log-003_233bZ1.html http://vaglogi.pl/log-004_1pQb7r.html http://vaglogi.pl/log-011_kpFlRa.html
kamil-vag Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Coś nie tak z 1 cylindrem, być może pomogła by wymiana uszczelnień i podmiana z pompowtryskiem z największym minusem... A napewno by dała zarys czy coś nie tak w głowicy, czy z samym pompowtryskiem. Druga sprawa jak na AVFa dość spore bipy na minus, kiedy filtr paliwa zmieniany. Jak miałeś zrzucona pokrywę można by sprawdzić czy wszystkie pompowtryski maja te same nr
KamilSi Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Pompowtryski wszystkie maja te same numery AR końcówka. Filtr paliwa zmieniany 5000 km temu. Czyli najlepiej będzie jak zmienię uszczelnienia na pierwszym i drugim pompowtrysku i zamienię je miejscami. Edytowane 27 Listopada 2019 przez KamilSi
KamilSi Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 przesyłam logi po zmianie filtra i uszczelnień na pompowtryskach oraz zamianie miejscami pompki 1 i 2 http://vaglogi.pl/log-013_54uvYE5.html http://vaglogi.pl/log-018_4AR83.html http://vaglogi.pl/log-023_rD5Pok0.html
kamil-vag Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Jeśli zmieniłeś pompki miejscami, to korekcja zostanla na cylindrze i pompowtrysk można wykluczyć... Jak wyglądało gniazdo na tym 1 cylindrze, obejrzałes elementy współpracujące? Wałek, popychacz, dźwigienke.... Można by jeszcze sprawdzić u kogoś kompresję na tym cylindrze... Duże bipy na minus na tym cylindrze mogą też świadczyć o jakimś problemie z dostarczeniem paliwa...
KamilSi Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Nie jestem mechanikiem ale gniazdo wydaje mi się że jest ok. Sprawdziłem go do okola i nie wyczułem żadnych nierówności pod palcem. Na wałku i na rolce od dźwigienki widać jaśniejszy ślad że jedno po drugim pracuje, a popychacz wyglądał identycznie jak reszta, na oko nie był jakoś bardziej zużyty. Po regulacji pompowtrysków według tego co mi wysłałeś wyszła mi wysokość popychacza do góry w taki sposób: Pompka 1- 8 mm Pompka 2- 9 mm Pompka 3- 9 mm Pompka 4- 9 mm Ma to jakieś znaczenie że na 1 pompowtrysku jest mniej? Edytowane 13 Grudnia 2019 przez KamilSi
KamilSi Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Witam ponownie, Z ustawieniem wtrysków o którym pisałem w wcześniejszym poście wszystko było OK, wokół nakrętki na dźwigience jest rowek i zaostrzony koniec suwmiarki w nim ustawiłem i nie zwróciłem uwagi tak więc mój bład. Wracając do tematu nie mogłem nigdzie się doprosić o zmierzenie ciśnienia na cylindrach jak zasugerował kamil-vag wszystko dopiero po nowym roku, jako że nie dawało mi to spokoju ściągnąłem ponownie pokrywę zaworów i zacząłem oglądać pierwszy pompowtrysk. Okazało się że pękł na 3 części ten metalowy sworzeń kulowy który zakłada się na pompowtrysk od góry. Dopiero w trakcie wymiany uświadomiłem sobie ze jak kupowałem uszczelnienia to tylko na jednym woreczku była naklejka BOSCH drugi komplet musiał być jakiś "no name" jednak sprzedający policzył jak za BOSCH Zakupiłem ponownie nowe uszczelki zmieniłem wszystko i ponownie ustawiłem. Dodam że to po tym zabiegu wszystko wróciło do normy samochód odpala bez problemu, nie dymi i nie rzuca karoserią na wolnych obrotach .Wrzucam ponownie logi 013, 018, 023 http://vaglogi.pl/log-013_Ys07N.html http://vaglogi.pl/log-018_XmoUpL.html http://vaglogi.pl/log-023_YNyxaF6.html Edytowane 13 Grudnia 2019 przez KamilSi
kamil-vag Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Już się zdarzyło komus, że te zestawy no name pekaly, śrubę regulacyjną najlepiej kupować Ori a zestawy naprawcze z Boscha ? Fajnie, że udało się rozwiązać problem ? Teraz korekcje wyglądają bardzo przyzwoicie.
KamilSi Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 Oba zestawy zamawiałem z Bosch sprzedawca chyba chciał się pozbyć tego badziewia i wcisnął mi to bo nie sprawdziłem odrazu. Kamil dzięki za wszelką pomoc, bez ciebie nie udało by mi się rozwiązać problemu. Mam nadzieję że już będzie spokój. I samochód będzie chodził jak należy. Raz jeszcze dzięki.
KamilSi Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Witam, Kamil zwracam się do ciebie z prośbą o analizę LOG-ów dynamicznych, już jakiś czas temu miałem dodać ale dopiero udało mi się wszystko ogarnąć. Wydaje mi się że samochód stracił dość sporo na dynamice, EGR jest dość mocno zapocony olejem a mechanik z warsztatu znajdującego się niedaleko mnie powiedział: "turbo nadaje się tylko do wymiany". LOG-i robiłem na rozgrzanym silniku na 3 biegu. Samochód Audi A4 b6 1,9 TDI, 130 km, Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_G4GS8.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0DefB.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_594VNY4.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_MEXyNB.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_28urAP.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_u1WyVWH.html Grupy 003 + 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_5O4QseQ.html Grupy 010 + 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_1O57eV.html Grupy 003 + 008 + 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_K7829d0.html
kamil-vag Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Auto masz po jakimś tam sofcie. Jeśli jest on OK, to raczej turbo będzie do wyczyszczenia a nie do wymiany... Trochę się przycina geometria i tyle.
KamilSi Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 (edytowane) Nie wiem czy jest tam robiony jakiś soft. Dodam że ostatnio przygladnolem się turbo waz który idzie od IC do turbo jest tez delikatnie zapocony olejem. A co za tym idzie dolewam po trochę oleju co jakieś 2 miesiące. Edytowane 11 Czerwca 2020 przez KamilSi
kamil-vag Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zdejmij ten gruby wąż i zobacz czy olej idzie od strony turbo czy może z rurki odmy...
KamilSi Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Ok zobaczę na to jutro i dam znać co i jak.
KamilSi Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Na pewno jest zapocone przy obejmie na wezu tym grubym założonym na turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się