Muskel1 Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Musisz zdiagnozować co jest przyczyną, może być pompa może być sterownik. Umiejscowienie jest podobnie jak w B9, sterownik przymocowany jest do zbiornika AdBlue. AdBlue-Tank AUDI A4 B8 (8K2) 2.0 TDI 6016418 | B-Parts WWW.B-PARTS.COM Online kaufen AdBlue-Tank für AUDI A4 B8 (8K2) 2.0 TDI 6016418 und genießen- profitieren ✓ Schnelle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas1920 Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Dzięki wielkie za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryciusz Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Szkoda że nie zrobiłeś diagnostyki, jak się świecił błąd. W tej chwili jak wszystko dział praktycznie nie da się nic ustalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedykOOOO Opublikowano 2 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2022 Cześć witam. Mnie również dopadła bolączka Ad Blue . Dziennik danych OBDeleven Data: 2022-12-02 17:27 VIN: WAUZZZF4XHA139809 Pojazd: Audi A4 Rok: 2017 Typ nadwozia: Avant Silnik: DETA Przebieg: 166153 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 04L906026AG Wersja oprogramowania: 1969 Numer jednostki sterującej: 04L907309L Wersja jednostki sterującej: H35 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG Wersja ODX: 001006 Długie kodowanie: 0A254032237605083408 P21CA00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego Zasilanie napięciowe, elektryczna usterka Statycznie Date: 2022-12-01 17:49:48 Mileage: 166127 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 860.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 51.0 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C Temperatura zasysanego powietrza: 47 °C Ciśnienie otoczenia: 930 mbar Napięcie zacisku 30: 15.060 V Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C0311A60000113901F210FB10B116250AD812FB0C19 Zacznę od wymiany tego sterownika.. Pytanie,czy wystarczy wymienić tylko Sterownik czy coś jeszcze? Ewentualnie czy będzie trzeba jakieś softy aktualizować? Swoją drogą strasznie drogie to ustrojstwo 700€ ?? . Wrzucę foty jak się dostanę do tego dziadostwa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryciusz Opublikowano 2 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2022 Używka około 150 zł, szkoda kasy na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 2 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2022 2 godziny temu, DedykOOOO napisał(a): Cześć witam. Mnie również dopadła bolączka Ad Blue . Dziennik danych OBDeleven Data: 2022-12-02 17:27 VIN: WAUZZZF4XHA139809 Pojazd: Audi A4 Rok: 2017 Typ nadwozia: Avant Silnik: DETA Przebieg: 166153 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 04L906026AG Wersja oprogramowania: 1969 Numer jednostki sterującej: 04L907309L Wersja jednostki sterującej: H35 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG Wersja ODX: 001006 Długie kodowanie: 0A254032237605083408 P21CA00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego Zasilanie napięciowe, elektryczna usterka Statycznie Date: 2022-12-01 17:49:48 Mileage: 166127 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 860.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 51.0 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C Temperatura zasysanego powietrza: 47 °C Ciśnienie otoczenia: 930 mbar Napięcie zacisku 30: 15.060 V Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C0311A60000113901F210FB10B116250AD812FB0C19 Zacznę od wymiany tego sterownika.. Pytanie,czy wystarczy wymienić tylko Sterownik czy coś jeszcze? Ewentualnie czy będzie trzeba jakieś softy aktualizować? Swoją drogą strasznie drogie to ustrojstwo 700€ ?? . Wrzucę foty jak się dostanę do tego dziadostwa;) Wstawiając używany wystarczy go podmienić i nic więcej nie trzeba robić. Jest p&p. Wstawiając fabrycznie nowy należy wgrać zestaw danych do sterownika. Masz przedlifta więc szukaj sterownika z indeksem góra do D. Sterowniki z indeksem E są do poliftów i musiałbyś w przedlifcie wszystko wymieniać, pompę i zbiornik aby sparować ze sterownikiem z indeksem E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedykOOOO Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 (edytowane) No to dzięki Panowie za cenne informację! Poszedlbym po kosztach,a i tak pewnie za jakis czas znowu padnie:) Dam znac co i jak.! Cześć witam. Mnie również dopadła bolączka Ad Blue . Dziennik danych OBDeleven Data: 2022-12-02 17:27 VIN: WAUZZZF4XHA139809 Pojazd: Audi A4 Rok: 2017 Typ nadwozia: Avant Silnik: DETA Przebieg: 166153 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: R4 2.0l TDI Numer oprogramowania: 04L906026AG Wersja oprogramowania: 1969 Numer jednostki sterującej: 04L907309L Wersja jednostki sterującej: H35 Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01104L906026AG Wersja ODX: 001006 Długie kodowanie: 0A254032237605083408 P21CA00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego Zasilanie napięciowe, elektryczna usterka Statycznie Date: 2022-12-01 17:49:48 Mileage: 166127 km Priorytet: 2 Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1 Licznik cykli wyuczania: 255 Prędkość obrotowa silnika: 860.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 51.0 % Prędkość samochodu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C Temperatura zasysanego powietrza: 47 °C Ciśnienie otoczenia: 930 mbar Napięcie zacisku 30: 15.060 V Dynamiczne dane otoczenia: 209628106C0311A60000113901F210FB10B116250AD812FB0C19 Zacznę od wymiany tego sterownika.. Pytanie,czy wystarczy wymienić tylko Sterownik czy coś jeszcze? Ewentualnie czy będzie trzeba jakieś softy aktualizować? Swoją drogą strasznie drogie to ustrojstwo 700€ ?? . Wrzucę foty jak się dostanę do tego dziadostwa;) Edytowane 3 Grudnia 2022 przez DedykOOOO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 (edytowane) 15 minut temu, DedykOOOO napisał(a): No to dzięki Panowie za cenne informację! Poszedlbym po kosztach,a i tak pewnie za jakis czas znowu padnie:) Dam znac co i jak.! Kup z indeksem D, i naklej membranę na odpowietrznik. Dłużej posłuży. Edytowane 3 Grudnia 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vassyli Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Witam. Też dopadł mnie ten problem z audi b9 2.0 TDI 190km. Podjechałem na diagnozę bo już zaczyna mi odliczać , już jest na 900km . Po odczytaniu błędów wychodzi na pompę ale wolę zapytać może lepiej sam sterownik wymienić pierw ? Kody błędów załacze w zdjęciu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 W większości przypadków jest to sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedykOOOO Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Hej wszystkim. Właśnie jestem po wymianie sterownika. Kupiłem używany za 700 PLN z miesięczna gwarancą. Czas wymiany pod blokiem,żadnych podnośników-30 minut wraz z ogrzewaniem dłoni . Zakupiłem również te membrany o których była mowa wcześniej,zabezpieczyłem tak jak kolega Muskel wyjaśnił i wszystko śmiga . Usterka zażegnana,błąd usunięty. Został mi jeszcze jeden z jakimś silniczkiem klap świeżego powietrza czy jakoś tak.. Ale to będę szukał na forum,ewentualnie założę temat. Tak czy siak usterka o której mowa powyżej została usunięta. Tej obudowy która maskuje pompę i Sterownik nawet całej nie ściągałem. 2x torx i jedna 10-siatka plus dwie śruby Torx mocujące Sterownik. Dzięki za wszystko,wrzucam foto mojego zużytego i nowego (używanego)Sterownika. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 No i gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryciusz Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Trochę drogo za ten sterownik, ale ważne że problem został rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedykOOOO Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Kurcze czy drogo ?? Hmm,może i trochę tak. Ja ogólnie mieszkam w DE, i tutaj było dopiero mega drogo na Ebayach itp.. Dlatego szukałem też czegoś w PL z możliwością wysyłki za granicę kraju,z jakomkolwiek gwarancją. Kilometrów ubywało co dzień i czas naglił . Jak patrzylem tutaj na ceny to zaczynały się od około 200€, plus wysyłka,a stan wizualny dawał wiele do życzenia. Szkopom się nawet nie chcę przejechać czyścikiem...Nie wspominając już o tym że ilość tych sprzedawanych "pierd*lni*ów też nie jest jakoś duża. Pozdrawiam,miłego weekendu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 11 minut temu, DedykOOOO napisał(a): Szkopom się nawet nie chcę przejechać czyścikiem... Szkopy to obraźliwe określenie narodu, w którym mieszkasz i pracujesz, zresztą ja także. Zachowajmy trochę szacunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedykOOOO Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 [...] Odbieram co moje,podatki też płacę,łaski nie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 A co Ci zabrali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WAUZZZZ Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Kolejna A4 uratowana. IMG_3544.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omistar Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Witam. Czy możecie mi pomóc i po nr VIN powiedzieć jakich części szukać do mojej A4B9 2016r. Nr vinWAUZZZF44HA069448. Z serwisu audi podano mi dla sterownika pompy 4M0907355H a dla zbiornika 8W0131879BB i oczywiście zaprosili do siebie na wymianę za ok 9 tys. zł za części. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Sterownik 4M0907355H jest kompatybilny tyko z nową pompą i nowym zbiornikiem i w ASO tylko takie wsadzają, dlatego przy sterowniku z indeksem H muszą wszystko na nowszej generacji wymienić. Ty masz rocznik 2016 więc do starego zbiornika i statej pompy pasują tylko sterowniki do indeksu D, czyli B,C,D. Od indeksu E należy wymienić zbiornik i pompę. Szukaj używanego sterownika z indeksem D, podmień go p&p i po kłopocie (oczywiście jeżeli masz tylko sterownik uszkodzony). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się