Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Czy warto wymieniać wałki rozrządu, czy one mogą być powodem klepania


and76sz

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jedynym objawem wskazującym na problem z wałkami i hydrauliką, było dość dobrze słyszalne klepanie po odpaleniu rano zimnego silnika. Poza tym silnik pracował normalnie, nie było też, jako to Flyer napisał, żadnego odczuwalnego spadku mocy.

Wniosek jest więc prosty, tylko i wyłącznie ściągnięcie pokryw zaworów może ujawnić prawdziwy stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proton, klepanie bylo - i co bylo jego przyczyna? wylatana hydraulika?

W zime rano to i mi klekocze, ale po nagrzeniu problem ustaje. Walki mam OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepanie (bo nie nazwałbym tego cykaniem :) ) trwało kilka sekund po odpaleniu zimnego silnika rano. Było to efektem totalnie zjechanych dźwigienek i 'wyrąbanych' główek popychaczy, dwie dźwigienki leżały już sobie luzem. Wałki w moim AKE chyba były jakieś mocniejsze, bo nie było na nich prawie w ogóle zużycia, więc ich nie wymieniałem.

Po wymianie tego wszystkiego silnik jak jest zimny klekocze sobie podobnie jak przed wymianą, więc myślę, że tym nie ma co się sugerować, iż coś się dzieje z wałkami czy hydrauliką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepac to mi nic nie klepie...

W zimie i niskich temp. klekocze mocniej az woda zlapie 70-80 st.

Troche mnie uspokoiles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...