Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All] Czy można z tym jeździć?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zdjęciach zaciekawie to nie wygląda :thumbdown:

Opublikowano

zaciekawie to nie wygląda :thumbdown

Właśnie też mi się tak wydaję :kwasny:

z którego roku są oponki ??

Chyba 2006

Opublikowano

zaciekawie to nie wygląda :thumbdown

Właśnie też mi się tak wydaję :kwasny:

z którego roku są oponki ??

Chyba 2006

ja bym sobie darował...

opona twoje życie, jeśli nie znasz historii też sobie daruj, wyglądają na katowane

Opublikowano

dzięki wszystkim za opinie :hi:

oponki pójdą do wymiany - zdrówko droższe od opon :good:

Opublikowano

Ciekawe po czym kolega mcm00 poznaje że opony były katowane??

Gdyby tak było to by nie było bieżnika.

Moim zdaniem opony nie wyglądają najgorzej i nic sie z nimi nie stanie, jedyne co to trzeba by je wyważyć bo jak zjechałeś tą gumę to mogą pojawić się jakieś bicia.Miejsce które zjechałeś ma za zadanie chronić felgę i nic poza tym. Producent specjalnie w tym miejscu dołożył grubszy pasek gumy by mogła się zjechać jak dojedziesz za blisko krawężnika, ale wcale nie znaczy to ze odrazu opona jest do wymiany.

Najważniejsze to sprawdź czy nigdzie w tych miejscach nie widać kordu tekstylnego. Jeśli uszkodzenia są na tyle powierzchowne że kord nie został odkryty i nie robią się w tych miejscach wybrzuszenia to znaczy że opona jest jeszcze dobra. Niestety ze zdjęć ciężko jest to wywnioskować, więc najlepiej podjedz do wulkanizatora ( najlepiej jakiegoś zaufanego, takiego który nie będzie próbował tobie odrazu wcisnąć nowych oponek z rabatem u niego w warsztacie, tylko sprawdzi te opony i oceni czy są jeszcze dobre czy nie)

Opublikowano

Ciekawe po czym kolega mcm00 poznaje że opony były katowane??

Gdyby tak było to by nie było bieżnika.

Moim zdaniem opony nie wyglądają najgorzej i nic sie z nimi nie stanie, jedyne co to trzeba by je wyważyć bo jak zjechałeś tą gumę to mogą pojawić się jakieś bicia.Miejsce które zjechałeś ma za zadanie chronić felgę i nic poza tym. Producent specjalnie w tym miejscu dołożył grubszy pasek gumy by mogła się zjechać jak dojedziesz za blisko krawężnika, ale wcale nie znaczy to ze odrazu opona jest do wymiany.

Najważniejsze to sprawdź czy nigdzie w tych miejscach nie widać kordu tekstylnego. Jeśli uszkodzenia są na tyle powierzchowne że kord nie został odkryty i nie robią się w tych miejscach wybrzuszenia to znaczy że opona jest jeszcze dobra. Niestety ze zdjęć ciężko jest to wywnioskować, więc najlepiej podjedz do wulkanizatora ( najlepiej jakiegoś zaufanego, takiego który nie będzie próbował tobie odrazu wcisnąć nowych oponek z rabatem u niego w warsztacie, tylko sprawdzi te opony i oceni czy są jeszcze dobre czy nie)

nikt mi nie wmówi że te opony wygladają całkiem nieźle, rico11 obejrzyj sobie zdjęcia dokładnie, bo wydaje mi się że nie oglądamy tych samych :gwizdanie:

Opublikowano

ja bym sobie odpuscil i kupil nowe - ale to tylko moje odczucie- na oponach nie powinno sie oszczedzac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...