Rafal_ Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 zaciekawie to nie wygląda :thumbdown Właśnie też mi się tak wydaję z którego roku są oponki ?? Chyba 2006
mcm Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 zaciekawie to nie wygląda :thumbdown Właśnie też mi się tak wydaję z którego roku są oponki ?? Chyba 2006 ja bym sobie darował... opona twoje życie, jeśli nie znasz historii też sobie daruj, wyglądają na katowane
Rafal_ Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 dzięki wszystkim za opinie oponki pójdą do wymiany - zdrówko droższe od opon
rico11 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Ciekawe po czym kolega mcm00 poznaje że opony były katowane?? Gdyby tak było to by nie było bieżnika. Moim zdaniem opony nie wyglądają najgorzej i nic sie z nimi nie stanie, jedyne co to trzeba by je wyważyć bo jak zjechałeś tą gumę to mogą pojawić się jakieś bicia.Miejsce które zjechałeś ma za zadanie chronić felgę i nic poza tym. Producent specjalnie w tym miejscu dołożył grubszy pasek gumy by mogła się zjechać jak dojedziesz za blisko krawężnika, ale wcale nie znaczy to ze odrazu opona jest do wymiany. Najważniejsze to sprawdź czy nigdzie w tych miejscach nie widać kordu tekstylnego. Jeśli uszkodzenia są na tyle powierzchowne że kord nie został odkryty i nie robią się w tych miejscach wybrzuszenia to znaczy że opona jest jeszcze dobra. Niestety ze zdjęć ciężko jest to wywnioskować, więc najlepiej podjedz do wulkanizatora ( najlepiej jakiegoś zaufanego, takiego który nie będzie próbował tobie odrazu wcisnąć nowych oponek z rabatem u niego w warsztacie, tylko sprawdzi te opony i oceni czy są jeszcze dobre czy nie)
mcm Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Ciekawe po czym kolega mcm00 poznaje że opony były katowane?? Gdyby tak było to by nie było bieżnika. Moim zdaniem opony nie wyglądają najgorzej i nic sie z nimi nie stanie, jedyne co to trzeba by je wyważyć bo jak zjechałeś tą gumę to mogą pojawić się jakieś bicia.Miejsce które zjechałeś ma za zadanie chronić felgę i nic poza tym. Producent specjalnie w tym miejscu dołożył grubszy pasek gumy by mogła się zjechać jak dojedziesz za blisko krawężnika, ale wcale nie znaczy to ze odrazu opona jest do wymiany. Najważniejsze to sprawdź czy nigdzie w tych miejscach nie widać kordu tekstylnego. Jeśli uszkodzenia są na tyle powierzchowne że kord nie został odkryty i nie robią się w tych miejscach wybrzuszenia to znaczy że opona jest jeszcze dobra. Niestety ze zdjęć ciężko jest to wywnioskować, więc najlepiej podjedz do wulkanizatora ( najlepiej jakiegoś zaufanego, takiego który nie będzie próbował tobie odrazu wcisnąć nowych oponek z rabatem u niego w warsztacie, tylko sprawdzi te opony i oceni czy są jeszcze dobre czy nie) nikt mi nie wmówi że te opony wygladają całkiem nieźle, rico11 obejrzyj sobie zdjęcia dokładnie, bo wydaje mi się że nie oglądamy tych samych :gwizdanie:
Gość mmcv Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 ja bym sobie odpuscil i kupil nowe - ale to tylko moje odczucie- na oponach nie powinno sie oszczedzac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się