keniu3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 25 minut temu, kamil-vag napisał: Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki... Spróbuję jeszcze raz wymienić na tym pompowtrsku uszczelniacze jak wymieniałem to wszystko oczyściłem ale nie przetarłem gniazda papierem ściernym spróbuję tym razem to zrobić i dam znać dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 6.12.2019 o 19:18, kamil-vag napisał: Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki.. Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze to niezależnie od temperatury silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł może to jakiś czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 16:07, keniu3 napisał: Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze to niezależnie od temperatury silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł może to jakiś czujnik ? Sorry że się wtrącę, ale przez podobne uszczelniacze tylko ździebko większych rozmiarów swego czasu Challanger nie doleciał na orbitę ... Guma i jej podobne materiały mają to do siebie że ich właściwości bardzo się zmieniają wraz ze zmianą temperatury . 10 stopni, szczególnie w dół potrafi na prawdę robić różnicę ... Patrząc na loga z odpalania to jest problem z dolnym uszczelnieniem drugiej pompki , dokładnie tak jak Kamil pisze druga pompka nie ma co pompować puki magistrala się nie zapełni paliwem i " odpowietrzy " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 W dniu 14.12.2019 o 07:05, kamil-vag napisał: Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa... Witam panie Kamilu dziś wyciągałem 2 wtrysk i na oringach nie widać żeby było coś uszkodzone ale mimo to założyłem nowe i przygotowałem gniazdo delikatnie papierkiem przetarłem. Zrobiłem też zdjęcia gniazda co myślisz ? Teraz czekam na odpalenie po dłuższym postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 3 minuty temu, kamil-vag napisał: A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ? Tak wszystko dokładnie oczyściłem i wydmuchalem powietrzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 13 minut temu, kamil-vag napisał: A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ? A co myślisz o gniazdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Gniazdo, jak gniazdo w TDI zawsze podjechane, ciężko określić po zdj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Witam problem z porannym odpalaniem rozwiązany problem był z samym wytryskiem ale mam jeszcze jeden problem a mianowicie metaliczny dźwięk podczas odpalania na zimnym przez parę sekund tak jakby spływał olej zastanawiam się nad wymianą podstawy filtra bo tam są dwa zaworki jakieś propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Panie Kamilu zrobiłem drogi wtrysk i auto już pali dobrze ale mam problem z trzecim wtryskiem bo cały czas ma ujemną korekcję -1.55 czy wyciągać go do sprawdzenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Nie bierze się pod uwagę korekcji minusowych, a jedynie te plusowe... Minusowe oznaczają cylinder o największej sprawności... Jaką masz teraz największą wartość w plusie ? ? ? W sumie zrób log jeszcze raz i pokaż. A i nie PANUJMY sobie tu na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Takie mam korekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się