keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam mam problem z synchronizacją kąta wtrysku a mianowicie skaczą mi strasznie wartości w grupie 4 dodaje filmik czym może być to spowodowane mam problem gdy rano odpalam to przez chwilę trzęsie silnikiem później jest ok VID_20190302_104816.mp4 VID_20190302_104816.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kiedy ostatnio robiłeś rozrząd ? To jest raczej kwestia napinacza paska rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Rozrząd wymieniony firmy Ina próbowałem naciągnąć pasek ale nic nie pomagało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wrzuć jeszcze kanał 013 rano po odpaleniu, po dłuższym postoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wymieniłem uszczelniacze pompowtryskiwaczy ale nie pomogło dalej szarpie przez parę sekund później wszystko ok to jest tylko momencie odpalania po dłuższym postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 To zdjęcie z grupy 13 jest zrobione zaraz po odpaleniu po nagrzaniu korekty idą delikatnie w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zapomniałem dodać że jak jest temperatura powyżej zera to już tego nie ma silnik odpala normalnie nie szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 To świece żarowe wyciągnij i podłącz pod akumulator na krótko czy w ogóle grzeją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Świece nowe grzeją sprawdzałem czy dochodzi prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zdjęcia z dziś jutro postaram się zrobić logi na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 4.12.2019 o 09:40, kamil-vag napisał: Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem... Witam z jakich grup mam zrobić logi statyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zobacz odczyty temp na kanale 007 013+023 Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. Potem zrób log kanału 001+004+003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy 24 minuty temu, kamil-vag napisał: Zobacz odczyty temp na kanale 007 013+023 Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. Potem zrób log kanału 001+004+003 Czy dobrze to zrobiłem to pierwszy mój log jutro zrobię rano jak będzie auto po nocy bo teraz stało 5 godzin i efektu talepania nie było musi stać dłużej LOG-01-013-018-023.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Dodaje logi statyczne na zimnym proszę o sprawdzenie Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Uszczelniacze wymienione Czy może być to wina samego pompowtrsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keniu3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 28 minut temu, kamil-vag napisał: Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ... Panie Kamilu czy może być to wina samego pompowtrsku uszczelniacze wymienione gniazda nie były idealne kombinować coś jeszcze czy raczej ściągać głowicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się