Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Radomszczańskie


pawelp2208

Rekomendowane odpowiedzi

mi szrpało jak miałem dziure w tej krótkiej rurze gumowej cisnieniowej od turba. sprawdz wszystkie weze moze to przez to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Od początku problem wygląda tak, działo się tak od kiedy pamiętam że szarpał jak się przyśpieszało w przedziale obrotów od 1700-1800 do 2000 obr/min zrobiłem logi niby wszystko ok ale przepływka mi się nie podobała bo w tym przedziale obrotów miała wartości 1200 więc nic dziwnego że szarpie bo myśli ze jest za***iście dużo powietrza więc pakuje oporowo paliwa i mieszanka wychodzi za bogata wyczyściłem przepływke troszkę zmalały wartości i ciut mniej szarpało wie postanowiłem wymienić na nowa pow wydaniu 330 zł dalej to samo ale teraz już można w miarę normalnie przyspieszać. EGR wyczyszczony okazało się że fryce zaślepili sterowanie EGR odetkałem ale poza delikatniejsza prac silnika na wolnych obrotach nie stwierdziłem żadnych innych efektów. Żadnych ubytków mocy nie stwierdziłem ale też nie jeździłem żadnym innym AJM-em więc nie wiem jak powinien się zbierać a4 b6 101 km została w tyle a a3 130 km nie mogła mnie za bardzo odejść :decayed: więc chyba jest ok. Wybiorę się jeszcze na jakieś strojenie turbiny i reszty może coś sztanga jest pokręcona. Mam jeszcze jeden pomysł zaślepić dolot spalin do EGR może się uchyla bo w tym przedziale wstaje turbina i jest maksymalne doładowanie. jutro jade w trase 600 km więc zobaczę jak będzie ze spalaniem na nowej przepływce bo ostatnio na trasie 100 km wciągnął 6,5 litra to chyba jak na trase na tempomacie troszkę za dużo przy prędkości 115 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no spalanie srednie zalezy jak jezdzisz jeszcze. sprawdz wszystko do okoła turbiny. ale jak 130 nie mogła ci za bardzo odejsc to przerywanie nie powinno miec miejsca jedno wyklucza drugie. dziwna sprawa. oby okazala sie pierola. ale za to masz nowa przepływke :decayed: bedzie od kogo podmieniac :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem ze cała trasę leciałem na tempomacie ustawionym na 115 km/h więc troszkę za dużo. Przerywane jest wylko w przedziale 1700-2000 odr/min wiec przy zmianie biegów powyżej 2000 obr nie szarpie wiem ze ktoś zaraz napisze że może to za małe obroty ale najgorzej jest jak się jedzie 90 na 5 biegu i chce się przyśpieszyć to szarpie :kwasny:. Przepływke mam nowa i stararą po przetestowaniu u chętnego na sprzedaż po czyszczeniu na logach pokazywała jak ta nowa co kupiłem więc myślę że jest sprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaje co mówisz i popieram twoje przemyslenia. moze łapiesz notlaufa. poczytaj o tym, wczesne objawy mogą byc rózne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notlauf to całkowite odcięcie turbiny jak przeładuje a u mnie turbinka pakuje ile trzeba no może w tym przedziale o 100 więcej niż wymaga mapa ze sterownika ale to nie powinien być problem ludzie łapią notlaufa jak maja przeładowanie w granicy 200 300 a u mnie jest objaw jak by silnik podskakiwał nie ma spadku mocy przy szarpaniu tylko czuć drżenie silnika ale ciągnie normalnie. Poduszki pod silnikiem sprawdzone wszystkie sztywne silnik ani nie drgnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja go miałem i czesc z tych obiawow mialem dlatego mowie. no to juz nie mam pojecia narazie co to moze byc, skoro turbina ok przeplywka ok. przewody ok. poduszki i tlumienie ok. hmmm ciezko cos wymyslec. drugi link moze to byc to

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=165655.0;highlight=szarpie+gdy+przyspiesza

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=198630.0;highlight=szarpie+gdy+przyspiesza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniałem przy wymianie oleju w tamtym roku i nic nie pomogło :mysli:. Te dwa linki są silników z pompą a ja jej nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze czy na zimnym tez szarpie bo staram się spokojnie jeździć jak jest zimny [br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 00:18_________________________________________________na zimnym tak samo jak nie gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Zapraszam do udziału w głosowaniu na Najładniejsze zdjęcie A4 do kalendarza na rok 2010: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=115921.885

pozdrawiam i zapraszam do nadsyłania zdjęć! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...