lifter Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Silnik jest mało dynamiczny. Brakuje mocy przy niskich obrotach (nasila się przy wyższych biegach). W okolicach 1800-2400 obr/min silnik się ożywia. przy 3000obr/min traci zupełnie moc. Na trasie rozpędza sie tylko do 160 km/h. Podczas wyprzedzania np; na 4 biegu silnik dostaje zadyszki po przekroczeniu 2500-3000obr/min. logi statyczne: 000 http://img259.imageshack.us/my.php?image=000sta.png 001 http://img413.imageshack.us/my.php?image=001sta.png 003 http://img406.imageshack.us/my.php?image=003sta.png 004 http://img3.imageshack.us/my.php?image=004sta.png 007 http://img5.imageshack.us/my.php?image=007sta.png 013 http://img3.imageshack.us/my.php?image=013sta.png bs 000 http://img242.imageshack.us/my.php?image=000bs.png 003 http://img148.imageshack.us/my.php?image=003bs.png 004 http://img257.imageshack.us/my.php?image=004bs.png 011 http://img413.imageshack.us/my.php?image=011bs.png dynamiczne 000 http://img258.imageshack.us/my.php?image=000dyn.png 002 http://img3.imageshack.us/my.php?image=002dyn.png 003 http://img256.imageshack.us/my.php?image=003dyn.png 004 http://img256.imageshack.us/my.php?image=004dyn.png 008 http://img249.imageshack.us/my.php?image=008dyn.png 010 http://img408.imageshack.us/my.php?image=010dyn.png 011 http://img7.imageshack.us/my.php?image=011dyn.png
adadur Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Chciałby aby ktoś sie jeszcze wypowiedział się ale zdaje się że przepływka nie domaga.
luby1979 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 przepływomierz-tnie dawki.Turbo troche wolno sie rozkreca,ale w wyzszych rejestrach jest zgodnie z mapą.
przemik Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Trzy rzeczy : - wymienilbym termostat - upłynnilbym regulacje cisnienia doladowania - rozruszanie sztangi, wywalka katalizatora, przepalowanie auta.. - wymienilbym filtr powietrza i wyczyscil przeplywomierz Po tych zabiegach powtorzylbym logi dynamiczne. Nie zamiesciles 000 Basic Settings. Pozdrawiam
lifter Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 Trzy rzeczy :- wymienilbym termostat - upłynnilbym regulacje cisnienia doladowania - rozruszanie sztangi, wywalka katalizatora, przepalowanie auta.. - wymienilbym filtr powietrza i wyczyscil przeplywomierz Po tych zabiegach powtorzylbym logi dynamiczne. Nie zamiesciles 000 Basic Settings. smiley Pozdrawiam Dzięki 000 basic settings sie nie zapisały. palowanie auta niezbyt pomaga. czy koś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia? będe wdzięczny za wszystkie rady
grabson765 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 przemik chyba juz wszytsko powiedzial
odzim Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 zrob jak przemik napisal i auto bedzie smigac (nie zapomnij o katalizatorze)
lifter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 ok zastosuję się do waszych rad i postaram się zrobić ponownie zrobić logi. Dzięki Pozdrawiam
adadur Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 przemik wymieniłes wszystkie chyba istotnae elementy a to chyba nie o to chodzi. Dla mnie śilnik jest czymś dławiony i myślę że to przepływka go trzyma. Spanky czy ta praca EGRu - fakt trochę niedomaga - nie wynika z tego że jest żle wysterowywany z uwagi na błędy z odczytem przepływającego powietrza (przepływka)? Gdzyby auto miał coś ok. 200tyś to może warto było by pomyśleć nad udrożnieniem wylotu (katalizator), no ale to ewentualnie w drugim kroku. A lifter jak to jest właśnie z filtrem powietrza? NO i jakiej jest firmy?
przemik Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... LMM jest zalezny od cisnienia doladowania: Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa Pozdrawiam
spanky Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... LMM jest zalezny od cisnienia doladowania: Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa Pozdrawiam EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ...
lifter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Cytat: przemik EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... smiley LMM jest zalezny od cisnienia doladowania: Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa Pozdrawiam Cytat: spanky EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ...naughty jakieś konkretne rady co z tym zrobić? czyścić przepływomierz czy ewidentnie nadaje się do wymiany? poprawilem cytaty-spanky
spanky Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Cytat: przemik Dzisiaj o 21:05EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... smiley LMM jest zalezny od cisnienia doladowania: Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa Pozdrawiam EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ... lmm nisko mierzy ... naughty jakieś konkretne rady co z tym zrobić? czyścić przepływomierz czy ewidentnie nadaje się do wymiany? kiedy wymieniales filtr powietrza .... ? mozesz sprobowac go wyczyscic ....
lifter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 kiedy wymieniales filtr powietrza .... ?mozesz sprobowac go wyczyscic .... filtr był wymieniony w październiku jakieś 4 tyś km temu
adadur Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 JAk nie jestes pewien tego filtra to wymień (przebieg nie ma tu nic do rzeczy, jak dostanie wilgoci to jest do śmieci) i przeczyść przepływkę z tym że jeśli to poskutkuje myśl raczej o kupnie nowej.
lifter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 moim zdaniem filtr powietrza jest ok. a co z ERG?
odzim Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 zaslep go i zrob logi , bedzie wiadomo czy on byl sprawcą
adadur Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 lifter kiedy podmianka przepływki i teścik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się