Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Recommended Posts

Posted

Chciałby aby ktoś sie jeszcze wypowiedział się ale zdaje się że przepływka nie domaga.

Posted

Trzy rzeczy :

- wymienilbym termostat

- upłynnilbym regulacje cisnienia doladowania - rozruszanie sztangi, wywalka katalizatora, przepalowanie auta..

- wymienilbym filtr powietrza i wyczyscil przeplywomierz

Po tych zabiegach powtorzylbym logi dynamiczne. Nie zamiesciles 000 Basic Settings. :)

Pozdrawiam

Posted
Trzy rzeczy :

- wymienilbym termostat

- upłynnilbym regulacje cisnienia doladowania - rozruszanie sztangi, wywalka katalizatora, przepalowanie auta..

- wymienilbym filtr powietrza i wyczyscil przeplywomierz

Po tych zabiegach powtorzylbym logi dynamiczne. Nie zamiesciles 000 Basic Settings. smiley

Pozdrawiam

Dzięki

000 basic settings sie nie zapisały. palowanie auta niezbyt pomaga. czy koś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia? będe wdzięczny za wszystkie rady :)

Posted

przemik chyba juz wszytsko powiedzial :wink4:

Posted

zrob jak przemik napisal i auto bedzie smigac (nie zapomnij o katalizatorze)

Posted

ok zastosuję się do waszych rad i postaram się zrobić ponownie zrobić logi. Dzięki

Pozdrawiam

Posted

a ja bym przyjrzal sie EGR ....

Posted

przemik wymieniłes wszystkie chyba istotnae elementy a to chyba nie o to chodzi. Dla mnie śilnik jest czymś dławiony i myślę że to przepływka go trzyma. Spanky czy ta praca EGRu - fakt trochę niedomaga - nie wynika z tego że jest żle wysterowywany z uwagi na błędy z odczytem przepływającego powietrza (przepływka)?

Gdzyby auto miał coś ok. 200tyś to może warto było by pomyśleć nad udrożnieniem wylotu (katalizator), no ale to ewentualnie w drugim kroku.

A lifter jak to jest właśnie z filtrem powietrza? NO i jakiej jest firmy?

Posted

EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... :)

LMM jest zalezny od cisnienia doladowania:

Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa

Pozdrawiam

Posted

EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... :)

LMM jest zalezny od cisnienia doladowania:

Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa

Pozdrawiam

EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ... :naughty:

Posted

Cytat: przemik

EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... smiley

LMM jest zalezny od cisnienia doladowania:

Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa

Pozdrawiam

Cytat: spanky

EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ...naughty

jakieś konkretne rady co z tym zrobić? czyścić przepływomierz czy ewidentnie nadaje się do wymiany?

poprawilem cytaty-spanky

Posted
Cytat: przemik Dzisiaj o 21:05

EGR - moze byc zabrudzony... po prostu... smiley

LMM jest zalezny od cisnienia doladowania:

Turbo -> LMM -> wyznaczanie dawki paliwa

Pozdrawiam

EGR sie nie zamyka ... silnik dostaje spaliny ... lmm nisko mierzy ... naughty

jakieś konkretne rady co z tym zrobić? czyścić przepływomierz czy ewidentnie nadaje się do wymiany?

kiedy wymieniales filtr powietrza .... ?

mozesz sprobowac go wyczyscic ....

Posted
kiedy wymieniales filtr powietrza .... ?

mozesz sprobowac go wyczyscic ....

filtr był wymieniony w październiku jakieś 4 tyś km temu

Posted

JAk nie jestes pewien tego filtra to wymień (przebieg nie ma tu nic do rzeczy, jak dostanie wilgoci to jest do śmieci) i przeczyść przepływkę z tym że jeśli to poskutkuje myśl raczej o kupnie nowej.

Posted

moim zdaniem filtr powietrza jest ok. a co z ERG?

Posted

zaslep go i zrob logi , bedzie wiadomo czy on byl sprawcą

Posted

lifter kiedy podmianka przepływki i teścik?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...