krzycho78 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Witam Wielka prośba do znawców - analiza logów, otóż mój kolega nie dawno zakupił sobie seata toledo 1,9 TDI 110 PS z 2000r z przebiegiem 165 tyś km tylko nawet nie zapytałem go o typ silnika, ciągle biedaczyna męczy się z tym nieszczęsnym notlaufem, wiadoma sprawa 3500 tyś i nagłe odcięcie turbo najciekawsze w tym wszystkim jest to że jak mu najdzie to gad nie chce złapać notlaufa, dlatego miałem problem ze zrobieniem logów no ale najważniejsze są 003, 011 próbowałem go rozruszać, posprawdzałem wężyki od podciśnienia, zamieniłem N18 z N75, na turbawce sztanga opada po zdjęciu wężyka z N75, przy pomiarze w BS 011 sztanga podnosiła się i opadała bez problemu, aha zapomniałem jeszcze dodać że ten mój kolega jakiś czas temu dał go do warsztatu no i rzekomo fachowcy wyczyścili turbawke ale jak na moje oko to tylko pewnie popryskali WD-40 za które kolega zapłacił 400zł nawet biedaczyna nie dojechał z laską do zakopca jak zaczęło mu turbinę odłączać a problem jaki był taki jest, chciał auto do następnego mechanika oddać ale stanowczo mu tego odradziłem bo to specjaliści tacy co tylko poloneza potrafią naprawić no może jeszcze golfa pierwszej generacji, opowiadałem mu o tym forum do którego mam zaszczyt należeć z moją B6 AWX i ile to ciekawych rzeczy się tutaj dowiedziałem. Także koledzy rzućcie fachowym okiem na te logi i spróbujcie mi podpowiedzieć co może dolegać dla tego seacika Mam nadzieję że logi które zamieściłem wystarczą do postawienia diagnozy przez wielkie umysły tego forum, moim zdaniem pewnie turbo trzeba wyciągać i czyścić no ale poczekam na opinie kolegów próba dynamiczna -z notlaufem udało mi się tylko zrobić te kanały 000, 001, 003, 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bca682555999272.html próba dynamiczna bez notlaufa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8336016533b432fa.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f4dedd1439c65cc.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/410925e821ad217b.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2726d08103b37161.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00c6555f1c5d59a1.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbda07c5c7f1e69c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33ba6edf691d546b.html logi statyczne 003, 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbb56a6b3b7ca28a.html basic setting 003, 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e9dee9edd70ce9e.html jeżeli trzeba powtórzyć któreś logi to proszę o informację z góry dziękuję i pozdrawiam
spanky Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 problem ze stabilizacja doladowania wyglada ze w dalszym ciagu problem z kierownicami wynikajacy ze zle przeprowadzonego czyszczenia ... przegonic furmanke ostro po autobanie [~20km] i zrobic ponownie logi ... p.s chyba ze panowie bawili sie regulacja sztangi [mało prawdopodobne]
krzycho78 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 auto pałowałem momentami do 180 jak nie łapał notlaufa na więcej droga mi nie pozwalała, czyli że jednak zostaje tylko czyszczenie turbiny czy ktoś z kolegów ma jeszcze jakieś spostrzeżenia za wszystkie będę bardzo wdzięczny
odzim Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 ewidentny problem ze sterowaniem , tylko jezeli zalozyc ze turbina byla czyszczona to by byla gruszka , ale jak sam napisales ze jak furke pogoniles to kierownice sie rozruszaly , wiec grucha odpada bo albo dziala albo nie , niech jedzie do tego warsztatu po zwrot pieniazków albo wyjecie turbiny i ponownie przeczyszczennie ale przy nim bo jezeli zrobione jest czyszczenie zgodnie ze sztuka to dziesiatki tysiecy km mozna na takim turbo przejechac ps. a silnik to asv (chyba)
spanky Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 ps. a silnik to asv (chyba) zgadza sie ...
krzycho78 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 ok dzięki koledzy -czyli postanowione czyścimy turbawkę, jak przeprowadzimy operację natychmiast was powiadomię o efektach [br]Dopisany: 23 Marzec 2009, 08:53_________________________________________________Witam Także koledzy turbawka została wyjęta, na prośbę mojego kolegi sam osobiście to nadzorowałem została wyczyszczona przez tych samych magików którzy na początku rzekomo ją reanimowali tylko tym razem w mojej obecności zrobili to porządnie po czym została zamontowana na swoje miejsce. Po zakończonym zabiegu długa prosta trzeci bieg i pedał, 4500rpm wszystko ok, zrobiłem chyba z dziesięć prób dynamicznych wszystko super, jak dotąd kolega jeździ i również twierdzi że wszystko jest ok. Panowie morał z tego taki że jak nie przypilnujesz to wam cwaniacy prowizorkę odstawią. Temat uważam za zamknięty wielkie dzięki kolegom za sugestie i pozdrowienia w imieniu mojego kolegi
mfifi Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja też bardzo bym prosił o analizę moich logów http://www.mfifi.ugu.pl/logipassattdi130AWX.xls Auto strasznie muli!! Ciagnie dopiero powyżej 4000 obrotów!!
przemik Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja też bardzo bym prosił o analizę moich logów http://www.mfifi.ugu.pl/logipassattdi130AWX.xls Auto strasznie muli!! Ciagnie dopiero powyżej 4000 obrotów!! Zrobcie porzadnie logi w/g instrukcji z forum
spanky Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja też bardzo bym prosił o analizę moich logów http://www.mfifi.ugu.pl/logipassattdi130AWX.xls Auto strasznie muli!! Ciagnie dopiero powyżej 4000 obrotów!! to proponuje zalozyc nowy temat ... [zgodny z regulaminem]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się