czeslaw82 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Mam problem z avg, zaczął przerywać na wolnych ale nie zawsze(pracuje nie równo), przy normalnej jeździe jest raz normalnie raz przerywa jakby nie chodził na wszystkich cylindrach. Błędów nie ma więc nie wiem co robić. Filtr wymieniony i nic nie pomogło. Auto ma 240tys km Ktoś ,coś w temacie?? dzięki z góry
czeslaw82 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 2 lata jezdziłem na rzepaku..
piotrsob1 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Teoretycznie diesel na VP37 powinien przepalić wszystko .... Ale rzepak potrafi co nieco rozpuścić i posklejać w dłuższej perspektywie Spróbuj z jakimś dobrym środkiem do czyszczenia układu paliwowego , może pomoże
czeslaw82 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2019 jest tylko gorzej nowy filtr, paliwo .. przerywa , chodzi na 2, 3 cylindrach i nie chce odpalać...
jakujak Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 6.12.2019 o 23:23, czeslaw82 napisał: 2 lata jezdziłem na rzepaku.. 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Teoretycznie diesel na VP37 powinien przepalić wszystko .... nie. no po prostu ku... NIE. Ludzie co jest z Wami? nie wiem czy to jest jeszcze zabawne czy już dramatyczne..
Pomocny Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie wierzę w takie przebiegi, 2 letni samochód w rajchu ma około 400 tyś na liczniku, a jadąc do Polski -200 tyś. To może bardziej brak kompresji, lub uszkodzenie głowicy. Parę lat temu, brata polo odpalało na 3 cylindrach, a po nagrzaniu już pracowało na wszystkich. Możliwe że silnik już się kończy. A raczej napewno
Pomocny Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 08:41, jakujak napisał: nie. no po prostu ku... NIE. Ludzie co jest z Wami? nie wiem czy to jest jeszcze zabawne czy już dramatyczne.. Wiesz czemu diesel wymyslił ten silnik? Znasz historię diesla?
jakujak Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Tak znam historię diesla ale co to ma do rzeczy? Nie przypominam sobie historii Volkswagenowego 1.9 TDI z takimi kwiatkami. To że przepali wszystko i jest idiotoodporny do pewnego stopnia nie znaczy że można tam lać szambo byle się uruchomił. Z resztą niech każdy leje co chce i może zakończmy na tym, bo się bez sensu dyskusja wywiąże i tak będziemy rozwijać wątek na 3 strony o niczym. Niepotrzebnie się odezwałem po prostu. Może stan silnika kolegi czesław82 nie zależy od lania rzepaku i innych specyfików :)
piotrsob1 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 9.12.2019 o 08:41, jakujak napisał: nie. no po prostu ku... NIE. Ludzie co jest z Wami? nie wiem czy to jest jeszcze zabawne czy już dramatyczne.. Auto z motorem AVG musi mieć 20 latek i warte jest ze 3-4 koła PLN ( oczywiście jak jest na chodzie ) . Jak sporo jeździł na tych frytkach to spokojnie tyle chajsu zaoszczędził i z czystym sumieniem może go oddać na złom lub rozprzedać na graty Myślę że lejąc fryturę liczył się z z tym że tak się to skończy.... Edytowane 11 Grudnia 2019 przez piotrsob1
jakujak Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Jeżeli kogoś uraziłem to oczywiście szczerze przepraszam. Po prostu dla mnie takie metody to jakiś kosmos :)
Fahren Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 No to od końca - sprawdź wtryski. Dla pewności wlej jakiś preparat do czyszczenia wtrysków (polecam z STP, przy innym aucie mi pomogło) i 10% benzyny/90%ropy. I na autostradę/obwodnicę przepalić porządnie. Jak zacznie chodzić normalnie - to broń buk od frytury. To nie je mercedesowski diesel na pompie sekcyjnej, tam trza się interesować tym, co wlewasz w bak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się