Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t przy porannym rozruchu dymi na niebiesko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam borykam się z takim problemem iż mierzona była kompresja wszystko jest w porządku głowica  po kompletnym remoncie uszczelniacze i tym podobne założyłem Turbo po regeneracji z wersji Bex 190 koni i na początku wszystko było w porządku lecz zacząłem sprawdzać wszystko po kolei w białe Medor od od turbiny do ICE Bogo tam Moim zdaniem za duża ilość oleju nie są tylko takie powierzchowne naloty i teraz wziąłem wziąłem Tip do turbo zdjalem zeby sprawdzić wirnik i Zrobiłem foto luz osiowy nie występuje tylko promieniowy około 2 mm na oko moze lekko mniej,  wydaje mi sie po zdj ze to wina Turbo i rano puszcza olej w wydech i go spala oraz ze ociera wirnik o obudowę bo wygląda jak wytarty,  dodam ze auto nie dymi podczas dynamicznej jazdy i ma moc,  nie ma tez problemów z dopalaniem,  czy ktos jest w stanie ocenić czy turbo jest do wymiany?  Jesli tak to ktos moze polecić firmę np z Lublina ktora regeneruje turbiny

20191208_134923.jpg

20191208_134927.jpg

20191208_134732.jpg

Edytowane przez VPLD
Opublikowano

Jeśli wirnik trze o obudowę turbina złom albo źle wykonana regeneracja.

Opublikowano

Nie wiek czy trze dlatego wklejam foto i opisuje objawy

Opublikowano

chwyć za wirnik jeśli ma luz góra dół i możesz go unieść na tyle że zaprze się o muszle to turbo kaput.

Opublikowano

z tego co widze po zdjeciu to zdecydowanie da sie przytulic wirnik do muszli wiadac ze dotyka na foto

Opublikowano

więc turbo trup

Opublikowano

tylko ze luzu osiowego nie ma wogole, auto nie dymi przy ostrym przegonieniu

Opublikowano

dymu nie ma bo kat zatrzymuje ,a rano dymi bo olej który spłynie z turbo zapala sie w kacie. Sprawdź tak jak napisałem jak wirnik zaprze się o muszle to turbo kaput.

Opublikowano

tzn nie mam katalizatora wyciety jest , a co z tym brakiem luzu osiowego? bedzie na poprzecznym dymilo? wyciscilem dolot przejechalem 100 km i jest tam w dolocie troche oleju 

Opublikowano

może inaczej jak miałeś zdjęty dolot do turbo i chwyciłeś za wirnik pracował na boki czy wzdłuż czyli przód tył ?

Opublikowano

pracowal tylko gora doł na boki 

Opublikowano (edytowane)

turbina śmieć widać obtarcia w muszli i luz taki jak w hip hopie :decayed: ta turbina jest prosto po regeneracji ?

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano (edytowane)

Nie,  byla kupiona po regeneracji ktos na niej chwile jeździł bo dol sie skonczyl w 1.8t,  a ta myślę ze lata juz hmm z 50 tys,  bylo widac ze po regeneracji nowa sztanga westgate bez luzow,  wirnik bez nagaru,  myślisz ze taki luz bedzie powodował brak dymienia podczas ostrej jazdy a rano jak odpale na zimnym,  na poczatku nic po 3 min zaczyna dymic na niebiesko lekko po lekkiej przygazowce sytuacja znika,  bralem pod uwagę tez pierścienie ale świece nie sa wogole okopcone na czarno

20191206_190326.jpg

Edytowane przez VPLD
Opublikowano

turbo złom

Opublikowano (edytowane)

Co sie lepiej opłaca?  Szukaj drugiej?  Czy ta oddać do regeneracji? ?  Czyli co jak jest zimna to puszcza olej w wydech? 

Edytowane przez VPLD
Opublikowano

obstawiam że non stop puszcza taki luz jest niedopuszczalny

Opublikowano

Nie  puszcza cały czas bo sprawdzał em to przeganiajac ostro auto z każdego biegu,  no i na bagnecie nie obserwuje dużych strat,  dolot do iceka jest wilgotny 

Opublikowano
Spoiler

 

puszcza non stop tylko auto przepala to

Opublikowano

No moze i tak ale nie widzę na cieplym wogole nawet najmniejszej chmury olejowej za mna 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...