Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy da się sprawdzić stan konwertera bez montażu do samochodu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy da się sprawdzić stan konwertera bez montażu do samochodu? 

Opublikowano
W dniu 10.12.2019 o 08:14, Qweer napisał:

Czy da się sprawdzić stan konwertera bez montażu do samochodu? 

owszem, ale tylko tam gdzie je regenerują

Opublikowano
W dniu 19.12.2019 o 20:13, Dev napisał:

owszem, ale tylko tam gdzie je regenerują

Polecasz jakąś firmę? 

Czy konwerter całkowicie przestaje pracować na N i P? Ponieważ występują u mnie drgania które są cały czas na D największe no ale na luzie też są wszystko sprawdzone więc albo poduszki silnika które są nowe ale febi albo ten konwerter jak myślisz co jest bardziej prawdopodobne? 

Opublikowano

Konwerter służy do przeniesienia napędu z silnika na skrzynie, kręci się cały czas ponieważ jest przykrecony do wału korbowego, tak jak dwumasa.

Trzeba to zdemontować i dac do sprawdzenia Plus wyważenie 

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

Konwerter służy do przeniesienia napędu z silnika na skrzynie, kręci się cały czas ponieważ jest przykrecony do wału korbowego, tak jak dwumasa.

Trzeba to zdemontować i dac do sprawdzenia Plus wyważenie 

Żeby to zdjąć trzeba wyjąć skrzynie? jeśli tak warto coś w niej przy okazji wymienić jeżeli byłaby już wyjęta? 

Skrzynia która jest na samochodzie była montowana jakieś 3msc byl to zwykły mechanik a nie specjalista od skrzyń więc możliwe że nie została wyważona

Opublikowano

Wyważenie konwertera przeprowadza wyspecjalizowany zakład wyposażony w odpowiedni sprzęt.  Montaż automatycznej skrzyni jest łatwiejszy niż w przypadku manualnej bo nie trzeba trafiać na wieloklin, tylko łapie się na zwykle śruby.

Opublikowano
17 godzin temu, Dev napisał:

Wyważenie konwertera przeprowadza wyspecjalizowany zakład wyposażony w odpowiedni sprzęt.  Montaż automatycznej skrzyni jest łatwiejszy niż w przypadku manualnej bo nie trzeba trafiać na wieloklin, tylko łapie się na zwykle śruby.

Co jeszcze może powodować drgania jeżeli to nie silnik i nie skrzynia? Coś w układzie napędowym od czego zacząć? Drgania głównie na postoju i jak zrobię przygazówke to jak obroty spadają to gdzieś od 1.5tys obrotów zaczynają się mocne wibracje i aż do jalowych gdzie są cały czas na tym samym poziome? Polosie chyba by nie dawały objawów na postoju prawda? Coś z wałem? Podobno jest nowy może źle wyważony? Mechanizm różnicowy?

Dyfer? 

Opublikowano
W dniu 22.12.2019 o 12:04, Qweer napisał:

Co jeszcze może powodować drgania jeżeli to nie silnik i nie skrzynia? Coś w układzie napędowym od czego zacząć? Drgania głównie na postoju i jak zrobię przygazówke to jak obroty spadają to gdzieś od 1.5tys obrotów zaczynają się mocne wibracje i aż do jalowych gdzie są cały czas na tym samym poziome? Polosie chyba by nie dawały objawów na postoju prawda? Coś z wałem? Podobno jest nowy może źle wyważony? Mechanizm różnicowy?

Dyfer? 

??? 

Opublikowano

Na 90% jest to konwerter, a przy okazji zdjętej skrzyni można sprawdzić tarczki sprzęgła w poszczególnych koszach, bo często przy niesprawnym konwerterze się palą.

Opublikowano
W dniu 21.12.2019 o 09:50, Qweer napisał:

wszystko sprawdzone więc albo poduszki silnika które są nowe ale febi

 

W dniu 29.12.2019 o 19:54, Qweer napisał:

Co jeszcze może powodować drgania

wywal te poduszki

na forum tyle się pisze że tylko oryginały....

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...