Ebel Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Witam. Mam problem z B6 1.8T. Ogólnie jedzie tak jakby bez Turbo nie ma mocy. Zrobiłem Log z grupy 115. http://vaglogi.pl/log-115_d8f8bD.html - link do loga. Może wiecie na czym polega problem ? Co może być nie tak ?
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Wygląda na tryb awaryjny, zrób komplet logów, jakies błedy?
Ebel Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 No jest błąd popularny w 1.8T czyli 17705 Spadek ciśnienia pomiędzy turbosprężarką a przepustnicą. Tylko problem w tym że check się nie świeci a błąd który usunę pojawia się po chwili znowu
Ebel Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 A jeśli chodzi o komplet logów to jakie bym musiał zrobić ? Z góry dzięki
QuikSilver Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 miałem to 2 dni temu, problem nieszczelność w dolocie, logi to podstawa i sprawdzenie szczelności
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 23 minuty temu, Ebel napisał: A jeśli chodzi o komplet logów to jakie bym musiał zrobić ? Z góry dzięki 2+33, 3+20 i 115+118. Ciężko poszukać?
Ebel Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 1 minutę temu, przem8 napisał: 2+33, 3+20 i 115+118. Ciężko poszukać? Szukałem i różnie ludzie interpretują te logi każdy ma Swoje zdanie jak robić czy razem czy osobno i jakie grupy łączyć dlatego pytam.
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Jasne, a w dziale diagnostyka instrukcja jak dla przedszkolaka co do logów...
Ebel Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 (edytowane) Forum służy do zadawania pytań i dzielenia się informacjami, więc nie rozumiem po co ta spina. Nie każdy jest obcykany we wszystkim tym bardziej że dopiero zaczynam się interesować diagnostyką i jestem zielony w tych tematach. Jestem nowy na forum więc dopiero co ogarniam te stronkę Edytowane 15 Grudnia 2019 przez Ebel
Ebel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 Zrobiłem komplet logów. http://vaglogi.pl/log-115_118_gQKm7.html http://vaglogi.pl/log-003_020_qihCEu.html http://vaglogi.pl/log-002_033_3IBn563.html Co o tym sądzicie ?
MichauKR Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Na tych logach teraz wygląda ok, turbo wstaje spoko i utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka pokazuje sporo za dużo, także chyba trzeba by poszukać nieszczelności gdzieś. No i zapron cofa na 1 i 4 cylindrze nieco. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez MichauKR Rozszerzenie wypowiedzi.
Ebel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 Właśnie jak robiłem pierwszego loga to skasowałem błąd 17705 czyli o spadku ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą i wtedy samochód wcale nie idzie a na wolnych przygasa. Patrząc na log 115 do góry tak jakby tryb awaryjny a teraz jak robiłem logi to zostawiłem ten błąd nie kasowałem go i jak go nie kasuje to po jakimś czasie jak przejadę 50km to nabiera mocy. I dopóki go nie kasuje to w miarę jedzie ale to nie jest to co powinno być bo wcześniej miał o wiele większą moc.
Ebel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 17 minut temu, MichauKR napisał: Na tych logach teraz wygląda ok, turbo wstaje spoko i utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka pokazuje sporo za dużo, także chyba trzeba by poszukać nieszczelności gdzieś. No i zapron cofa na 1 i 4 cylindrze nieco. OK dzięki za info
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 4 godziny temu, Ebel napisał: Właśnie jak robiłem pierwszego loga to skasowałem błąd 17705 czyli o spadku ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą i wtedy samochód wcale nie idzie a na wolnych przygasa. Patrząc na log 115 do góry tak jakby tryb awaryjny a teraz jak robiłem logi to zostawiłem ten błąd nie kasowałem go i jak go nie kasuje to po jakimś czasie jak przejadę 50km to nabiera mocy. I dopóki go nie kasuje to w miarę jedzie ale to nie jest to co powinno być bo wcześniej miał o wiele większą moc. Chodzi o to zeby logi robić zawsze po kasowaniu błedów, wtedy lepiej widać przyczynę błedów, jak pojezdzisz dłuzej ecu adaptuję się do zaistaniałej sytuacji i logi nie są miarodajnę, gdybyś przeczytał ten temat pewnie byłoby łatwiej. Logie robione na pb czy na lpg? Nie napisałeś też dokładnie jak cała sytuacja sie zaczęła czy stało się to nagle, czy meczysz się z tym już dłużej, moze by było łatwiej coś podpowiedzieć, co do samych logów to jak kolega wyżej pisał, przepływka pokazuję za dużo, wieć albo jakaś dziutra albo sama przepływka zawyża wskazania.
Ebel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) 57 minut temu, Łukasz13 napisał: Chodzi o to zeby logi robić zawsze po kasowaniu błedów, wtedy lepiej widać przyczynę błedów, jak pojezdzisz dłuzej ecu adaptuję się do zaistaniałej sytuacji i logi nie są miarodajnę, gdybyś przeczytał ten temat pewnie byłoby łatwiej. Logie robione na pb czy na lpg? Nie napisałeś też dokładnie jak cała sytuacja sie zaczęła czy stało się to nagle, czy meczysz się z tym już dłużej, moze by było łatwiej coś podpowiedzieć, co do samych logów to jak kolega wyżej pisał, przepływka pokazuję za dużo, wieć albo jakaś dziutra albo sama przepływka zawyża wskazania. Ogólnie kupiłem Audi i po 2 tygodniach pojawił sie check engin z błędem 17705. Po skasowaniu znowu sie pojawił i po 2 skasowaniu była cisza ale samochod nie jedzie tak jak powinien Dopiero co zacząłem się interesować tym błędem i szukam przyczyny od niedawna. Logi robiłem na PB. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Ebel
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Możesz zacząć od sprawdzenia przepływomierza, numery na obudowie i najlepiej wyjąc sam wkład i też odczytać numery, po drugie szczelność dolotu kompresorem.
Ebel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 32 minuty temu, Łukasz13 napisał: Możesz zacząć od sprawdzenia przepływomierza, numery na obudowie i najlepiej wyjąc sam wkład i też odczytać numery, po drugie szczelność dolotu kompresorem. Okej będę sprawdzał...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się