redeeps Opublikowano 22 Grudnia 2019 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Cześć, ostatnio wymieniłem pompowtrysk na 1 cylindrze. Po uruchomieniu silnika, silnik chodzi tylko na 3 cylindrach. W grupie 018 na pierwszym cylindrze pokazuje wartość "2" (Closed-loop control at start). Co to oznacza i co może być przyczyną? Czy wtryski mają swoje bezpieczniki/przekaźniki? Komputer nie pokazuje błędów Silnik 2.0 TDI BRD Nowy wtrysk 000130073TX Siemens Wcześniej wszystko grało bez problemów. Za wszelką pomoc z góry dziękuję Pozdrawiam
lewiatan1989 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 W pierwszej kolejności zrób logi 013, 018 i 023 na zimnym silniku od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce przez kilka minut po odpaleniu. Wrzuć je na forum. Pompka wymieniona zgodnie ze sztuką? Konektory dogięte? Uszczelka pompowtrysku wymieniona, śruby nowe? Dla pewności zapytam, nowy wtrysk włożony taki sam jaki był stary? Pozdrawiam
redeeps Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 7 minut temu, lewiatan1989 napisał: W pierwszej kolejności zrób logi 013, 018 i 023 na zimnym silniku od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce przez kilka minut po odpaleniu. Wrzuć je na forum. Pompka wymieniona zgodnie ze sztuką? Konektory dogięte? Uszczelka pompowtrysku wymieniona, śruby nowe? Dla pewności zapytam, nowy wtrysk włożony taki sam jaki był stary? Pozdrawiam Póki co nie mam dostępu do auta. Pompka wymieniona wg instrukcji. Nowe śruby, oringi, konwektory odgięte, zwarcia w pompce nie ma. Po uruchomieniu stacyjki wszystkie maja wartość 2 w 018 po odpaleniu ten jeden dalej ma 2, pozostałe 0. W grupie 023 cyl1 ma 0 reszta ~21. Nowa pompka ma inne oznaczenie, podobno są zamienne. Silnik chodzi i ewidentnie czuć, że bez jednego gara.
lewiatan1989 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 No to aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzony pompowtryskiwacz zamień 1 pompkę z 3. Jeżeli po zamianie problem będzie na 3. To winny będzie sam pompowtryskiwacz. Jeżeli będzie problem na 1 to trzeba szukać problemu dalej ale mocno zawęża to pole poszukiwań.
redeeps Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 26 minut temu, lewiatan1989 napisał: No to aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzony pompowtryskiwacz zamień 1 pompkę z 3. Jeżeli po zamianie problem będzie na 3. To winny będzie sam pompowtryskiwacz. Jeżeli będzie problem na 1 to trzeba szukać problemu dalej ale mocno zawęża to pole poszukiwań. A co to jest to "dalej"? Stary pompowtrysk działał, tylko lał coraz więcej. No i pytanie czy po jednorazowym przykręceniu pompki mogę użyć tych samych śrub jeszcze raz bez ryzyka urwania gwintu? Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się