TDI007 0 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Koledzy mam prośbę o analizę logów. Pacjent 1.8T BFB quattro statyczne:LOG-01-001-003-xxx.CSVLOG-01-002-033-xxx.CSVLOG-01-090-093-xxx.CSV http://vaglogi.pl/log-001_003_IQvcF7.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_ATHOW7c.htmlhttp://vaglogi.pl/log-090_093_9Ia50Mn.html dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_PznJf.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_jq30s.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_D5q75.html Dziękuję z góry za pomoc. Mam problem aby załączyć link z VAGLOG. Pozdrawiam LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Turbo, rozrząd ok. Do sprawdzenia szczelność dolotu, dv, świece. Korekty trochę za duże i trochę stuków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 0 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Dziękuję kolego. Właśnie mnie te korekty martwią. Auto nie wykazywało żadnych problemów ale wyczuwałem różnicę w mocy z moją drugą a4 b5 1.8T AWT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 przepływ minimalnie za maly i stad moze byc problem, wyczysc na poczatek przeplywke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 0 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Zatem: 1. filtr powierza wymieniony, 2. świece NGK nowe, 3. przepławka czyszczona, jedna cewka wymieniona i ...... słabo. http://vaglogi.pl/log-003_020_Lj4XHa.html Czyli teraz nieszczelność lub może poducha się tłucze?? Edytowane 2 Stycznia 2020 przez TDI007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 W każdym 1.8t powinno się zaczynać od sprawdzenia nieszczelności, do tego czyszczenie przepływki bardzo rzadko pomaga, co z katalizatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI007 0 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Katalizator jest na miejscu ale chyba nie jest zapchany. Mam jeszcze AWT w B5 i chyba przełożę przepływomierz. Oczywiście nr 1 to szczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Godzinę temu, TDI007 napisał: chyba nie jest zapchany. Z naciskiem na chyba. Już któraś osoba o nim pisze nie bez powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się