rafalp96 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Witam. Chciałbym prosić o porady od czego zacząć szukania problemu . Pojechałem na chipa 2.0 TDI CAGC (120 km) i zmierzono auto na hamowni 3 razy , podczas wkręcania auta (była otwarta maska) nagle pod cisnieniem wyleciało troche dymu z pod silnika , gość który stał bliżej mówił że gdzieś z lewej strony silnika... lecz pojawiło się to tylko raz pózniej już nie było to tak widoczne. Poniżej wrzucam wykres z hamowni. Spadek następuje od 3500 obrotów , widziałem wykresy 5 innych takich A4 i linia szła praktycznie idealnie równo . Przez co udało się osiągnąć tylko 160 koni, nie chciał na siłę dobijać mu więcej mocy i kazał naprawić auto i wrócić na korektę. Chciałem was zapytać gdzie szukać problemu( wiadomo zacząć od miejsca gdzie jest przedmuch) Auto nie posiada żadnych błędów. Dodatkowo autem buja lekko na wolnych z tego co czytałem to zawór ciśnienia na szynie CR do wymiany ale jak to skontrolować ? Możecie poprowadzić mnie jak przeprowadzać diagnostykę ? Na co zwrócic uwagę? Mogę wrzucać tutaj wykresy z VCDS. Ale od czego zacząć?
xardas654 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Na wykresie moc nie spada, tylko monet obrotowy. Chyba, że masz na myśli przed chipem. Drugi przebieg wygląda jak standardowy diesel. Patrząc po pierwszym to nie powinni Ci mocy podnosić do czasu naprawienia przyczyny bo coś tam faluje moc pod koniec. Popatrz w VCDS na ciśnienie paliwa na listwie czy to co ma zadane to ma rzeczywiście na listwie, korekty na wtryskach.
rafalp96 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2020 Tak dokładnie chodzi o wykres przed chipem. Sprobuje nagrac lub zrobic zdjecia tego co jest w VCDS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się