Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy od 3500 obr (wykres z hamowni)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Chciałbym prosić o porady od czego zacząć szukania problemu .
Pojechałem na chipa 2.0 TDI CAGC (120 km) i zmierzono auto na hamowni 3 razy , podczas wkręcania auta (była otwarta maska) nagle pod cisnieniem wyleciało troche dymu z pod silnika , gość który stał bliżej mówił że gdzieś z lewej strony silnika... lecz pojawiło się to tylko raz pózniej już nie było to tak widoczne. Poniżej wrzucam wykres z hamowni.
Spadek następuje od 3500 obrotów , widziałem wykresy 5 innych takich A4 i linia szła praktycznie idealnie równo .
Przez co udało się osiągnąć tylko 160 koni, nie chciał na siłę dobijać mu więcej mocy i kazał naprawić auto i wrócić na korektę.
Chciałem was zapytać gdzie szukać problemu( wiadomo zacząć od miejsca gdzie jest przedmuch) Auto nie posiada żadnych błędów.
Dodatkowo autem buja lekko na wolnych z tego co czytałem to zawór ciśnienia na szynie CR do wymiany ale jak to skontrolować ? Możecie poprowadzić mnie jak przeprowadzać diagnostykę ? Na co zwrócic uwagę? Mogę wrzucać tutaj wykresy z VCDS. Ale od czego zacząć?

80954215_303381987270660_6777850712580685824_n.jpg

Opublikowano

Na wykresie moc nie spada, tylko monet obrotowy. Chyba, że masz na myśli przed chipem. Drugi przebieg wygląda jak standardowy diesel.

Patrząc po pierwszym to nie powinni Ci mocy podnosić do czasu naprawienia przyczyny bo coś tam faluje moc pod koniec.

Popatrz w VCDS na ciśnienie paliwa na listwie czy to co ma zadane to ma rzeczywiście na listwie, korekty na wtryskach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...