Skeili1.8T Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Witam, po wyskoczeniu checka sprawdziłem błędy, ktoś podpowie? OBDeleven odczyt danych Data: 2020-01-03 12:49 VIN: WAUZZZ8E47A206733 Pojazd: Audi A4 Rok: 2007 Typ nadwozia: Avant Przebieg: 286070 KM --------------------------------------------------------------- 01 Elektronika silnika Opis sytemu: 1.8L R4/5VT G Numer oprogramowania: 8E0909518AQ Wersja oprogramowania: 0020 Numer sterownika: 8E0909018B Kodowanie: 0011711 Kody błędów: P0299 - Regulacja ciśnienia doładowania Nieosiągnięta granica regulacji Nieosiągnięta dolna wartość graniczna Sporadyczna P0343 - Czujnik położenia wałka rozrządu => czujnik Sygnał za duży Przekroczona górna wartość graniczna Sporadyczna P1103 - Rząd 1, sonda 1, obwód grzejny Moc za mała Niewiarygodny sygnał Sporadyczna P1539 - Przełącznik pedału sprzęgła Niewiarygodny sygnał Brak sygnału / komunikacji Statycznie
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Jak chcesz dokładnej diagnozy to logi statyczne i dynamiczne do zrobienia, bez tego wymieniaj w ciemno i może trafisz. Na szybko to sonda do wymiany, turbo nie pompuje, uszkodzony czujnik wałka/źle ustawiony rozrząd, czujnik przy pedale sprzęgła do wymiany. 1
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Błędy sporadyczne, zacznij od skasowania i sprawdzenia które wrócą, potem logi.
Skeili1.8T Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Dzięki, postaram się wieczoremwrzucić logi tutaj żeby nie robić niepotrzebnego spamu, z góry dzięki za pomoc.
Skeili1.8T Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Wrzucam logi. Pierwszy raz robiłem logi, także jeżeli trzeba było coś powtórzyć, to się nie gniewajcie ;] 2+33bp Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 2+33 lpg Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 3+20 bp Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 3+20 lpg Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 32 bp Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 32 lpg Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115+118 bp Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115+118 lpg Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 4 Stycznia 2020 przez Skeili1.8T
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Auto masz po programie, a turbo praktycznie nie dmucha. Ktoś przyszalał z tym zadanym doładowaniem. Jeździło to wcześniej czy świeży nabytek i nie masz pojęcia co tam jest popierdzielone? Edytowane 4 Stycznia 2020 przez przem8
Skeili1.8T Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Ponad rok u mnie, o programie nie miałem pojęcia. Myślisz ze te błędy są z powodu turbo?
Skeili1.8T Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Dotychczas nie było problemów, moc jakby może trochę mniejsza od czasu wyskoczenia checka.
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Jeden na pewno. Jak masz seryjne graty to na tym sofcie nie ma prawa to dobrze jeździć. Uzupełnij profil poza tym. Edytowane 4 Stycznia 2020 przez przem8
Skeili1.8T Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Okej dzięki, czyli w pierwszej kolejności udać się na korektę mapy?
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, ciśnienie paliwa, a najprędzej to i turbo zdechło, bo na takim zadanym doładowaniu lekko nie miało. Sprawdź jakie masz turbo i wtryskiwacze pb. Jeśli seryjne k03 i wtryski też z bfb to ja wgrałbym serię, doprowadził do ładu i potem się zastanawiał co z softem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się