antek3105 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Witam . Mój problem pojawił się po regeneracji / naprawie sterownika pompy abs. Przed naprawą błędy dotyczące ciśnienia w układzie , a w krótkim czasie utrata komunikacji . Po naprawie , komunikacja przywrócona, z ciśnieniem też ok , ale pojawiły się dwa błędy : prawy tylny zawór wylotowy ABS (N133) I lewy przedni zawór wylotowy ABS (N101). Pytanie , czy poszło coś nie tak z naprawą sterownika (naprawiany w firmie zajmującą się tego typu naprawami) , czy podczas demontażu/montażu można spowodować tego typu usterkę ? Proszę o wypowiedź w temacie , sugestie, propozycje nnaprawy. Pozdrawiam
pila24 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Wizualnie elektormagnesy w sterowniku były ok?czasami w transporcie potrafią się uszkodzić jak są słabo zabezpieczone. Możliwe ze ich obwody są uszkodzone.
Tom A4 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 S........ regeneracja jedno zrobili drugie ubili
pila24 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Powinni wykonać test modułu po regeneracji,nie chce mi się wierzyć że bez tego mogli by tak wysłać sterownik. Aczkolwiek wszystko jest możliwe. Niech autor wali do nich
antek3105 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Dzięki, za sugestie . Temat otwarty , biorę się za demontaż i odsyłam . Dam znać jak się sytuacja rozwinie ? Rozumiem , że jak firma naprawiająca się "wypnie" - pompa do wymiany?
pila24 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 36 minut temu, antek3105 napisał: Dzięki, za sugestie . Temat otwarty , biorę się za demontaż i odsyłam . Dam znać jak się sytuacja rozwinie ? Rozumiem , że jak firma naprawiająca się "wypnie" - pompa do wymiany? Miałem też takie problemy jak Ty i używka za 40 zł rozwiązała je. 1
antek3105 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 16 minut temu, pila24 napisał: Miałem też takie problemy jak Ty i używka za 40 zł rozwiązała je. Presja duża , bo to auto żonki ? . Czym się kierować ewentualnie przy zakupie używki ( numery ?) , a później adaptacja?
pila24 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 48 minut temu, antek3105 napisał: Presja duża , bo to auto żonki ? . Czym się kierować ewentualnie przy zakupie używki ( numery ?) , a później adaptacja? Szukaj sterownika z podobnym numerem jaki teraz masz,jak już zdobędziesz to musisz zalogować się i zakodowac bo taki sterownik od razu po podłączeniu rozkoduje się ze względów bezpieczeństwa. Instrukcja jest na forum jak się zalogować i zakodować. 1
antek3105 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 58 minut temu, pila24 napisał: Szukaj sterownika z podobnym numerem jaki teraz masz,jak już zdobędziesz to musisz zalogować się i zakodowac bo taki sterownik od razu po podłączeniu rozkoduje się ze względów bezpieczeństwa. Instrukcja jest na forum jak się zalogować i zakodować. Ok . Dzięki pila24 jak kupię i zamontuję poszukam informacji na forum i w razie czego widzę, że bez problemu mogę liczyć na klubowiczów. Szukać samego sterownika? ( upewniam się). Jeszcze raz , dziękuję . Pozdrawiam
pila24 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Godzinę temu, antek3105 napisał: Szukać samego sterownika? ( upewniam się). Razem z agregatem-tak prawie wszyscy sprzedają,wtedy wiadomo że w środku sterownika żaden syf nie leży i podróż przetrwa też bezpiecznie.
antek3105 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Troszkę to trwało , ale wymianę pompy abs-u - status , wykonano...? poprzednie błędy zniknęły i teraz , zgodnie z procedurami podczas jednej sesji czujnik kąta skrętu i sterownik abs pojawił się problem, gdy wchodzę w bloki pomiarowe, kanał 05 - wskazanie kąta skrętu -2,5 I nie zmienia się podczas kręcenia kierownicą ? Pytanko : problem z czujnikiem , czy jakieś dodatkowe procedury ? Z góry dziękuję za wsparcie.
pila24 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 35 minut temu, antek3105 napisał: Troszkę to trwało , ale wymianę pompy abs-u - status , wykonano...? poprzednie błędy zniknęły i teraz , zgodnie z procedurami podczas jednej sesji czujnik kąta skrętu i sterownik abs pojawił się problem, gdy wchodzę w bloki pomiarowe, kanał 05 - wskazanie kąta skrętu -2,5 I nie zmienia się podczas kręcenia kierownicą ? Pytanko : problem z czujnikiem , czy jakieś dodatkowe procedury ? Z góry dziękuję za wsparcie. Podczas procedury często nie odczytuje czujnik skrętu pozycji kierownicy. Po prostu ustaw kierownicę prosto i dokończ procedurę. Po tym przejedź się kawałek i powinno być ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się