Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duze spalanie i wyciek oleju 2.0 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem od niedawna posiadaczem audi a4 s line avant . Moj problem polega na tym ze auto strasznie dużo pali  przy jezdzie na autoatradzie 110kmh  pali w granicach 8/9l w cyklu mieszanym  około 11 dodam zdjęcia z grupy 13 . A 2 problem to wyciek oleju przy lewym walku  rozrzadu  co moze byc przyczyna wycieku zimering sam juz nie mam pomysłów  . Czy szykować sie na uszczelke pod glowica dodam wssystkie zdjecia .  Auto ogolnie pracuje rowno nie raz delikatnie drży na jalowych  obrotach . Dodam zdjecie wycieku i lugu .  Z góry dziękuję  

20200114_155836.jpg

20200118_125348.jpg

20200118_125331.jpg

IMG-20200118-WA0002.jpg

IMG-20200118-WA0001.jpg

Opublikowano

8V czy 16V? jaki przebieg?

Wyciek zapewne spod pokrywy zaworowej.

Przy następnej okazji wymień przednią poduchę mocowania silnika. 

Opublikowano (edytowane)

Przepraszam zapomnialem  dopisać  . 2.0 tdi 16v 170 brd . 240kk

Edytowane przez Orzel910
Dopisać przebieg
Opublikowano

Pokaż jeszcze grupe 4 jak masz ustawiony rozrząd, to spalanie to z fis czy z obliczeń Litry vs km? u mnie pierwszy pompowtrysk też czasem jak się mocno nagrzeje pokaże 1,20 ale chodzi normalnie i pali średnio 7.

Opublikowano

Spalanie podobne jak i na fis  jak i w paliwie . Dzis postaram sie zrobic grupy 4 . A powiedz mi rogrzany silnik czy zimny cie interesuje 

Opublikowano

Najlepiej zrób na zimnym i później jak dojdzie do 90. Ten wyciek oleju to moim zdaniem nie ma nic wspólnego z spalaniem ale z drugiej strony człowiek uczy się całe życie.

Opublikowano

Dodam zdjecie 

20200121_114018.jpg

20200121_113900.jpg

20200121_113757.jpg

20200114_155836.jpg

Opublikowano

Masz +1,49 a najlepiej (podobno) parują na minus 1,00, przestaw i zobaczysz wtedy wtryski i spalanie. Ja pisałem gdzieś jak było u mnie po zmianie rozrządu, nagle zrobiło się prawie -3 i korekty były jak na nowych wtryskach,  jak ustawiłem na -1 to mam jak pisałem. 

Opublikowano

A powiedz mi odczules cos ze spalaniem  jak zmieniles na -1 ?  I która grupa mam sie sugerować tym rozrzadem  ? 

Opublikowano

Wiem ze wyciek nie nic wspólnego ale chcialwm zapytać przy okazji gdzie mozs byc przyczyna  czy jest na walku  jaki zimering  albo cos co moze puszczać olej w tych miejscach.  Mam nadzieje ze to nie uszczelka pod glowica 

Opublikowano

4 grupa 4 okno (pierwsze od prawej). Jest dużo napisane o tym na forum, poszukaj. Zbyt krótko jeździłem aby zobaczyć różnice ale z relacji innych ma to wpływ na spalanie. Musisz umyć i popatrzeć, u mnie tez coś leci i za cholerę nie mogę dojść z czego.

Opublikowano

W przyszłym tygodniu biore sie za to najgorzej ze rozrząd troszke brudny z oleju nie wiem czy mozna tak jezdzic  tak samo pasek z alternatora.  Zrobie tak zlikwiduje wyciek wyczyszcze  silnik . Złożę wszyatko pojezdze z 2 dni nasłonecznienia nie bedzie biore aie za rozrząd i A synchronizacje.  Albo i nawet zrobie ja przy wycieku jesli bedzie wssystko wporzadku wymienie rozrząd.  W jakiej granicy ustawic synchronizacje najlepiej -1 albo bliżej 0  jak polecasz ? Silnik brd  

Opublikowano

Ja bym zrobił minus 1. Wymień najpierw rozrząd jak masz to robić i wtedy zobaczysz jaką masz synchronizacje bo może się zmienić po wymianie. Kup tez ten odbój silnika, który jest z przodu, grosze kosztuje a widać ze jest popękany.

Opublikowano

Ten co na zdjeciu jest tski popekany   oki dzięki wielkie  postaram sie w przyszłym tygodniu wssystko rozpisać jak poszlo ze wszystkim  . Z góry dziękuję   . Jak by ktos miał jeszcze jakies sugestie to prosze pisać   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...