Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam jestem od niedawna posiadaczem audi a4 s line avant . Moj problem polega na tym ze auto strasznie dużo pali przy jezdzie na autoatradzie 110kmh pali w granicach 8/9l w cyklu mieszanym około 11 dodam zdjęcia z grupy 13 . A 2 problem to wyciek oleju przy lewym walku rozrzadu co moze byc przyczyna wycieku zimering sam juz nie mam pomysłów . Czy szykować sie na uszczelke pod glowica dodam wssystkie zdjecia . Auto ogolnie pracuje rowno nie raz delikatnie drży na jalowych obrotach . Dodam zdjecie wycieku i lugu . Z góry dziękuję
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 8V czy 16V? jaki przebieg? Wyciek zapewne spod pokrywy zaworowej. Przy następnej okazji wymień przednią poduchę mocowania silnika.
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Przepraszam zapomnialem dopisać . 2.0 tdi 16v 170 brd . 240kk Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Orzel910 Dopisać przebieg
kuba.goller Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Pokaż jeszcze grupe 4 jak masz ustawiony rozrząd, to spalanie to z fis czy z obliczeń Litry vs km? u mnie pierwszy pompowtrysk też czasem jak się mocno nagrzeje pokaże 1,20 ale chodzi normalnie i pali średnio 7.
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Spalanie podobne jak i na fis jak i w paliwie . Dzis postaram sie zrobic grupy 4 . A powiedz mi rogrzany silnik czy zimny cie interesuje
kuba.goller Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Najlepiej zrób na zimnym i później jak dojdzie do 90. Ten wyciek oleju to moim zdaniem nie ma nic wspólnego z spalaniem ale z drugiej strony człowiek uczy się całe życie.
kuba.goller Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Masz +1,49 a najlepiej (podobno) parują na minus 1,00, przestaw i zobaczysz wtedy wtryski i spalanie. Ja pisałem gdzieś jak było u mnie po zmianie rozrządu, nagle zrobiło się prawie -3 i korekty były jak na nowych wtryskach, jak ustawiłem na -1 to mam jak pisałem.
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 A powiedz mi odczules cos ze spalaniem jak zmieniles na -1 ? I która grupa mam sie sugerować tym rozrzadem ?
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Wiem ze wyciek nie nic wspólnego ale chcialwm zapytać przy okazji gdzie mozs byc przyczyna czy jest na walku jaki zimering albo cos co moze puszczać olej w tych miejscach. Mam nadzieje ze to nie uszczelka pod glowica
kuba.goller Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 4 grupa 4 okno (pierwsze od prawej). Jest dużo napisane o tym na forum, poszukaj. Zbyt krótko jeździłem aby zobaczyć różnice ale z relacji innych ma to wpływ na spalanie. Musisz umyć i popatrzeć, u mnie tez coś leci i za cholerę nie mogę dojść z czego.
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 W przyszłym tygodniu biore sie za to najgorzej ze rozrząd troszke brudny z oleju nie wiem czy mozna tak jezdzic tak samo pasek z alternatora. Zrobie tak zlikwiduje wyciek wyczyszcze silnik . Złożę wszyatko pojezdze z 2 dni nasłonecznienia nie bedzie biore aie za rozrząd i A synchronizacje. Albo i nawet zrobie ja przy wycieku jesli bedzie wssystko wporzadku wymienie rozrząd. W jakiej granicy ustawic synchronizacje najlepiej -1 albo bliżej 0 jak polecasz ? Silnik brd
kuba.goller Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Ja bym zrobił minus 1. Wymień najpierw rozrząd jak masz to robić i wtedy zobaczysz jaką masz synchronizacje bo może się zmienić po wymianie. Kup tez ten odbój silnika, który jest z przodu, grosze kosztuje a widać ze jest popękany.
Orzel910 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 Ten co na zdjeciu jest tski popekany oki dzięki wielkie postaram sie w przyszłym tygodniu wssystko rozpisać jak poszlo ze wszystkim . Z góry dziękuję . Jak by ktos miał jeszcze jakies sugestie to prosze pisać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się