Luk Wasky Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Witam jest to Audi A4 B7 BFB 163 km automat świeżo zakupiony http://vaglogi.pl/log-090_093_f090PJ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_F1hsg7.html http://vaglogi.pl/log-002_033_qcjyZ3j.html http://vaglogi.pl/log-003_020_lt55ndE.html
Łukasz13 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Szału nie ma, turbo bardzo ospale wstaje, przepływka za mało mierzy, zapłony cofa mocno. Zestaw startowy czyli szczelność dolotu, wymiana świec, sprawdzenie katalizatora czy nie zatkany,(przy okazji obejrzysz strone gorącą turbiny czy nie popękana). Jak nie bedzie poprawy w przepływie po tych zabiegach to przepływka do wymiany
Deamon Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa. Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html Statyczny: Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Deamon
Łukasz13 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 13 minut temu, Deamon napisał: Witam, Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa. Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html Statyczny: Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html U Cb problem na ta chwile najwiekszy z cofaniem zapłonów, na serii nie powinna tak cofac, i turbo też dość pózno wstaje i lekko niedoładowuje. Czyli podobna historia j.w
Cycu19911 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 W dniu 23.01.2020 o 14:42, Łukasz13 napisał: Szału nie ma, turbo bardzo ospale wstaje, przepływka za mało mierzy, zapłony cofa mocno. Zestaw startowy czyli szczelność dolotu, wymiana świec, sprawdzenie katalizatora czy nie zatkany,(przy okazji obejrzysz strone gorącą turbiny czy nie popękana). Jak nie bedzie poprawy w przepływie po tych zabiegach to przepływka do wymiany Witaj! Sprawa się tyczy mojej audi, jeśli chodzi o przeplywke to przekładałem na nową i nie było dużej zmiany, na weekend zmieniam filtr, sprawdzam układ w poniedziałek przyjadą świece. Czy to że jest nie szczelny układ albo zapchany kat może być powodem ospalego turbo czy problem leży gdzie indziej? No i sprawa zapłonów, co z tym zrobić? Świece załatwia sprawę czy regulacja?
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) . Edytowane 25 Stycznia 2020 przez przem8
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 12 minut temu, Cycu19911 napisał: Czy to że jest nie szczelny układ albo zapchany kat może być powodem ospalego turbo czy problem leży gdzie indziej? Kat ma wpływ na wstawanie turbo i stuki.
Cycu19911 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 2 godziny temu, przem8 napisał: Kat ma wpływ na wstawanie turbo i stuki. Jak usunę kata to trzeba wyrzucić skonde z kompa czy nic nie trzeba robić? A wiesz może co z tymi zapłonami zrobić? W ogóle to dzięki za odpowiedzi bo ja jeszcze trochę zielony w tym ?
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 19 minut temu, Cycu19911 napisał: Jak usunę kata to trzeba wyrzucić skonde z kompa czy nic nie trzeba robić? A wiesz może co z tymi zapłonami zrobić? W ogóle to dzięki za odpowiedzi bo ja jeszcze trochę zielony w tym ? Tak, trzeba drugą sonde wyłączyć u tunera. Zmień świece, sprawdź kompresje (jak słaba to kicha). Zalej 98 i jak nic się nie zmieni to kastruj dziada z kata.
Cycu19911 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Jeszcze jedno pytanie odnośnie kata, czy jeśli będzie zawalony usunąć go całkiem i dać downpipe czy może lepiej dać go do czyszczenia w sumie cena prawie taka sama a nie wiem czy jest sens go wywalać jeśli chce zrobić program na ok 190km?
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 3 godziny temu, Cycu19911 napisał: czy może lepiej dać go do czyszczenia Co Ty chcesz czyścić? A jak będzie pokruszony albo nadtopiony to co? Możesz wybić środek i jeździć z pustą puchą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się