pawelku1999 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Witam, mam następujący problem ze swoim A4 B5 1.9TDI QUATTRO AVG z 1999r. Niedawno oddałem autko na chipa do tunera którego polecali mi znajomi, miał bardzo dobre opinie na internecie. Po wstępnej diagnozie i jeździe na hamowni okazało się, że był już kiedyś chipowany na 128KM, zapytał czy zostawiamy tak jak jest czy jeszcze troszkę podciągamy bo silnik w dobrej kondycji więc czemu nie? Po kilku godzinach odebrałem autko, podczas jazdy próbnej zorientowałem się, że przy mocniejszym dodaniu gazu w zakresie 2100-2300 obr. występują drgania silnika i nadwozia, zadzwoniłem do niego poprawił (zdjął trochę momentu) dalej nie pomogło, o co chodzi ? Drgania nie występują jeśli daję delikatniej gazu, po przekroczeniu tego pułapu obrotów mogę wciskać buta do końca i drgania nie występują. Tuner mówił, że jest to "przeładowanie". Jak temu zaradzić? Dodam, że około miesiąc temu wymieniłem tarczę sprzęgła i łożysko oporowe, dwumasa została stara bo nie miała nawet najmniejszego luzu.
george Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Prawdopodobnie dwumasa nie wytrzymuje takiego momentu. Wiele posiadaczy 2,5 TDI w Audi C4 miewało problemy z kołoem dwumasowym po chipie. Skoro jesteś z Podkarpacia, to @gregor10 ogarnie przykładnie soft.
pawelku1999 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Najbardziej mnie zastanawia, dlaczego inni posiadacze aut z tymi silnikami robili jeszcze mocniejsze programy z większym momentem i nie mieli problemu a tu przy 138KM d*pa :/ Nie orientujesz się ile taka wizyta u gregora i skąd on jest? Dwumasa jest serio w bdb stanie, możliwe że coś innego jest za to odpowiedzialne?
przem8 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 Niech CI wgra serię i będziesz miał porównanie.
george Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 3 godziny temu, pawelku1999 napisał: Nie orientujesz się ile taka wizyta u gregora i skąd on jest? Jasło. 3 godziny temu, pawelku1999 napisał: Dwumasa jest serio w bdb stanie, możliwe że coś innego jest za to odpowiedzialne? Większy moment obrotowy to większe obciążenie.
Piotrbys Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 mama afn zrobiłem na ok 140km(ok 30 %0 i mam to samo rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem i po serii prób stwierdził ze wina leży po stronie poduszek silnika(przy wymianie poleca stare oryginały(w lepszym stanie, niż aktualne nowe zamienniki z wyższej pólki lemforder itp( bardzo sztywne duża ilość drgań pójdzie na nadwozie
misiekA80 Opublikowano 26 Maja 2020 Opublikowano 26 Maja 2020 Sprawdź też koniecznie plecionke wydechu przed katalizatorem. U mnie po 2 miesiącach od zrobienia softu zaczęło drgac na wolnych obrotach, ale tak mocno że cały intercooler latał. Koszt nowej z robocizna u tlumikarza max 150 zł. Tylko sprawdź tą nową przed montażem żeby była odpowiednia... A najlepiej to zdiagnozować przytrzymując ręką w tym miejscu i będziesz czuł czy przenosi wibracje, czy ma jeszcze swoją sztywność. Tylko uwaga na wysokie temperatury.
Piotrbys Opublikowano 28 Maja 2020 Opublikowano 28 Maja 2020 Miałem to samo chip 30% w afn i po wizycie u mechanika i regulacji przedniej poduszki(przy zderzaku) u stały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się