perepeczek Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Cześć. Potrzebuję pewnych wskazówek. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Sąsiad posiada a4 b5 1z, 97 rok. Wczoraj zgasił samochód po powrocie z pracy a dzisiaj nie da się go uruchomić. Twierdzi że do tej pory nie było żadnych niepokojących objawów. Ciągle żarzy się kontrolka świec żarowych, trochę słabiej świeci niż pozostałe kontrolki na desce. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Podłączaliśmy interfejs. Ze sterownikiem silnika nie chce się połączyć. Z pozostałymi sterownikami łączy się bez problemu (abs, poduszki). Macie jakieś sugestie? Marcin.
KINIAM Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 (edytowane) Może brak masy na przekaźniku 109. Kontrolka świec żarowych świeciła mi się bledszym światłem, rozrusznik kręcił ale bez efektu zapłonu. Miałem tak w Golfie 1,9TDi z tej samej epoki co Audi. Edytowane 24 Lutego 2020 przez KINIAM
perepeczek Opublikowano 24 Lutego 2020 Autor Opublikowano 24 Lutego 2020 11 godzin temu, Tom A4 napisał: bezpieczniki sprawdzone ? Bezpieczniki sprawdzone zarówno we wnętrzu samochodu jak i pod maską 9 godzin temu, KINIAM napisał: Może brak masy na przekaźniku 109. Kontrolka świec żarowych świeciła mi się bledszym światłem, rozrusznik kręcił ale bez efektu zapłonu. Miałem tak w Golfie 1,9TDi z tej samej epoki co Audi. Gdzieś doczytałem że przekaźnik 109 w audi nosi oznaczenie 219 i jest pod maską. Wymieniony na inny sprawny z mojego samochodu, efekt ten sam, vagcom nie łączy się tylko z ecu, silnik kręci a nie odpala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się