Wojtek300 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Witam jak w temacie mam problem dodam że auto na lpg ostatnio jak jechałem wyskoczył mi check engine po skasowaniu po 2500 km wyskoczył ponownie od czego najlepiej zacząć. Auto jedzie normalnie ma moc jak na pb jak i na gazie..
MaTeo85 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Pierwsze co to skasuj błędy i pojeździj tylko na benzynie kilkadziesiąt km, później sprawdź korekty jak będą ok to winny gaz i trzeba wyregulować. 1
Wojtek300 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 (edytowane) Dzieki za zainteresowanie się, mam vag com 311.2 więc spróbuję zrobić korekty ale jeśli chodzi o to, to mówimy o sprawdzenie przepływomierza, sonda lamda itp.. ? Czy źle myślę.. Edytowane 2 Marca 2020 przez Wojtek300
adioss995 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 ja na twoim miejscu na początku sprawdził bym lpg w sensie podpiał kompa i zobaczył jak jest napisana mapa lpg może z mało gazu dostaje i przy okazji zobaczył bym czy błędów na lpg nie ma przyczyn może być wiele tak jak pisałeś wyżej sonda przepływomierz pompa paliwa nieszczelność jakaś itp przepływomierz możesz sprawdzić wagiem sonde też poszukaj na forum 1
Wojtek300 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 (edytowane) Ok, odezwę się jak posprawdzam i napisze jak znajdę przyczynę tej całej akcji.. ? Ps: filtry gazu i regulacje lpg robiłem 6500km temu, jest opcja ze ta mapa się rozregulowała trochę i wyskakuje ten błąd? Mam lpg BRC SEQUENT 32 Edytowane 2 Marca 2020 przez Wojtek300
MaTeo85 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 może być wiele przyczyn. zrób kasowanie błędów, zrób logi dynamiczne na benzynie po tym przejdz na gaz i zrób to samo, jak zrobić logi znajdziesz na forum. Wyżej podałem najprostsze rozwiązanie czyli kasowanie błędów, jazda na pb kilkadziesiąt km, po tym sprawdzasz korekcje mieszanki w blokach pomiarowych i mniej więcej wiesz czy silnik trzyma parametry na pb, jeśli na pb ok to wiadomo że winny gaz. 1
Wojtek300 Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Opublikowano 17 Marca 2020 Witam, trochę mnie nie było ale dziś byłem u gazownika, objaśniłem mu całą sytuację i po wymianie filtrów i podłączeniu interfejsu brc stwierdził że dawka była troszkę za mała i musiał podkrecic ją o 4 % i teraz powinno być ok. Jak przelecę na gazie 1000km bez check engine i przy porannym rozruchu nie bedzie się dławił tzn z 1000 na 1100 obrotów tylko odrazu bd wchodził na 1100 to problem rozwiazany. Dam znać jeszcze czy tak bd. Pozdro
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Witam jednak nie jest dobrze , przy porannym rozruchu ciężko pali po jeździe w poprzedni dniu na lpg na pb tak nie jest. Zaważyłem że pod czas jazdy jak miałem podłączonego vaga że w grupie 032 w drugiej tabelce że wartości procentowe mam 20,3 kiedy zmienię na pb to one spadaja wczoraj po przejechaniu 8km spadły do 18% a jak zmienilem na lpg już wzrastało do 19%. W pierwszej tabelce na jalowym biegu mam - 5%. Co tu robić?
przem8 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach. Kasuj błędy przed logami nawet jak ich nie ma i dynamiczne mają być do 6tys.
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Zrobiłem dynamiczne na pb i lpg. Na jakim programie bądź stornie jest to najlepiej odczytać?
przem8 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 26 minut temu, Wojtek300 napisał: Zrobiłem dynamiczne na pb i lpg. Na jakim programie bądź stornie jest to najlepiej odczytać? vaglogi.pl
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 tu sa logi dynamiczne na pb LOG-01-032-002-033.CSV
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 a tu mam logi na lpg dynamiczne .. mozna cos z tego ogarnac ? LOG-01-032-002-033.CSV
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 pb : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 lpg: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum wybaczcie ze tak spamuje ale pierwszy raz to robie wszystko . teraz jest dobrze ?
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Z tego co widać to albo lewe powietrze albo przepływka co wy na to?
przem8 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 1 minutę temu, Wojtek300 napisał: Z tego co widać to albo lewe powietrze albo przepływka co wy na to? Przepływka zaniża o jakieś 20g/s więc nieszczelnosć bym wykluczył. Chyba, że dziura na dwa palce
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 (edytowane) Hehe aż na dwa? :d Obejrzę jeszcze pod kątem nieszczelności ale sugerujesz że czeka mnie kupno nowej przepływki? na 1 i 2 biegu dobrze ciągnie na 3 jest niekiedy taki mułowaty trochę.. Edytowane 21 Marca 2020 przez Wojtek300
przem8 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 (edytowane) Oglądanie Ci nic nie da. Szczelność kompresorem do sprawdzenia jeśli już. Jak będziesz kupować to tylko z boscha. Poza tym ubogo w c**j przez brak przepływu i gaz pewnie do ogarnięcia po zmianie przepływki. Edytowane 21 Marca 2020 przez przem8
Wojtek300 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Mam przepływke identycznie wygląda ale jest ona od diesel więc raczej się nie nada co nie? :d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się