Skocz do zawartości
IGNOROWANY

17536 / P1128 / 004392 - Wyważenie paliwa; Bank 1 (Mult): System zbyt ubogi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie mam problem  dodam że auto na lpg ostatnio jak jechałem wyskoczył mi check engine po skasowaniu po 2500 km wyskoczył ponownie od czego najlepiej zacząć. Auto jedzie normalnie ma moc jak na pb jak i na gazie.. 

Opublikowano

Pierwsze co to skasuj błędy i pojeździj tylko na benzynie kilkadziesiąt km, później sprawdź korekty jak będą ok to winny gaz i trzeba wyregulować.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za zainteresowanie się, mam vag com 311.2 więc spróbuję zrobić korekty ale jeśli chodzi o to, to mówimy o sprawdzenie przepływomierza, sonda lamda itp.. ? Czy źle myślę.. 

Edytowane przez Wojtek300
Opublikowano

ja na twoim miejscu na początku sprawdził bym lpg w sensie podpiał kompa i zobaczył jak jest napisana mapa lpg może z mało gazu dostaje i przy okazji zobaczył bym czy błędów na lpg nie ma 

 

przyczyn może być wiele tak jak pisałeś wyżej sonda przepływomierz pompa paliwa nieszczelność jakaś itp

 

przepływomierz możesz sprawdzić wagiem sonde też poszukaj na forum 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ok, odezwę się jak posprawdzam i napisze jak znajdę przyczynę tej całej akcji.. ?

Ps: filtry gazu i regulacje lpg robiłem 6500km temu, jest opcja ze ta mapa się rozregulowała trochę i wyskakuje ten błąd? Mam lpg BRC SEQUENT 32

Edytowane przez Wojtek300
Opublikowano

może być wiele przyczyn.

zrób kasowanie błędów, zrób logi dynamiczne na benzynie po tym przejdz na gaz i zrób to samo, jak zrobić logi znajdziesz na forum.

Wyżej podałem najprostsze rozwiązanie czyli kasowanie błędów, jazda na pb kilkadziesiąt km, po tym sprawdzasz korekcje mieszanki w blokach pomiarowych i mniej więcej wiesz czy silnik trzyma parametry na pb, jeśli na pb ok to wiadomo że winny gaz.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam, trochę mnie nie było ale dziś byłem u gazownika, objaśniłem mu całą sytuację i po wymianie filtrów i podłączeniu interfejsu brc stwierdził że dawka była troszkę za mała i musiał podkrecic  ją o 4 % i teraz powinno być ok. Jak przelecę na gazie 1000km  bez check engine i przy porannym rozruchu nie bedzie się dławił tzn z 1000 na 1100 obrotów tylko odrazu bd wchodził na 1100 to problem rozwiazany. Dam znać jeszcze czy tak bd. Pozdro

Opublikowano

Witam jednak nie jest dobrze , przy porannym rozruchu ciężko pali po jeździe w poprzedni dniu na lpg na pb tak nie jest. Zaważyłem że pod czas jazdy jak miałem podłączonego vaga że w grupie 032 w drugiej tabelce że wartości procentowe mam 20,3 kiedy zmienię na pb to one spadaja wczoraj po przejechaniu 8km spadły do 18% a jak zmienilem na lpg już wzrastało do 19%. W pierwszej tabelce na jalowym biegu mam - 5%. Co tu robić? 

 

Opublikowano

Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach. Kasuj błędy przed logami nawet jak ich nie ma i dynamiczne mają być do 6tys.

Opublikowano

Zrobiłem dynamiczne na pb i lpg. Na jakim programie bądź stornie  jest to najlepiej odczytać? 

Opublikowano
26 minut temu, Wojtek300 napisał:

Zrobiłem dynamiczne na pb i lpg. Na jakim programie bądź stornie  jest to najlepiej odczytać? 

vaglogi.pl

Opublikowano

pb

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

lpg: 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

wybaczcie ze tak spamuje ale pierwszy raz to robie wszystko . teraz jest dobrze ?

Opublikowano

Z tego co widać to albo lewe powietrze albo przepływka co wy na to? 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Wojtek300 napisał:

Z tego co widać to albo lewe powietrze albo przepływka co wy na to? 

 

Przepływka zaniża o jakieś 20g/s więc nieszczelnosć bym wykluczył. Chyba, że dziura na dwa palce :P

Opublikowano (edytowane)

Hehe aż na dwa? :d Obejrzę jeszcze pod kątem nieszczelności ale sugerujesz że czeka mnie kupno nowej przepływki? :) na 1 i 2 biegu dobrze ciągnie na 3 jest niekiedy taki mułowaty trochę.. 

 

 

Edytowane przez Wojtek300
Opublikowano (edytowane)

Oglądanie Ci nic nie da. Szczelność kompresorem do sprawdzenia jeśli już. Jak będziesz kupować to tylko z boscha. Poza tym ubogo w c**j przez brak przepływu i gaz pewnie do ogarnięcia po zmianie przepływki.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Mam przepływke identycznie wygląda ale jest ona od  diesel więc raczej się nie nada co nie? :d

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...