Wisnia19881 0 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Cześć. Mam problem z moim A4. Silnik AJL. Samochód na zimno jak i na ciepło super jeździ, ale gdy się go rozgrzeje i zacznie studzić (powiedzmy postoi 20 minut) to nie odpala aż do wystygnięcia. Były różne podejrzenia. 2 razy wymieniłem pompę paliwa - ze względu na brak możliwości zakupu pompy o potrzebnym mi numerze, dobrałem pompę na podszybie o wystarczających parametrach ciśnienia i wydatku, przerobiłem wiązkę przewody i obecnie auto tak jeździ. Samochód ma moc, pracuje równo. Jedyny mankament to ten utrudniony rozruch. Zaznaczam że nie wyrzuca żadnych błędów czujników. Pokazuje tylko błąd zderzaka dolnego przepustnicy, ale to błąd sporadyczny i nawet nie zapala check. Może ktoś się spotkał z takim problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Zakręć gaz i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia19881 0 Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 13 minut temu, przem8 napisał: Zakręć gaz i sprawdź. Temat przewałkowany, niestety to nie jest wina lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu123 0 Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Moduł do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia19881 0 Opublikowano 9 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Moduł zapłonowy? Iskra jest. Pompa paliwa też wymieniona, a mimo to gdy stygnie to nie pompuje paliwa. Nabije dosłownie troszkę listwę i przestaje. Porównywałem sytuację na zimno, na gorąco i na stygnącym silniku. Na zimno i na gorąco, pompa pracuje i pompuje paliwo. Po zdjęciu przewodu paliwowego (tego co idzie na listwę) z przewodu po mimo że pompa pracowała przed chwilą i tłoczyła paliwo praktycznie nie wypływa paliwo pod ciśnieniem. Gdy auto stygnie, pompa praktycznie nie pracuje, natomiast zdjęcie przewodu paliwowego skutkuje fontanną paliwa. Zastanawiam się czy może być taka sytuacja że przycina się regulator ciśnienia i przez to rozłączana jest pompa po mimo że nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się