krzymek Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witam od roku jestem szczęśliwym posiadaczem a-4 przez rok żadnych usterek .Trzy tygodnie temu turbina poszła do czyszczenia, przejechałem ok 1000 km było pięknie podczas dłuższej trasy znowu mi wyłączyło turbinę przy obrotach ok 2,5.Po powrocie pojechałem na komp wyskoczył błąd sterowania silnika i błąd immo musiałem zakupić używany komputer w starym okazało sie że jest olej ok 50 ml.Po wymianie komputera wyskakuje błąd przeładowania ciśnienia powietrza i wskakuje tryb awaryjny,zmieniłem używany n-75 nic nie pomogło może ten używany tez był padnięty ale wątpię, zmieniłem czujnik temperatury ciśnienia ten w rurze interculera nic założyłem ten czujnik bez oringu żeby powietrze miało gdzie uciekać jedzie jak wariat nic nie odcina. Pojechałem do innego elektryka na vag bo chciałem zrobić dynamiczne logi nie dał rady sie połączyć z moim sterownikiem brak połączenia umówił mnie za 2 tygodnie teraz nie wiem co działać czy wyciągać jeszcze raz turbinę i tam szukac (może gruszka albo trzeba regenerować a nie czyścić)czy szukac innego elektryka .
wojtekce Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 ciekawe czy turbo było własciwie wyczyszczone i poskładane bo z tego co piszesz wynika że jednak suszara a kata masz ???
krzymek Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Jak było czyszczone to nie wiem zapłaciłem 300zł i mam katalizator.Dziś byłem u tego pierwszego elektryka wyskoczyło to samo przeładowanie i błędy tych urządzeń które sprawdzałem.Za 10 dni wyciągnę turbinę i zawiozę do serwisu .
wojtekce Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 po ponownym czyszczeniu wywal kata i problem z przeładowaniem bedziesz miał z głowy
OSKA77 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Mam kolego taki sam przypadek wyczyściłem turbo u mechanika i też nie widziałem jak to było zrobione ale mam tez kata jeszcze, pojeździłem 2 miesiące i teraz lipa znów notlauf ,nie wiem czy to wina nie wyciętego katalizatora który spowodował powrót notlaufu czy źle wyczyszczona turbina . Zaczyna mnie to już denerwować.
krzymek Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Denerwujące to mało powiedziane jak to nie turbo i kat to już chyba wróżka tylko pomoże.
jasiek Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 koledzy, wyregulujcie wastegate na dane ciśnienie przy jakim otwiera sie zawór upustowy spalin, ja tak miałem u siebie.Modziłem, szukałem, N75, węzyki itp. Dopiero po założeniu wskażnika doładowania na wastegate i zmierzeniu przy jakim ciśnieniu sie otwiera sprawa była jasna ustawiłem na 0.8 bara i jest ok
boseron Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 a logów zrobić to sie nie chce :gwizdanie:
krzymek Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Witam ponownie troche to trwało ale mam mało czasu na serwisy.Logi robiłem niestety za każdym razem wychodził bład 023f ciśnienie w rurze dolotowej różnica regulacji.Kata zlikwidowałem nic nie pomogło turbo regulowałem 3 razy nic nie pomogło zmieniłem mechanika i to zadziałało prawidłowo.Turbo jeszcze raz poszło do czyszczenia do servisu który sie tym zajmuje poprawa była duża ale też przeładowywał tyle że na bardzo wysokich obrotach i tylko na 4 i 5 biegu.Tym razem pokazał sie błąd 04EE zawór ciśnienia doładowania który kiedyś wymieniłem ale na używke .Pomogło jak narazie jest super mam nadzieje że już tak będzie cały czas.Więc podsumowanie chytry dwa razy traci teraz zapłaciłem 850 zł za wszystko co opisałem ,wcześniej w sumie 500 + mandat 400 przy testowaniu turbiny że o 10 pkt nie wspomne ale tak bywa pozdrawiam Krzysiek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się