Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przeładowanie i brak mocy


krzymek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od roku jestem szczęśliwym posiadaczem a-4 przez rok żadnych usterek .Trzy tygodnie temu turbina poszła do czyszczenia, przejechałem ok 1000 km było pięknie podczas dłuższej trasy znowu mi wyłączyło turbinę przy obrotach ok 2,5.Po powrocie pojechałem na komp wyskoczył błąd sterowania silnika i błąd immo musiałem zakupić używany komputer w starym okazało sie że jest olej ok 50 ml.Po wymianie komputera wyskakuje błąd przeładowania ciśnienia powietrza i wskakuje tryb awaryjny,zmieniłem używany n-75 nic nie pomogło może ten używany tez był padnięty ale wątpię, zmieniłem czujnik temperatury ciśnienia ten w rurze interculera nic założyłem ten czujnik bez oringu żeby powietrze miało gdzie uciekać jedzie jak wariat nic nie odcina. Pojechałem do innego elektryka na vag bo chciałem zrobić dynamiczne logi nie dał rady sie połączyć z moim sterownikiem brak połączenia umówił mnie za 2 tygodnie teraz nie wiem co działać czy wyciągać jeszcze raz turbinę i tam szukac (może gruszka albo trzeba regenerować a nie czyścić)czy szukac innego elektryka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy turbo było własciwie wyczyszczone i poskładane bo z tego co piszesz wynika że jednak suszara :kwasny: a kata masz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak było czyszczone to nie wiem zapłaciłem 300zł i mam katalizator.Dziś byłem u tego pierwszego elektryka wyskoczyło to samo przeładowanie i błędy tych urządzeń które sprawdzałem.Za 10 dni wyciągnę turbinę i zawiozę do serwisu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ponownym czyszczeniu wywal kata i problem z przeładowaniem bedziesz miał z głowy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolego taki sam przypadek wyczyściłem turbo u mechanika i też nie widziałem jak to było zrobione ale mam tez kata jeszcze, pojeździłem 2 miesiące i teraz lipa znów notlauf ,nie wiem czy to wina nie wyciętego katalizatora który spowodował powrót notlaufu czy źle wyczyszczona turbina .

Zaczyna mnie to już denerwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, wyregulujcie wastegate na dane ciśnienie przy jakim otwiera sie zawór upustowy spalin, ja tak miałem u siebie.Modziłem, szukałem, N75, węzyki itp. Dopiero po założeniu wskażnika doładowania na wastegate i zmierzeniu przy jakim ciśnieniu sie otwiera sprawa była jasna :D ustawiłem na 0.8 bara i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie troche to trwało ale mam mało czasu na serwisy.Logi robiłem niestety za każdym razem wychodził bład 023f ciśnienie w rurze dolotowej różnica regulacji.Kata zlikwidowałem nic nie pomogło turbo regulowałem 3 razy nic nie pomogło zmieniłem mechanika i to zadziałało prawidłowo.Turbo jeszcze raz poszło do czyszczenia do servisu który sie tym zajmuje poprawa była duża ale też przeładowywał tyle że na bardzo wysokich obrotach i tylko na 4 i 5 biegu.Tym razem pokazał sie błąd 04EE zawór ciśnienia doładowania który kiedyś wymieniłem ale na używke .Pomogło jak narazie jest super mam nadzieje że już tak będzie cały czas.Więc podsumowanie chytry dwa razy traci teraz zapłaciłem 850 zł za wszystko co opisałem ,wcześniej w sumie 500 + mandat 400 przy testowaniu turbiny że o 10 pkt nie wspomne ale tak bywa pozdrawiam Krzysiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...