Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi a4 b6 1.8T BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,mógłby ktoś spojrzeć na te logi? Tylko statyczne bo sypie mi błąd 16396 i boje się,że podczas dalszej jazdy coś się złego zrobi :/

Linki:

http://vaglogi.pl/log-001_003_j32eV3.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_Rw6km.html

http://vaglogi.pl/log-032_011_d50E9V.html

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

W tych logach raczej wszystko  ok, błąd wywala napinacz nie zmienia fazy, daj 090+093 z normalnej jazdy.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

W tych logach raczej wszystko  ok, błąd wywala napinacz nie zmienia fazy, daj 090+093 z normalnej jazdy.

Z normalnej jazdy czyli standardowo od 1500 do 4500 obrotów ?:)

Opublikowano

Normalna jazda bez gazu w podłogę bo wtedy fazator nie jest wysterowywany , napinacz oryginalny?

Opublikowano
Teraz, Łukasz13 napisał:

Normalna jazda bez gazu w podłogę bo wtedy fazator nie jest wysterowywany , napinacz oryginalny?

Właśnie nie wiem,nie zaglądałem do niego ,równo rok temu kupiłem autko i na początku wszystko było ok, po miesiącu od zakupu wymieniłem rozrząd SNR+pompa hepu i dziwne akcje zaczęły się dziać typu wypadanie zapłonów,błąd ciśnienia oleju na fisie i ''granie'' napinacza i łańcucha, jake grupy dynamicznych jeszcze według Ciebie pasowałoby zrobić?

Opublikowano

Jak wywala bład cisnienia i dzwoni łancuch to zacznij od sciagniecia miski i wyczyszczenia smoka oleju zanim zatrzesz silnik a przynajmniej zmierz cisnienie oleju. Napinacz jest sterowany olejem wiec przy braku cisnienia może łapać bład, logi dynamiczne zostaw na pozniej.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za cenne wskazówki,jutro podjadę do mechanika na zmierzenie ciśnienia,jak będzie złe to od razu zostawiam na zwalenie miski i czyszczenie smoka,z ciekawości,ile za taki zabieg może mnie skasować?

Opublikowano

Olejarkę może wywalać również przy uszkodzonym napinaczu, a smok będzie czysty - rzadki przypadek ale się zdarza. Poza tym znane są przypadki, że ciśnienie oleju podczas pomiaru będzie w normie, a smok zabity nagarem.

Nie ma się co zastanawiać tylko micha w dół, bo to podstawa po zakupie 1.8t.

Koszt od 300zł w górę, nie licząc nowego oleju i filtra.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak jak Przemo pisze miska do ściągnięcia. Nie ufaj pomiarom ciśnienia. Dawno temu odstawilem auto do mechanika na czyszczenie smoka i miski. Z rana dzwonił i powiedział że wymyślam, sprawdził ciśnienie i jest ok, nie warto miski ruszać. Zaufałem.... 3 tygodnie później na autostradzie kontrolka oleju, dźwięk jak w dieslu i mega wibracje silnika. Auto na lawete i 500 zl w plecy. Jakimś cudem nic poważnego się nie stało mimo że dojechałem do zjazdu z autostrady kilka km na stukającym silniku. Po czyszczeniu smoka wszystko ucichło.. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mechanika wtedy sumienie ruszyło i za demontaz miski, wymianę filtrów i oleju wziął 100 zł.

Opublikowano

Panowie,przed chwilą zrobiłem logi 090+093 z normalnej jazdy,co powiecie?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Duże rozbieżności w 93. Powinna być stała wartość jak najbliżej zera. -11 wskazywało by na źle ustawiony rozrząd ale potem jest -6, -8.

Masz albo padnięty napinacz/rozciągnięty łańcuch, problemy z ciśnieniem lub uszkodzony czujnik położenia wałka.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Duże rozbieżności w 93. Powinna być stała wartość jak najbliżej zera. -11 wskazywało by na źle ustawiony rozrząd ale potem jest -6, -8.

Masz albo padnięty napinacz/rozciągnięty łańcuch, problemy z ciśnieniem lub uszkodzony czujnik położenia wałka.

dwa razy podczas pomiaru wyskoczył mi na FISie błąd Sensor czyli ciśnienie... Wychodzi na to,że oprócz czyszczenia smoka i sprawdzenia pompy będę musiał dać do sprawdzenia ustawienie rozrządu,dodam,że z dolnych wartości obrotów auto ma muła i muszę mu dać gazu,żeby ruszyło :/ Dzięki wielkie za zerknięcie Przemo :)

Opublikowano
3 minuty temu, blejs napisał:

błąd Sensor

Żółta? Jeśli tak to dotyczy czujnika poziomu oleju i z ciśnieniem nie ma nic wspólnego.

Opublikowano (edytowane)

Mam fis kolor i zapalił mi się żółty dzban z napisem SENSOR

Sprawdzałem stan oleju i jest ok. Jakby było mało to chyba zapaliłaby się z napisem MIn a nie SENSOR,czy się myle?:)

Edytowane przez blejs
Opublikowano
Godzinę temu, blejs napisał:

Mam fis kolor i zapalił mi się żółty dzban z napisem SENSOR

Sprawdzałem stan oleju i jest ok. Jakby było mało to chyba zapaliłaby się z napisem MIn a nie SENSOR,czy się myle?:)

WYchodzi, że masz uszkodzony czujnik  ale od poziomu oleju, który jest w misce. Za ciśnienie całe życie odpowiedzialna jest czerwona olejarka.

Opublikowano
40 minut temu, przem8 napisał:

WYchodzi, że masz uszkodzony czujnik  ale od poziomu oleju, który jest w misce. Za ciśnienie całe życie odpowiedzialna jest czerwona olejarka.

No to czerwonej na szczęście nie miałem jeszcze przyjemności zobaczyć,pewnie jest tak jak piszesz,gdyż pojawia się jak wjadę gdzieś na dołek/nierówność ale zaraz po kilku sekundach gaśnie i jest ok;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...