Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] Problem z zapłonem, pojawiające się błędy


beice

Rekomendowane odpowiedzi

Mam duzy problem i moze ktoś z Was jest w stanie mi pomóc.Mianowicie jadą samochód zaczął dziwnie pracować stracił moc a potem zapaliła się lampka "check engine".Po podłączeniu komputera wyskoczyło dokładnie nie pamiętam jaki kod i dokładnie co było napisane ale chdziło o wypadanie zapłonu na czterech cylindrach. Po zmianie świec (bo i tak nadawał się do wymiany) nic sie nie zmieniło. Iskra jest na każdej cewce (Ocena wizualna). Moje pytanie: wymieniać cewki czy szukac gdzie indziej przyczyny.Dodam ze silnik odpala i nie pracuje na wszystkich cylindrach i po jakis 30 sek zapala się ta pieprz... lampka "chcec".Dzieki bardzo za ewentualną pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłacz jeszcze raz Vag-a i podaj dokładnie błedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro podłącze i podam dokładne błędy[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 20:04_________________________________________________oto błedy, bardzo prosze może ktoś powie o co chodzi.

Adres 01: Silnik

Numer seryjny sterownika: 8E0 910 560 Q

Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0010

Kodowanie: 0007711

Kod serwisu: WSC 61301

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

16692 - Cylinder 8: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0308 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

16690 - Cylinder 6: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0306 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona

16691 - Cylinder 7: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0307 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona

16689 - Cylinder 5: rozpoznane wypadanie zapłonów

P0305 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona

Kody gotowości: 0110 1101[br]Dopisany: 30 Marzec 2009, 18:43_________________________________________________to co nikt nie ma pojęcia o co chodzi? :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim kupilem moje auto poprzedni wlasciciel wymienil 5 cewek zaplonowych. bledy na VAG-u nie byly wykasowane i wygladaly podobnie do Twoich (tylko w wersji angielskiej :wink4:). ja skasowalem bledy i troche autem jezdzilem zanim kupilem. bledy nie wracaja/silnik pracuje stabilnie. pewnie musisz wymienic cewki na tych cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...