mcm Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Czym się różnią turbiny o nr 028 145 702 i 038 145 702 obie są do 1,9 tdi, ta pierwsza jest do silników AVB,BKE 100PS, a druga AWX,AVF 131 PS, i czy można bez przeszkód włożyć tą od 130ki do 100ki ??,[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 18:50_________________________________________________ :?: :?: :?:
spanky Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 wydajnoscia sie roznia ... turbo w AVB,BKE to to samo co w AFN/AVG/AHH/AJM ...
Musashi Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 dokladnie, ale oprocz wydajnosci rowniez trwaloscia, mniejsza wydajnosc, mniejsze obciazenie. zdecydowanie polecam zalozenie mocniejszej
mcm Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 czyli pasuje p&p ta od 130ki do 101ki ??
Jarol Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Wyjście na wąż do IC jest inne ale można przejściówke dokupić.
Schmolke Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Do jakiego nalotu jest sens ładować dmuchawkę od AWX/AVF do AVB? U mnie podchodzi pod 400kkm i turbina często wchodzi w tryb awaryjny jak podam powyżej 3.5tyś obr. Z tej okazji korekta na 130PS jest kusząca, ale nie wiem czy się na tym nie poślizgnę Ma ktoś doświadczenia przy takim przebiegu?
Pretor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie przebieg jest ważny ale stan silnika . Jeśli chcesz zmienić turbo na takie z AWX/AVF to jak najbardziej tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się