robert22ff Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 witam.czy wyjechane przeguby wewnetrzne moga dawac chalas przy ok 100km\godz?(szum)
iwadrian Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Wskazywałoby to raczej na łożysko koła przedniego
kamil21 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 jeden z objawów zuzytych przegubow to stukanie przy ostrym skrecie kierownicą. Szum prawdobodobnie od zuzytych łożysk lub wina opon. Lub moze masz niedomknieta szybe i tylko ci sie zdaje, spotkalem juz sie w 2 egz A4 tylnia szyba opuszcza sie delikatnie.
cobradd Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 pomyliło ci się z przegubami zewnętrznymi, skręcone koła do wewnętrznych nic nie mają. Po za tym sądzę to co koledzy wyżej. A co do tylnych szyb, to te na korbkę ciągle w dół zjeżdżają samoczynnie.
wojtekce Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 sprawdź opony czy nie są wyząbkowane i tak jak koledzy wyżej piszą łożyska
robert22ff Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 ha.to lednak prawe lozysko.dzis wymiana :gwizdanie:
mireko Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chciałbym podpiąć się pod temat.Mianowicie u mnie przy skręcie w lewo pstryka z prawej strony.Dziś wymieniłem prawy przegub zewnętrzny i dalej to samo.Jeśli piszecie,że wewnętrzny nic do tego nie ma,to co może być nie halo? :mysli:Doczytałem się,że nowy przegub może jeszcze się potem "ułożyć" i przestać pstrykać-któś może tak miał?
cobradd Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 a jakiej firmy przegub założyłeś, pytam bo zdarzyło się paru osobom przy przegubach typu "no name" że rozlatywały się w chwile po założeniu
mireko Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Firma Statim(odradzam).Założyłem go i wywaliłem z powrotem.Symbole się zgadzały,wymiary też,a półośka latała wzdłuż.Założyłem stary z powrotem (Lobro).Problem w tym(w nowym jak i w starym przeg.),że nie pstryka tylko przy skręcie,ale i przy rozpędzaniu auta na wprost.Nie jest to seria pstryknięć,tylko pojedyncze pyknięcia albo po kilka nierównomiernych odgłosów.Może to być przeg. wewn.?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2009, 09:34_________________________________________________A więc uporałem się z moim problemem.Nie były to przeguby,tylko pykająca poduszka silnika z prawej strony.Po wyregulowaniu położenia czołowej poduszki (przedni pas)w uchwycie problem ustąpił.Objawy były podobne do padających przegubów,bo np. przy przyspieszaniu pykało,bo silnik zmieniał swoje położenie.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się