Tomuś95 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+ Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego 1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km 2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze 3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550 4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550 5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550 Z góry dziękuję za pomoc
Unf Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Zapas do 550KM? Z 2.0TFSI? Czy w tytule nie miało przypadkiem być 3.0TFSI?
Tomuś95 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2020 500-550 W planach dotrysk metanolu, kute korby, kute tłoki, wzmocnione panewki, wzmocnione sprężyny, zawory, talerzyki, wałki sportowe - wszystko co się da nawet może stroker. 1
Unf Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Ok to spoko, tylko dziwię się bo za pieniądze, które włożysz w 2 litrowe R4, zrobiłbyś to dużo łatwiej i przyjemniej w 3 litrowym V6 - ale co kto lubi
Tomuś95 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo. Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn 1. Duży FMIC 2. Dolot z kwasiaka 3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika 4. Wzmocnienie silnika 5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll 6. Pompa loba hfpf 7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład 8. Wtryski? 9. Świece, cewki - nowe i dobre 10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki 11. Można dowalić dotrysk metanolu 12. Kolektor ssacy IE 13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen 14. Atmosferyczny blow off 15. Zewnętrzny WG Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi
black4 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Tomuś95, Plany widzę na nietuzinkowy projekt. Warto wszystko wcześniej przemyśleć i zaplanować, żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty nerwów i czasu. Znajomy zrealizował podobny projekt w A5 B8 na ok 500 ps. Jest to profesjonalista, który chętnie doradzi i myślę, że w miarę potrzeb pomoże w realizacji ww. projektu. Namiary znajdziesz na skrzynce priv. Powodzenia w realizacji projektu. Pozdrawiam Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez black4
gagat3k Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera. Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a
Tomuś95 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 W dniu 19.04.2020 o 00:13, gagat3k napisał: jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera. Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a 1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113 2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032 3. Pompa hfpf LOBA 4. ICEK duży z zapasem na 500+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się