Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX co wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie Panowie,

Niestety zbliża mi się wymiana napinacza łańcucha w moim 1.8T... Sprawa bolesna bo w ASO komplet z łańcuchem to koszt 2800zł... Stąd mam kilka pytań:

1.Czy próbować uratować sprawę zmieniając tylko ślizgi i łańcuch? dadzą radę te ślizgi z linka?

2. A może kupić ori używkę i tam założyć nowe ślizgi plus łańcuch?

3. Co jeszcze przy okazji mogę wymienić,gdy ściągne pokrywę? 

Liczę na odpowiedź,

Gorąco pozdrawiam :)

Slizgi-nastawnika-faz-AUDI-VW-1-8T
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 249 zł - Ślizgi nastawnika faz AUDI VW 1.8T (9118468636). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 D

Opublikowano

Kupić ori bez wtyki albo zamiennik febi, wywalić w sofcie u tunera zmienne fazy i przy okazji zrobić program jeśli jeszcze nie masz.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie tak jak Przemek napisał. Wymienić na ten bez cewki zapłacisz za wszystko z 1400zł wraz z wyłączeniem tego w sofcie, ale będziesz miał oryginalny i na lata. Inaczej to możesz założyć febi i jeździć, ale ile to pochodzi, to nie wiadomo. Inne opcje nieopłacalne. Możesz przy okazji wymienić uszczelniacze wałków rozrządu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję Panowie za wskazówki ,a możecie podrzucić linkacza do tego napinacza bez cewki?? Bo ja za cholerę nie mogę takiego znaleźć :/ 

Opublikowano

W VW powiedz, że do silnika APU z A4 b5 rok 98. Tylko serwis 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...