cRissU Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Cześć wszystkim Jest to mój pierwszy post na forum, jak i również pierwsze AUDI Mianowicie chodzi o dziwną sytuację : Wczoraj 18.04.2020 po wymianie filtra i oleju autem z garażu wyjechałem bez żadnego problemu, postanowiłem wymienić wszystkie bezpieczniki na nowe, z racji tego że niektóre już po samej obudowie dawały znać że warto to zrobić. I tutaj historia się trochę komplikuje , po zakończonym procesie wymiany, wsiadam do auta kluczyk w prawo i nic. - Rozrusznik kręci,a auto nie pali, gdzie jeszcze 30 min wcześniej jeździło -Radio,szyby,klima,fotele cała elektryka działa bez problemu -Na pozycji zapłon na desce świecą się AKU,Hamulec ręczny(jest zaciągnięty), ABS, ESP ciągłym sygnałem bez przerywania. Pierwsza myśl bezpieczniki , google/skrzynka bezpieczników i sprawdzamy, wartości bezpieczników w internecie różniły się trochę od tych na obudowie skrzynki a więc na tą chwilę wygląda to tak: Druga myśl VAG i tutaj trochę więcej informacji: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU - p1850-003 wtf co jest grane ? Wujek google/forum sporo ludzi radzi żeby dostać się do ECU bo może jest tam "mokro" , no to jazda dostałem się do ECU , a tam kolejne zaskoczenie sucho i wszystko wygląda w porządku oprócz jednej dziwnej zworki. Czuje że z tym problemem sam sobie nie dam rady, więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników, będę na bieżąco kontrolował sprawę na forum.
bin85 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Wody niema ale widać że kiedyś tam była, sprawdź jeszcze wtyczki od ECU czy nie są zaśniedziałe
Langista Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Na jakich bezpiecznikach pomiary odbiegały od normy? To już skieruje gdzie szukać problemu.
cRissU Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Po wyciągnięciu przekaźników każdego z osobna wziąłem na czysczenie złączy. Jeszcze raz przejrzałem wszystkie bezpieczniki po tej czynności auto odpaliło od pierwszego. Jednak podczas jazdy po przejechaniu kilku km zapaliły się -CHECK ENGINE Vag wypluł błąd sondy. Z tego co znalazłem jest to sonda od strony kierowcy przed katem, mam jeszcze pytanie jakiego producenta polecacie?
Langista Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Bosch, tylko te gwarantują bezawaryjną pracę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się