Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B6 ASN TIP Problem Elektryka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano


Cześć wszystkim

Jest to mój pierwszy post na forum, jak i również pierwsze AUDI

Mianowicie chodzi o dziwną sytuację :

Wczoraj 18.04.2020 po wymianie filtra i oleju autem z garażu wyjechałem bez żadnego problemu, postanowiłem wymienić wszystkie bezpieczniki na nowe, z racji tego że niektóre już po samej obudowie dawały znać że warto to zrobić.

I tutaj historia się trochę komplikuje , po zakończonym procesie wymiany, wsiadam do auta kluczyk w prawo i nic.

- Rozrusznik kręci,a auto nie pali, gdzie jeszcze 30 min wcześniej jeździło

-Radio,szyby,klima,fotele cała elektryka działa bez problemu 

-Na pozycji zapłon na desce świecą się AKU,Hamulec ręczny(jest zaciągnięty), ABS, ESP ciągłym sygnałem bez przerywania.

 

Pierwsza myśl bezpieczniki , google/skrzynka bezpieczników i sprawdzamy, wartości bezpieczników w internecie różniły się trochę od tych na obudowie skrzynki a więc na tą chwilę wygląda to tak:

 

IMG_20200418_083236.jpg

 

Druga myśl VAG i tutaj trochę więcej informacji:

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU - p1850-003 wtf co jest grane ?

Wujek google/forum sporo ludzi radzi żeby dostać się do ECU bo może jest tam "mokro" , no to jazda dostałem się do ECU , a tam kolejne zaskoczenie sucho i wszystko wygląda w porządku oprócz jednej dziwnej zworki.

 

IMG_20200418_083203.jpgIMG_20200418_083147.jpgIMG_20200418_083222.jpg

 

Czuje że z tym problemem sam sobie nie dam rady, więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników, będę na bieżąco kontrolował sprawę na forum.

Opublikowano

Wody niema ale widać że kiedyś tam była, sprawdź jeszcze wtyczki od ECU czy nie są zaśniedziałe

Opublikowano

Na jakich bezpiecznikach pomiary odbiegały od normy? To już skieruje gdzie szukać problemu.

Opublikowano

 

Po wyciągnięciu przekaźników każdego z osobna wziąłem na czysczenie złączy. Jeszcze raz przejrzałem wszystkie bezpieczniki po tej czynności auto odpaliło od pierwszego.

Jednak podczas jazdy po przejechaniu kilku km zapaliły się 

-CHECK ENGINE

Vag wypluł błąd sondy. IMG_20200411_162947.jpg

 

Z tego co znalazłem jest to sonda od strony kierowcy przed katem, mam jeszcze pytanie jakiego producenta polecacie? 

Opublikowano

Bosch, tylko te gwarantują bezawaryjną pracę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...