Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Proszę o analizę logów grupa 13 i 23


arkady375

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem po wymianie termostatu operacja poszła bardzo szybko i spawnie tu są nowe logi http://www.lukisio.pl/arek/log-01-007-004-xxx.xls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam następny problem autko mi strasznie dużo ropska spala w mieście do 13L a średnie 10,3L komp wskazuję. Co wy na gdzie tkwi problem? Jakiś czas temu wymieniałem olej na taki z ASO i prawdopodobnie od tamtego czasu jest kiepsko. Mam zamiar zmienić na Motula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze nie rob logow razem bo próbkowanie jest za krótkie w dynamicznych tam jest skok o 500 obrotow rob pojedyncziio bedzie wiarygodny odczyt , a z tego co widac to wtryski na czwartej pompce leje , pompki 2,3,4 pupa juz z nimi jest, w miare 1 ,ale tez nie najlepiej ,najgorsza 3 i tu bym szukal przyczyny , rozrzad jest dobre ustawiony , termostat ok, turbo tez ok, przeplywka ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się ponownie zrobić pojedyncze logi dynamiczne[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 15:45_________________________________________________Koledzy powiedzcie mi więcej o tych logach co jest źle. http://rtnet.pl/vaglog/arkady315_266.html

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje oko masz padnięte pompki na wszystkich cylindrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje oko masz padnięte pompki na wszystkich cylindrach

No jest krucho z pompkami...ale najpierw sprawdż okablowanie do nich,wyczyść styki sprawdż wtyczki[ wyczyść podociskaj]

Po zabiegach zloguj jeszcze raz 023 stat. i jak można dynamiczne...może zobaczymy magiczną cyfre,a to byłoby bardzo żle.

P.S. nie telepie motorem na jałowym?

]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest krucho z pompkami...ale najpierw sprawdż okablowanie do nich,wyczyść styki sprawdż wtyczki[ wyczyść podociskaj]

Po zabiegach zloguj jeszcze raz 023 stat. i jak można dynamiczne...może zobaczymy magiczną cyfre,a to byłoby bardzo żle.

Dorzuć jeszcze 018 stat.

Paweł myslisz o 127 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest krucho z pompkami...ale najpierw sprawdż okablowanie do nich,wyczyść styki sprawdż wtyczki[ wyczyść podociskaj]

Po zabiegach zloguj jeszcze raz 023 stat. i jak można dynamiczne...może zobaczymy magiczną cyfre,a to byłoby bardzo żle.

Dorzuć jeszcze 018 stat.

Paweł myslisz o 127 :wink4:

Witam niewiele może i telepie ale żeby tak ostro to nie. Tak obstawiam że pompki na zdechnięciu ale może im coś pomogę. Zaprzyjaźniony mechanik z ASO VW podpowiedział iż jak miał b5FL Passia to co jakiś czas na cały zbiornik lał 1L mixolu dla poprawienia smarowania wtrysku. Jeżeli to nie pomoże to powoli wtryski zdechną. Co myślicie o takim zaleceniu, fakt nasze paliwo jest strasznie suche a spalanie obecnie mam w granicach 8,7L/100km cykl mieszany. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jakiś czas na cały zbiornik lał 1L mixolu dla poprawienia smarowania wtrysku.

no to nie zaszkodzi...ale czy pomoże :mysli:

Paweł myslisz o 127

dokładnie tak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw wtyczki/kable potem reszta ...

przy 127 powinno zapisac blad w sterowniku [choc nie zawsze]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...