Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant B7 1.8t (Kamil313)


Kamil313

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety ale różnica w jak odebrałem auto po strojeniu to nie było znacznie lepiej. Pamiętasz może jaki jest koszt takiej gruszki?

 

W dniu 10.11.2022 o 21:47, Mukade93 napisał(a):

 

pewnie seryjna gruszka, tez tak mialem jak sie dowiedzialem ze zrobili mi hybryde nie ruszajac gruszki, Łukasz to az nie wierzyl ze takie cos mozna odje*** takie k03 co lepiej wstawalo ale zdychalo tak samo, wykres nizej juz na poprawionej gruszce u germka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kamil313 napisał(a):

No niestety ale różnica w jak odebrałem auto po strojeniu to nie było znacznie lepiej. Pamiętasz może jaki jest koszt takiej gruszki?

 

chyba 300zl + wysylka ale juz niepamietam dokladnie, do geremiego bys musial pisac

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne zmiany jakie są obecnie wprowadzane. Amory seryjne miały już dość, więc zakupiłem zestaw z mts technik plus odboje z zawieszenia  1BV. Do tego wymiana oleju, filtrów i targanie turbo w celu zamontowania lepszego wg bo to które było okazało sie beznadziejne. Klapa z niego postanowila opuść turbinę  ?. Pewnie będę musiał poczekać jakiś czas żeby się przekonać czy tym razem problem z turbo zostanie zakończony?‍♂️ Następnie czeka mnie wymiana szyby (przez kamien na autostradzie) i oddanie auta do lakiernika zeby doprowadzic auto do dobrej kondycji. Mam nadzieję że uda się wszystko ogarnąć w tej połowie roku.

Snapchat-1305584269.thumb.jpg.aafaa88510b3f0355d8107614a92afd3.jpgreceived_202009202433540.thumb.jpeg.537cb95e85b494e5d567a82ab32f2292.jpegreceived_1164929864213379.thumb.jpeg.9e512c4a0cfd32e5b1c7ef6a624ffe6e.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu auto ogarnięte, odebrane od lakiernika, wszystko zrobione bardzo dobrze. Temat z późnym wstawieniem turbo też zażegnany wszystko fajnie chodzi wiec mordęgi z nim zostaly zakończone. Przy zmianie kół na lato zrezygnowałem z dystansów z tyłu, ponieważ zdarzały się obcierki  przy 3 osobach w samochodzie. Przy okazji pare zdjęć udało się zrobić na "gotowo".

20230420_182705.thumb.jpg.660cd8c8129aa643a3081aa36efe1b8d.jpg20230420_184124.thumb.jpg.ef1994aa266403c8d3516c9da7bd13fe.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko wyglada.

Dales eibacha na zwykly amor seryjny? Czy jakies talerzyki oprocz tego dawałeś? Bo super Ci to siadlo. A tez planuje podobnego moda zrobic... Tylko ja mam zawieszenie 1ba i nie wiem jak to u mnie wyjdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku dałem Eibachy na seryjnego amora (bodajże 1ba miałem) i po ponad 300k km wyzionęły ducha (na Eibachu wytrzymały około 80k km). Zakupiłem amory z MTS, odboje z zawieszenia s line i to wszystko. Talerzyków już nie wymieniałem, bo nie chce zostawić zderzaka na krawężniku. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie. Niestety po kolejnym turbo okazało się że w silniku znajdują się opiłki i to dość w dużej ilości. Po odpaleniu auta ciśnienie oleju osiągało kosmiczne wartości. Po sekcji zwłok padła decyzja żeby kupić nowy piec który okazał się szrotem ale to już historia na inną opowieść 😅 udało się przed zrobieniem z nim cokolwiek sprawdzić ze stan z ogłoszenia odbiegał od tego co było rzeczywiście... udało się kupić dół silnika  w dobrym stanie w połączeniu z moją głowicą. Wszystko poszło do obróbki i na obecną chwilę auto jest docierane. 

received_837864124012440.thumb.jpeg.4ff630c6d93acf855e95182da3ebf832.jpeg

 

received_795187085491211.thumb.jpeg.9c1cccb5bc3c54e1694d79ab35e38e2a.jpeg

 

received_931930684770593.thumb.jpeg.ca0e2328992db49bf47ffbc56c5ee3f4.jpeg

 

received_3486300304960847.thumb.jpeg.8b47ef1f0dd1f88fe0b3ac9434d4dea7.jpeg

 

received_1005844127215534.thumb.jpeg.9d882e79895efecfb8f5d81e20cbdd83.jpeg

 

received_299417972545886.thumb.jpeg.318ec58d71f13026a926b7476526fe38.jpeg

 

received_255704307244496.thumb.jpeg.6f771bcb2a6ec05b9e01d111b9f3bd62.jpeg

Cały silnik złożony i przy okazji poprosiłem kolegę aby troszkę zmienił wystrój pod maską 😅

received_1003740867311492.thumb.jpeg.0c8a664c53ad24882463551436d98689.jpeg

received_284389697629358.thumb.jpeg.d1a27138f90d61214710205a3cbf920d.jpegNa obecną chwile trwa docieranie więc przedemną jeszcze ponowne strojenie na turbinie od innej osoby plus dojdzie serwis gazu. 

 

 

Edytowane przez Kamil313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurła. Przy okazji remontu nie miałeś ochoty poszukać gdzieś zaskórniaków na kutą korbe i 0064?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, szaryy napisał(a):

O kurła. Przy okazji remontu nie miałeś ochoty poszukać gdzieś zaskórniaków na kutą korbe i 0064?

Niestety już nie pchałem się w kucizne. Nowe turbo przejechało 100 km za które dałem trochę siana i poszło na gwarancje na szczęście bo pojawił się luz osiowy. Zobaczę co się będzie działo teraz, nie ukrywam już mnie temat tego auta zmęczył i chce normalnie cieszyć się jazdą😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna sprawa z tym konkuterem podkładowym ze wsaźnikami ciśnienia oleju itp. Będę musiał zbadać temat. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...