Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Seat Leon mk1 1.8T APP szarpie podczas przyspieszania


tomekch973

Rekomendowane odpowiedzi

Temat co prawda nie Audi ale tez grupa VW Leon 1 motor 1.8T APP, auto szarpie podczas przyspieszania od ok 3000 obrotów, wymieniona sonda na bosch, wymienione swiece na dedykowane i nadal to samo, zerknie ktos na logi lub cos podpowie

Dodam jeszcze ze logi robione przed wymianą sondy i świec.

http://vaglogi.pl/log-115_118_031_4MPf5jM.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_033_XQduR.html

Edytowane przez tomekch973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to miało normalny program to moze by jezdziło, zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa, turbo przeładowuje i w całym zakresie wysterowane na maksa. Na dłuższą mete sugerowałbym powrót do serii i wtedy diagnoza tego i zrobienie normalnego programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto swiezo kupione, sa slady na srubie ze ktos grzebal przy westgate, turbo bardzo glosno slychac podczas przyspieszania. 

Sadzisz ze auto jest po programie? seria 180 km

Edytowane przez tomekch973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ?? 

Kilka szarpniec pojedynczysz bardziej plynnych byn powiedział 

 

30 minut temu, Łukasz13 napisał:

No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności.

Ok, a co do tej gruchy od turbo na ktorej sa slady ze ktos grzebal, ustawiac ja czy dac sobie spokój? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz.

Ok zrobie w piatek wieczorem i dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze logi które są w pierwszym poście robione przed wymianą sondy i świec 

Panowie a jeszcze jedno pytanie czysto teoretyczne jesli auto bylo wystrojone na benzynie np 100 oktanowej a teraz jezdzi na 95 oktanowej to efekt szapania nie byl by podobny? 

Edytowane przez tomekch973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki będą mniejsze na większej liczbie oktanowej.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wrzucam logi 

Grupy 002, 033: po wymianie swiec i sondy
Grupy 003, 020: po wymianie świec i sondy
Grupy 115, 118: po wymianie świec i sondy -Odłączony n75
Grupy 115, 118: po wymianie swiec i sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat ogarnietym wgralem seryjny soft i auto smiga. Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...