Jump to content
IGNORED

Seat Leon mk1 1.8T APP szarpie podczas przyspieszania


Recommended Posts

Posted (edited)

Temat co prawda nie Audi ale tez grupa VW Leon 1 motor 1.8T APP, auto szarpie podczas przyspieszania od ok 3000 obrotów, wymieniona sonda na bosch, wymienione swiece na dedykowane i nadal to samo, zerknie ktos na logi lub cos podpowie

Dodam jeszcze ze logi robione przed wymianą sondy i świec.

http://vaglogi.pl/log-115_118_031_4MPf5jM.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_033_XQduR.html

Edited by tomekch973
Posted

Gdyby to miało normalny program to moze by jezdziło, zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa, turbo przeładowuje i w całym zakresie wysterowane na maksa. Na dłuższą mete sugerowałbym powrót do serii i wtedy diagnoza tego i zrobienie normalnego programu.

Posted (edited)

Auto swiezo kupione, sa slady na srubie ze ktos grzebal przy westgate, turbo bardzo glosno slychac podczas przyspieszania. 

Sadzisz ze auto jest po programie? seria 180 km

Edited by tomekch973
Posted

Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ?? 

Posted

No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności.

Posted
1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ?? 

Kilka szarpniec pojedynczysz bardziej plynnych byn powiedział 

 

30 minut temu, Łukasz13 napisał:

No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności.

Ok, a co do tej gruchy od turbo na ktorej sa slady ze ktos grzebal, ustawiac ja czy dac sobie spokój? 

Posted

Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz.

Posted
6 minut temu, przem8 napisał:

Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz.

Ok zrobie w piatek wieczorem i dam znac

Posted (edited)

Dodam jeszcze ze logi które są w pierwszym poście robione przed wymianą sondy i świec 

Panowie a jeszcze jedno pytanie czysto teoretyczne jesli auto bylo wystrojone na benzynie np 100 oktanowej a teraz jezdzi na 95 oktanowej to efekt szapania nie byl by podobny? 

Edited by tomekch973
Posted (edited)

Stuki będą mniejsze na większej liczbie oktanowej.

Edited by przem8
Posted

Temat ogarnietym wgralem seryjny soft i auto smiga. Dzieki za pomoc

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...