tomekch973 Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) Temat co prawda nie Audi ale tez grupa VW Leon 1 motor 1.8T APP, auto szarpie podczas przyspieszania od ok 3000 obrotów, wymieniona sonda na bosch, wymienione swiece na dedykowane i nadal to samo, zerknie ktos na logi lub cos podpowie Dodam jeszcze ze logi robione przed wymianą sondy i świec. http://vaglogi.pl/log-115_118_031_4MPf5jM.html http://vaglogi.pl/log-003_020_033_XQduR.html Edytowane 7 Maja 2020 przez tomekch973
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 Gdyby to miało normalny program to moze by jezdziło, zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa, turbo przeładowuje i w całym zakresie wysterowane na maksa. Na dłuższą mete sugerowałbym powrót do serii i wtedy diagnoza tego i zrobienie normalnego programu.
tomekch973 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) Auto swiezo kupione, sa slady na srubie ze ktos grzebal przy westgate, turbo bardzo glosno slychac podczas przyspieszania. Sadzisz ze auto jest po programie? seria 180 km Edytowane 7 Maja 2020 przez tomekch973
DarekS4 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ??
Łukasz13 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności.
tomekch973 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 1 godzinę temu, DarekS4 napisał: Zgodzę się z kolegą. JA jeszcze mam tylko pytanie czy szarpanie jest chamskie czy bardziej płynne ?? Kilka szarpniec pojedynczysz bardziej plynnych byn powiedział 30 minut temu, Łukasz13 napisał: No jakie seria, przecież pisze ze po programie i to zjebanym, wgraj serie moze zacznie jezdzić i wtedy doprowadzaj do stanu uzywalności. Ok, a co do tej gruchy od turbo na ktorej sa slady ze ktos grzebal, ustawiac ja czy dac sobie spokój?
przem8 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz.
tomekch973 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 6 minut temu, przem8 napisał: Zrob log tuebo z odpiętą wtyczką od n75 to się dowiesz. Ok zrobie w piatek wieczorem i dam znac
tomekch973 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) Dodam jeszcze ze logi które są w pierwszym poście robione przed wymianą sondy i świec Panowie a jeszcze jedno pytanie czysto teoretyczne jesli auto bylo wystrojone na benzynie np 100 oktanowej a teraz jezdzi na 95 oktanowej to efekt szapania nie byl by podobny? Edytowane 7 Maja 2020 przez tomekch973
przem8 Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) Stuki będą mniejsze na większej liczbie oktanowej. Edytowane 7 Maja 2020 przez przem8
tomekch973 Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Opublikowano 8 Maja 2020 panowie wrzucam logi Grupy 002, 033: po wymianie swiec i sondy Grupy 003, 020: po wymianie świec i sondy Grupy 115, 118: po wymianie świec i sondy -Odłączony n75 Grupy 115, 118: po wymianie swiec i sondy
tomekch973 Opublikowano 8 Maja 2020 Autor Opublikowano 8 Maja 2020 Temat ogarnietym wgralem seryjny soft i auto smiga. Dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się